Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
En oikeasti edes tiedä miten rintojen poiston voi saada ku se on tehty niin monimutkaiseksi. Siis mitä mun pitää niinku ensimmäisenä tehdä? Varmaan vaan........ Mennä lääkärille ja pyytää lähete transpolille. (Joka ei tule menemään välttämättä edes läpi, ja itse asiassa todennäköisesti ei mee)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Sitä paitsi

Ajattele nyt ku oisin joku 70 ja rumempi kuin koskaan

No sit varmaa viimestää tekisin itsarin koska en vois varsinkaan enää siinä vaiheessa elää asian kaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ja joo, gilf fetish on kai juttu mut :D ei mua nytkään oo auttanu niin hirveesti mitkään "oh your tits are so lovely"

Niin tuskin silloinkaan auttais

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ainiin, en koskaan tuu olemaan milf tai gilf koska oon ikuisesti lapseton :D vanha ehkä. Huom. EHKÄ. :D and that is... On thin fucking ice.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Jotenkin tuntuu siltä että elän ehkä max 20 vuotta en millään usko että sen vanhemmaks

Ei jotenkin jaksa uskoo mut idk

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mun mummo on 89 :D mä tiedän sen niin varmaks et mä en TODELLAKAAN elä niin vanhaksi. Se on jotenkin niin uskomaton ajatus että eläisin vittu näillä seteillä :D ei tällä mielenterveydellä sweetheart. Ja muutenkin oon niin paska etten osaa tehdä mitään joten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En tiedä miks mun fobiat oli eilen niin paljon parempia

Tai ei nyt paljon mut sen verran parempia että tää päivä nyt on ollut ihan hirveä niiden suhteen

Aivan järkyttävät ahdistuksen tuntemukset fobioista

Ei pelkästään niistä vaan myös ocd:stä mutta nii vitusti molemmista

Eilen pystyin ees aatella nyt en voi edes ajatella tai katsoa mitään sanoja ja tuntuu pahemmalta kuin vähään aikaan

Haluaa vaan kadota

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En ole nainen, voin vaikka olla delusional niin kauan kun tarvii ihan sama, koitan sekottaa pääni niin hyvin että alan oikeasti elää psykooseissani ja etten enää jotenkin aisti kehoani millään tavalla jotta voin luulla olevani oikeasti mies

Okei ehkä ei toimi

No jotain mun on tehtävä

Saatava muistinmenetys

Jotain on tapahduttava nyt koska en mä voi olla tässä hetkeäkään

Mitä tahansa tekisin että voisin päästä omasta kehostani pois

Ylös Pohja