Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
People with this phobia may experience panic attacks, severe mood swings, or obsessive avoidance of anything related to periods.

Tää on muuten täysin minä varsinkin silloin kun tuli mainos ja sen takia aloitin itseni hirttämisen jo silloin toukokuussa. Oli muutenkin paniikki kellon ympäri ja se mainos sai lopulta kyseisen fobian vyörymään täysin yli, mitä se oli kyllä ollutkin jo ennen sitä mainostakin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
En vain ymmärrä miksei kukaan pysty auttamaan mut vaikeapa se on kenenkään auttaa jos en pysty puhumaan asiasta vastaanotolla koska se on niin paha

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Se entinen terapeuttini kyllä tiesi sen että mulla on tää fobia koska sain sen kohtauksen sen vastaanotolla mut harmillista ettei sekään pystyny auttaa mua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Tehokkain hoito fobiaan on kuitenkin psykoterapia ja altistushoito, joissa pelon kohdetta opetellaan kohtaamaan vähitellen

Mitä selität kohtaan sitä jatkuvasti eikä se oo auttanu asiaan tietenkään????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Daily ImpactThis phobia can cause major problems in life and health. People with mastophobia may:Avoid physical contact with their own breasts.Refuse to show breasts to a partner.Refuse to breastfeed a baby.Skip important medical check-ups and cancer screenings

Also mä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Koetko rinnat vieraiksi, koska ne eivät sovi identiteettiisi?Aiheuttavatko rinnat sinussa pelkoa, kivun pelkoa tai inhoa?

En tiedä mutta paniikkia aiheuttaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
EI VITTU :DDDDD

SULLA ON ONGELMA

You had to ruin everything by looking at myunghoon pitkästä aikaa 🤠

FOR REAL SULLA ON ONGELMA

Hoi 46v ja myunghoon 47v BEST ?????? Miks?

No ihan sama yritä elää

Mut silti koska oon pälli aion kuunnella hit song 🤡 rip taas.
Tästä asti se on sekottnu kaiken täysin

Ylös Pohja