Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
But i crave men's attention it's just too bad cuz they dont actually like women

I mean they do, just too hard for me to imagine so it's difficult to believe but i do because, well, you cant fake that

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
I mean on the other hand i dont want to have sex at all.

On the other hand, then again.. i kinda wanna have sex with at least 4 different guys (specific guys, of course)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
I'm fat, that's true. I'm a whore, that's true. But I'm not ugly like they said, or if i am then those guys who wanted to fuck me wanted to fuck someone who's ugly

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Oonkohan todellisuudessa liian huora yksiavioisuuteen. Luultavasti. Jos joskus seurustelen jonkun kaa tuunkoha pettää sitä. Seki voi olla. Who knows. Tosin oon niin ujo että ois ihme jos tulisin seurustelee edes yhden miehen kaa koskaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Damn sure wish i could have sex with kwang, hoi, myunghoon & also a.

Idk why I'm sometimes so horny and sometimes not at all and the sex aversion

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Lmao mieti jos esim kwang ois oikeesti joku menofiili

Kosk sitä ei voi mitenkää tietää kosk vaik jos se oikeesti oiski ni ei se nyt puhuis siit kellekää. Tai no näköjään ilmottaa instagramissa XD ei mut silleen ei voi tietää kuka on ja kuka ei cause it's usually a complete secret. So he could be. Or hoi. Or myunghoon. Or anyone. You just never know

But honestly I don't want to exist really

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mut en mä haluu seurustella koska jos oon joskus päässyt eteenpäin yhtään niin se edistys katoo sitte siinä silmänräpäyksessä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
But kinda wanna have sex with 4 guys
Kinda 5 though

If i could be with

Kwang
Masatoshi
Myunghoon
Hoi
A

That would be nice.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
You're SERIOUSLY telling me that I've had period pains for at least 3 weeks now? Silleen damn near every day. Eikä joka päivä niin paha kun tänään mut kyl otin särkylääkettä jo sillon 1. Kesäkuuta vissiin ainakin ja monena monena päivänä sillon. Toki onhan mulla ollu hammassärytkin koko ajan. Mut oikeesti. 3 viikkoa. Haloo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Tää on vittu ihan ku sillon heinäkuus? 2024 ku käytii terkkaril ja se sanoi yhtäkkiä jotain täst ja menin täysin paniikkiin (sisäisesti) ja sit ku lähettiin pois katoin peilistä itteeni ja olin sillee en voi vittu uskoa tätä et sun oli pakko sanoo toi just nyt kun mul on ollu näin helvetin pahana tää hetken aikaa (sieltä about huhtikuusta 2024 tai sieltä mä muistan sen että se paheni nykyiselle tasolleen). Sieltä asti se on sit ollu tällästä. Eikä loppua näy. Mut nii sit sillon kirjotin täällä asiasta samalla tavalla kun nytkin koska yleensä en oo pystyny kirjottaa ja oon vähintäänkin sensuroinu kaikki sanat. Sillee jännää että sillon se oli aika lailla yhtä paha fobia kun nytkin. Mut normaalista poiketen molemmilla kerroilla kirjottanu asiasta. Et se fobia oli alkanu sillon jo hyvän aikaa sitten. Tai no varmasti itse fobia on tavallaan vanhempi kuin huhtikuu 2024 mut se oli se tää nykyinen taso vasta..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ehkä brintellix tekikin musta passiivisesti itsetuhoisen vain. Jos ehkä aiemmin olin aktiivisemmin itsetuhoinen ja vielä siinä lääkityksen alussa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Hmm. Pitäisi käyttää puoli vuotta masennusoireiden häviämisestä. No, eipä ne oo kyllä hävinnytkään :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Terapeutti aikoja sitten: mä oon tosi pahoillani että mä sanoin sellasen sanan mistä sulle tuli paha olo

Tjsp.

Minä tälläkin hetkellä: huutista en voi uskoa että elämäni on todellista ja sehän tässä pahinta onkin

Olispa kaikki vain unta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Terapeutti erehtyy sanomaan tietyn sanan ja koko loppusessio on sitä kun itken paniikissa. En liiottele. Se meni niin. Ja tää oli nyt sitä kuuluisaa elo-syys-lokakuuta. Luultavasti elo-syys.

Ylös Pohja