Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
The Office Crying GIF

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
"Tää ei oo enää sattumaa oikeesti 😂 siis palataanpa nyt vuoteen... Öö venaas, 2015? Yes. Jos muistan oikein niin 6.11.2015 tuli possen jakso mis oli tumppi ja pelle yms ja ne veti siel itkisitkö onnesta. En sillon rakastunu vielä tumppiin tai mitään. Ja mä siis vaa randomisti katoin possee ja sit tyylii katoin sen vedon youtubest viel jälkeenpäin ja fiilistelin sillee lol hyvä biisi. Sit jotenkin löysin putron vedon samaisesta biisistä youtubest ja katoin sen ja SILLOIN aloin tykkää putrosta. Se ei siis varsinaisesti johtunu tumpist, että aloin tykätä putrosta mut siihen se kuitenkin liittyi, vaikka en sillon alkanu tykätä viel tumpist. Noh. Eli sillo rakastuin putroo. Mainittakoon nyt vielä että seuraavassa possen jaksossa (tarkistin wikipediasta) 13.11.2015 oli vieraana ketkäs muutkaan ku timppa, hessu ja pote.............. Taisin kattoa sen jakson sillon mut en sillon vielä varsinaisesti rakastunu kehenkään niistä..... Toikin oli hauska yksityiskohta joka ei taas tunnu kyllä sattumalta sekään mutta anyway, eteenpäin tarinassa! Niin ja putron takia sillon noihin aikoihin sain tän vitun arven joka on mulla vieläkin rääh. Nyt ku katon sitä ni huvittavaa muistella 😭😭😭😭💔 mut nii, eteenpäin. (Siis en ymmärrä miks kehossa pitää olla vielä kaiken lisäks fyysisiä jälkiä ihastuksista.... Ei saatana)

Eli tässä vaiheessa siis olin kuses putroon ja kaikkee ja siinä sitten vuodet vieri ja sitten tuli 7.11.2019. ja no menin siis keikalle missä sattui olemaan sekä putro että tumppi. Menin sinne putron takia, en tykännyt tumpista sillon vielä. Mut sillä keikalla aloin tykätä tumpista. Ja anteeks nyt vaan mut MITEN voi olla niin että ensin tumppi liittyy mun putroon rakastumiseen ja sit sen jälkeen rakastun Putron takia tumppiin??? Mitä helvettiä täällä tapahtuu. Noniin, ja sitten koska olin (ja olen) ihastunu tumppiin niin kuuntelin sen yhen haastattelun silloin oisko se ollu jo joulukuuta 2019 mut joskus sillon kuitenkin, ja se puhu siinä haastattelussa nimenomaan liamist ja noelist. Heh? Ja sillon jo tuntui siltä että tuun tykkäämään niistä ja näin ja siinä.... Siinähän kävi sitten sekin case että keväällä satuin kuunteleen oasista ja lisäsin stop crying your heart out sekä timpan että hessun listoille, joten taas nää kaikki taas liittyy toisiinsa voi vittu mikä case oikeesti. Ja niin ja sitten se syy miks rakastuin nytten noeliin oli siis tumppi, koska mulle tuli mieleen se haastattelu yhtenä yönä ja aattelin et vois kuunnella Dont look back in anger......"

Ja se dont look back in anger veto oli tietenkin tämä, joka muistaakseni sai mut sekoomaan siitä:

Vai siis olikohan se ny tää

Ylös Pohja