Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
Sivu 1: kesäkuu 2022
Sivu 500: tammikuu 2024
Sivu 1000: toukokuu 2024
Sivu 1500: lokakuu 2024
Sivu 2000: toukokuu 2026

I wish 2022 never happened näköjään. Alamäki alkoi sieltä sano mitä sanot mutta eunkwangin vika tää kaikki kuitenkin on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Basically tää oli nyt kyllä yuton syytä.......... Ja algoritmin....... Voi vittu.... Nimittäin youtuben jossain etusivulla oli se saatanan "kino doesnt know and yuto doesnt either" video ja siinähän oli sit ek ja olin silleen "😳" koska olin heti sillee and i oop-

Basically

Se oli taas niinku heti kerrasta poikki melkeinpä

Ei vaan siis for real sen videon loppupuolella viimeistään olin jo sillee "i MIGHT have a crush on him too" please help

I did not expect this

Aaaaa sitä paitsi se vidi missä hui wooseok ja jinho laulaa shine + missing you 😭😭😭😭😭 it killed me it was too much for my HEART

STOP THIS SUFFERING oh my freaking hecking heck

Mutta siis selasin spotifytani ja löysin l:n listan ja sielläpä oli nämä biisit:

Just like i said.

+ Oon varma et oon tätä missing youta kuunnellu mut en löytny et millä listal se ois mut muistan ton kuvan ja muutenki oon 99 prossaa varma:

So basically i'm dead inside right now

.................

Ainii PLUS kuuntelin wow joskus....... Toukokuussa ehkä tai jossain tässä ihan jokin aika sitten, kosk muistan niin hyvin et katoin sitä youtubest ja + youtube näyttää et oon kattonu sen joten kai mä sit oon kattonu sen :DDDDDDDDDDDDD ja muistan sen ugh olikohan se viel sillon ku mul oli ihan SAIRAAN paha olo ja sit yritin piristyy tai jotaki eikä se ehk oikee auttanu tai en tiiä :DDDDDDDDDD OH LORD

WHAT 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en tiiä mitään en muista mitään
Juu kiitti vaa vitusti hahaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Eli ongelmia on ollut joskus mut ei oo enää:

1. Hui
2. Yuto
3. Taeil
4. Eunkwang
5. Hoi
6. Myunghoon
7. A
8. Masatoshi
9. Jiseok
10. Michi

Niinh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Särkylääkkeet on kyllä lähes hyödyttömiä

En voi uskoa että Panadol 1g ja ibumax 400mg yhdessä on hyödytöntä. Mikä mulla oikeen on? Siis se ei toimi hammassärkyyn eikä mihinkään muuhunkaan. Onko mulla kaikki ihan hyvin? Mitä helvettiä mä sitten otan? Onks jotain vahvempaa kipulääkettä kun noi? Silleen apteekis kyl sanottiin et noi pitäs toimii vaan eipä toimi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
While most men are heterosexual, and attracted only to women, there are significant minorities of homosexual men and varying degrees of bisexual men.

No jos se wikipediassa lukee nii kai se on uskottava. :D jos se lukee netissä niin sillonhan se on totta XD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Men rated women with dark nipples and dark areola as significantly more attractive than those with light-colored nipples or areola.

Well sorry for having light colored nipples i guess no one likes them then xD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Other physical factors of attraction include full lips, facial femininity, long, lustrous hair, low body mass index, and low waist circumference

Preference for a slim or a plump body build is culturally variable, but in a predictable manner. In cultures where food is scarce, plumpness is associated with higher status and is more attractive, but the reverse is true in wealthy cultures.

Lmao koko teksti on bullshittiä ask any fat admirer into ussbbws and well

Ylös Pohja