Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
This Is Fine GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mutta silti muistan kun katoin roskista ja ajattelin että tästä tulee kuitenkin hyvä homma vaikka olinkin kusessa opettajaani

Siitä seurustelusta myunghoonin kanssa siis

Näin

Tai siis että koin sellaista tiettyä turvallisuuden tunnetta tai kun ajattelin että se menee hyvin

Emt en muista,,,

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja voisin melkein vannoa et sillon 6. Syyskuuta (ENNEN KUN NÄIN SEN) niin mulle tuli se etiäinen siitä ja oisin nähny mielessäni sen ulkonäön

Et mul ois tullu mieleen kuva siitä

Mut niinku vanhemmilt ajoilt

Siis sellasena miltä se näytti nuorempana

Ja se oli ENNEN kun näin sitä koko jaksoo

Ennen kun tiesin sitä ihmistä senkään verran

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ehkä muistan väärin mutta kun selasin niitä kuvia 6. Syyskuuta ja olin kirjastolla sillon ja juttelin sen yhen tyypin kaa jA se kysy sen onks mul poikaystävää. Sit olin ottanu itestäni kuvan siin (ei sille vaa muute vaa) ja kävelin siellä ja siitä muistan sen et mul ois tullu mieleen kuva tost JUST TON NÄKÖSENÄ.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Siitä kun se kysy siit poikaystävästä sit kävelin siinä ja mulle tuli just tollanen mielikuva ENKÄ EDES TIENNY SITÄ VITTU ja sit vittu ihmettelin et mitä vittua tää nyt on?

Koska ei helvetti

Ja siis

Sitten kun näin sen jakson eli siinä vasta tiesin MITÄÄN koko ihmisestä eli TON JÄLKEEN

niin silloinkaan mä en TIENNY että toi aikasempi oli siitä (muistinko sitä edes) koska en tietenkään sillon tienny sen näyttäneen joskus tolta

Ja muutenkin nyt vasta muistin ton

Paitsi olin aiemmin sitä kuvaa itestäni kattoessa ajatellut et tähänkin liittyi kyl just joku tollanen samanlainen ihme juttu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
SIIS VEDÄNKÖ TON PÄÄSTÄNI!? tiedän ettei noi muut oo mut onks TOI vedetty vaa jostai perseest sillee et se on valemuisto jne

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Siitä kun se kysy siit poikaystävästä sit kävelin siinä ja mulle tuli just tollanen mielikuva ENKÄ EDES TIENNY SITÄ VITTU ja sit vittu ihmettelin et mitä vittua tää nyt on?

Koska ei helvetti

Ja siis

Sitten kun näin sen jakson eli siinä vasta tiesin MITÄÄN koko ihmisestä eli TON JÄLKEEN

niin silloinkaan mä en TIENNY että toi aikasempi oli siitä (muistinko sitä edes) koska en tietenkään sillon tienny sen näyttäneen joskus tolta

Ja muutenkin nyt vasta muistin ton

Paitsi olin aiemmin sitä kuvaa itestäni kattoessa ajatellut et tähänkin liittyi kyl just joku tollanen samanlainen ihme juttu
KOSKA VITTU MUISTAN ET SIL OLI JUST TOLLASET HIUKSET VITTU

V I T T U

Ylös Pohja