Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Mä en tiedä kumpi tässä on nyt se oikee case

Et voi samaan aikaan olla biseksuaali ja saada jotain oksetuksesta johtuvaa traumaa uimahallissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Anyway i won't be happy without him so

Lets die or????

Nah.

But still i can't be happy


Toi on siis eunkwangista, taitaa olla ja sekin on tosi vanha teksti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Ok mun puheista saa ihan väärän käsityksen ihan niinku olisin kuolemanhaluinen huin hoin ja eunkwangin takii no en kyllä 🥲
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Siis se on outoo että ennen mun samantapainen fobia oli kuolema, niinku nyt sukupuoli. Tyylillä: jos jossain biisissä sanottiin jotain kuolemasta niin tuli ahdistus tms. Välttelin siis muistaakseni sellaisia biisejä missä oli jotain siitä. Nykyään jos jossain biisissä on liikaa jtn paskaa niin skippaan sen koska en kykene esim se yks kpop biisi
 
Ylös Pohja