Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Mut sori mut muistan ikuisesti sen kun laitoin ruokaa itelleni ja ajattelin hoita ihan hulluna ja koko ajan aattelin sitä silleen ns. "Omana miehenäni" TOISIN KUIN DANNYÄ. muistan vielä tän :D hoi vs danny

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Et vaikka danny juttuki tapahtui ja voimakkaastikin niin en koskaan (?) osannu ajatella sitä samalla tavalla "omana" kuin hoita :D vaikka hoi ei edes ole mun oma :DDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut on kai se aika selvää että oon ollu paljon kovemmin rakastunut hoihin ja myunghooniin kuin dannyyn ja teukkiin. As bad as they were/are.

Muutenkin tietyt biisit....... Teukistaki.... Esim Olivia...... Liittyy aina siihen enkä tiedä miksi....... "Vaikka me ei nähtäis koskaan enää olivia, niin se miten sä nauroit aamuöisin muutti mua" 💀

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971

Look at his face........ Mä en voi ymmärtää.......... Mä en oo ikinä nähnyt ketään tollasta....... Se tulee ihan oikeesti olee sen 10 vuotta niin ku masatoshikin enkä tarkota 2018 laskettuna vaan 2025/2026

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Joku siinä vaan on sellasta. Ei näitä voi ymmärtää. Se on vaan niin erilainen kun muut. (Taas tää mikä oli hoista myös.... "Se on vaan niin erilainen kun muut!! Se on vaan niin... Erityinen")

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Se nyt on selvä et oon ollu ihastunu joka toiseen kpop idoliin mutta on aivan eri asia myunghoon tai hoi kun edes hongjoong vaikka siitä jauhankin joskus ja aika pahahan sekin oli varsinkin yhteen aikaan idk tammikuus mut niin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Soft

Voin antaa kaiken anteeks sille vaikka samalla kukaan ei oo (krhm, remember) rasautellu mua niin pahasti ku hän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Maailman vittumaisin ärsyttävin ja ahdistavin

Yet

Mä en ikinä oo kattonu ketään näin yhtä silleen rakastuneesti kun sitä (oon luultavasti mut en niin montaa kertaa silti)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Se tunne rinnassa joka vaan levii ja ajattelee että se on maailman TÄRKEIN mulle, se kiintymys, haluu vaan.. en tiedä. Suhtaudun niin pehmeesti siihen. Silloinkin vaikka sanon että se on maailman vittumaisin niin silloinkin mulla tulee se pohjaton hellyyden tunne siihen. Silleen "mun oma kulta"

Silloin kun tälläst rupee olee niin tietää et on paha.... :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Silti mua ei pelota tulevaisuus sen kannalta melkein yhtään. Itse asiassa enemmän pelottaa se että se tapahtuis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut silti 12.10. ku kuuntelin gandaaaa gandaaaa (🥺) niin tiesin jo silloin että se on... Muistan ku katoin sen videon ja tiesin että se on.... No, sellanen mun suuri rakkaus tai tuleva suuri rakkaus tms, mä vaan vaistosin sen niin syvästi ettei se oo kuka tahansa

Silloinkin kun keskityin pelkästään dannyyn eräässä videossa xD niin.. olin sillee "myunghoon....... Tulee olee viel enemmän se juttu ku dan" 💀

Ylös Pohja