Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Joskus tosiaan se tuntuu oikeelta koska kaikella on niin......... Mikskä sitä sanotaan? KAIKKI ON NIIN MERKITTÄVÄÄ.

Jopa voisi luulla että on olemassa punainen lanka.

Jopa voisi luulla että elämä on kuin elokuva.

Kyllähän vanhoja kuvia nähdessä ymmärtää yhtä sun toista. Juoni on monisyinen mutta todellakin olemassa. Juonta on vaikea ymmärtää, mutta siellä se on.

Tai niin oon ajatellut, koska kaiken on oltava merkityksellistä. Ja merkityksellistähän se on.

🤨

*katsoo merkitsevästi*

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Enkä puhu myunghoonistakaan pelkästään vaan muut asiat on niin merkityksellisiä joskus kun sen näkee noin.. hmm...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Dramaattista. Yleensä ei tunnu näin dramaattiselta. Ei taida olla kyse mistään rakkaustarina ajattelustakaan välttämättä, vaan jotenkin kaikki alkoi vaikuttaa niin helvetin merkitykselliseltä ihan ilman mitään tulevaa rakkauden onneakaan. Tämä, on jo niin merkityksellistä, että mun aivot lähti ihan uusille kiertoradoille jo 😭

Miks joku asia tai ihminen on niin tärkee. Ei ees se ihminen vaan se tarina. Kaikki. Tää kaikki. Tää kaikki on niin tärkeetä. Mun elämässä on tosiaan tapahtunut jotain niin merkittävää nyt että en koskaan unohda tätä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
En tiedä jotenkin heräsin elämään ja tuntui kun olisin saanut sähköiskun. Yall were right elämä on elokuva, ei sattuman kauppaa. Sano mun sanoneen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mutta tosiaan.... Huomasin että mulla on historia.......... Niin se............. On...... Ja se historia on myunghoonista 😂😂😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Niin moni tulee vastaan
Kuka on se oikea
Niin moni tulee vastaan

Siinä on biisi joka ei ookaan yleensä merkinnyt mulle ihan näin paljon..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Siis elämäni kuumottavin vaihe mitä vittua

Ja dramaattisin

Sitä ei haluu kokee uudestaan

Jos olin matkalla, en enää tiedä minne

Siis miks tää on mun KOKO ELÄMÄNI DRAMAATTISIN VAIHE tai sitten vain luulee niin

Ylös Pohja