Huutista sen takii just lähin kysymään tota tekoälyltä kun, no en muista mut mul tais olla joku fantasia (ei välttämättä seksuaalinen? Mut joku kuvitelma) taas myunghoonist ja tuli niin voimakas tunne ja en vain käsittänyt sitä miten joku vois olla niin tai ajattelin vaan et do some people really like my gender itself
En tiedä mistä se tuli. Kosk ajattelin jotain ennen sitä. Ainiin. Ajattelin omaa suuntautumistani ja sitä kuinka tykkään pelkästään cis miehistä että mua ällöttää, obviously, trans miehet samalla tavalla ku cis naiset ja trans naisetkin. No kai ny. If anyone has any female features then I'm out (lol perus kpop drag on eri asia, it's cute, AND THE SAILOR MOON CLIP 😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️ huutista). Has to be a cis man.
Nii jostai syystä mietin sitä ja sit katoin termei androsexual ja gynosexual nii varmaa siit repäsin sen lmaoooooo do some people actually like my gender.
Niinku
The way i hate it, some people actually like it? Niinku... Its some sort of... Source of enjoyment huh???? Sexually?
Koska jo se että näkee sanan gyno nii oon sillee oh hell no that's not my thing
Sit olin vaa et lmao what do some people enjoy it.
To me it's just fear.
Mut miehiin suhtaudun ihan normaalisti, ei mitään pelkoa miehisiä ominaisuuksia kohtaan. Pikemminkin...... Too horny sometimes because of myunghoon...
Oikeest... the word gyno.... Its literally..... It's my FEAR
it's everything I fear
"Gyno-: Derived from the Greek word for a female human (gyne). It appears in words like gynecology and gynoid"
And they
.... They.... They.... Like it????????????? Sweet jesus.