qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,967
- AP AP
- #60,661
HUUTISTA JOKA HELVETIN TUUTISTA tää on muuten totta, tää on muuten oikeesti yksi syy, totta kai, koska en TIETENKÄÄN tunne sitä omakseni ihan jo sen takia että oon vela. Miten VOISIN tuntea sen silloin omakseni? Ei mitkään äitijutut ja raskaus ja synnytys jutut oo mun elämään kuuluvia edes, joten.......... Tuntuu pikkasen........... Omituiselta. Hyi järkyttävä dysforia en voi ajatella tätä. Mut niinku et miks mul sit on sellanen keho jos mä en ees haluu lapsia. Tiedän kyl et monii muitakin velanaisia on ei siinä. Hetkone miten nii miks mul on sellane keho. On miehelläkin sellanen keho mikä mahdollistaa lapsen teon ei nekään silti kaikki halua lapsia koskaan. Millä tavalla naissukupuoli tekee musta jotenkin enemmän lasten tekoon liittyvän? Naiset on ihan samalla tavalla veloja ku miehetki. Ei se että VOI synnyttää tarkota sitä että et vois olla vela. Mähän ajattelin jo nuorena etten haluu lapsia. Enkä vieläkään oo muuttanu mieltäni. Mut miten se tuntuu siltä että naisen keho on enemmän lasten tekoon tarkotettu vaikka onhan miehenkin. Jep ton takia tunnen dysforiaa (ei ainut syy). Hmm no onhan se vähän koska ei mies tee mitään muuta kun siittää, nainen on raskaana, synnyttää ja imettää. Ei liity muhun muuten noi joten miks tuntisin dysforiaa, HAH. jännä sinänsä koska aikasemmin huomasin kans että jos ajattelen enemmänkin et oon velanainen niin se dysforia oli PIKKUHIPPUSEN pienempää. Hmmm. Mun keho ei oo lasten tekoo varten mitenkään, mun tissit on vain miehiä varten 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 kun nyt niin väitetään että ne niistä pitää. Helvetin rumaahan se on mutta en sitten niist sekopäistä tiiä. Kyllä mulla todistusaineistoo on reddit miehistä joilla nous jolleki mu kuvalle että........ Jollain ihmeen tavalla ne tissit sit sen aiheuttaa. Sitä en kyllä ymmärrä koska esteettisesti se on..... Todella järkyttävää :Dhetkone mist mun dysforia johtuu
Tähä vois tehä listan mut sen sijaan sanon vaan yhen asian:
- oon vela joten en oo koskaa oikei halunnu lapsia nii joten kai must tuntuu vähän oudolta tai sillee mä luulen et se on yks niistä syistä mun dysforiaan. Ihan vaan koska vela. Ihan vaan koska miks mulla on jotai sellast mikä ei sovi mulle. En oo mikää äidillinen enkä hanki lapsia niin tuntuu vaan niin out of place koska mä en tarvii tissejä tai vaginaa mihinkään. Siis silleen lapsen teon kannalta. Niin se tuntuu ihan oudolta koska thats not me.
Mut tää on vain yksi syy.
NONIIH
drama is real