Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Oon muute tosissani, tekoälystä on ollu mulle paljon enemmän apua kuin omahoito-ohjelmista. Niistä on ollut erittäin paljon haittaa ainakin. Tekoäly on ollu.. tavallaan aika hyvä tässä. Ja nimenomaan itse. En taas kestäis jos joku saatanan ammattilainen sanois mulle mitä mun pitää taas vittu tehä. Anna mun olla saatana. Saan tehä mitä vaan. Turpa kii. Omfg.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Huutista sen takii just lähin kysymään tota tekoälyltä kun, no en muista mut mul tais olla joku fantasia (ei välttämättä seksuaalinen? Mut joku kuvitelma) taas myunghoonist ja tuli niin voimakas tunne ja en vain käsittänyt sitä miten joku vois olla niin tai ajattelin vaan et do some people really like my gender itself

En tiedä mistä se tuli. Kosk ajattelin jotain ennen sitä. Ainiin. Ajattelin omaa suuntautumistani ja sitä kuinka tykkään pelkästään cis miehistä että mua ällöttää, obviously, trans miehet samalla tavalla ku cis naiset ja trans naisetkin. No kai ny. If anyone has any female features then I'm out (lol perus kpop drag on eri asia, it's cute, AND THE SAILOR MOON CLIP 😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️ huutista). Has to be a cis man.

Nii jostai syystä mietin sitä ja sit katoin termei androsexual ja gynosexual nii varmaa siit repäsin sen lmaoooooo do some people actually like my gender.

Niinku

The way i hate it, some people actually like it? Niinku... Its some sort of... Source of enjoyment huh???? Sexually?

Koska jo se että näkee sanan gyno nii oon sillee oh hell no that's not my thing

Sit olin vaa et lmao what do some people enjoy it.

To me it's just fear.

Mut miehiin suhtaudun ihan normaalisti, ei mitään pelkoa miehisiä ominaisuuksia kohtaan. Pikemminkin...... Too horny sometimes because of myunghoon...

Oikeest... the word gyno.... Its literally..... It's my FEAR

it's everything I fear

"Gyno-: Derived from the Greek word for a female human (gyne). It appears in words like gynecology and gynoid"

And they
.... They.... They.... Like it????????????? Sweet jesus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mut eiks nuorenaki tytöt näytä aika jotenkin äitimäiseltä tai jotain, mä ainakin näytin kutosluokalla. Oli (ja on) sen muotonen vartalo. Niin tämäkö on nyt se attractive asia? Se että näyttää vanhalta koska on female body?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Siis se että 12-vuotiaana näyttää siltä että sulla on joku random birthing hips ja näytät silleen yleensäkin äitimäiseltä keholta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
JUUH NONIIN! sieltähän se sähköisku taas tuli päähän. Vittu mähän sanoin et se alkaa heti kun nostaa 20. Ja vittu ne oli OIKEESTI hävinny joku aika sit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Hmm

No ehkä ne joilla on breeding kink varmaan sitten pitää niistä piirteistä ulkonäössä

En tiedä

Breeding kink, pregnancy kink, all of that shit exists

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
"
  • Build your shoulders: Focus on overhead presses and lateral raises.
  • Widen your upper back: Do lat pulldowns, assisted pull-ups, and rows.
  • Strengthen your core: Train the deep core with planks to keep the midsection tight.
  • Avoid heavy side-bends: Weighted side-bends can thicken the waist, making the torso look wider. [1, 2, 3, 4]"

Omg i have to do this I can't live with hips anymore

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Tbh i chose the milk bath one cause i wouldn't want a big dick for myself 😃

Do i want a dick at all? I don't know, but i sure as hell don't like anything female.

Ylös Pohja