Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
VITTU TÄÄ KOSTETAAN

SUUNNITELMA:

Jos seurustellaan joskus, ja se rakastuu muhun hulluna, ja pitää kuumana, niin aion kostaa tän mitä se on aiheuttanu mulle silleen että kiusaan sitä ja tyyliin lähettelen sille jotain alastonkuvia tms semmosii hetkii mis sen pitäs keskittyy johonki XDD ja oon aina jossain mahdollisimman paljastavissa vaatteissa kun oon sen kanssa 😂 TÄÄ TODELLAKIN KOSTETAAN.

läppä kosk sitä tuskin tapahtuu mut :DDDDD

siltä varalta että tapahtuis

Oikeesti aion kiusata sitä niin paljon koska sekin on kiusannu mua näin 😭 vituttaa joka kerta ku joku fantasia nousee mieleen 😑

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Noni :D

Ihan sama :D en ees tiiä mut vittu mä sekoon.

En muista jälleen mitä mun pitää tehdä.

Mutta huvittavaa on se että kaikelle löytyy nyt selvä syy. Tai joka ei välttämättä tarkoita että se on se syy mutta yksi mahdollinen syy.

Siis kun mun kolesteroli oli koholla jo varmaan, haluun sanoo vuonna 2017 mut kuitenkin joskus hyvin kauan sitten. Vuonna 2024 sitten: ldl-kolesteroli edelleen koholla ja tsh koholla. Vuonna 2025: tsh ja t4v normaali, kolesterolia ei mitattu.

Paino: 2016 painoin 72, 2019 painoin 85 ja nyt 64, alimmillaan välissä 60.

Vuosia jatkuneet nenä, lima ja yskäoireet.

Väsymys, kuiva iho, hiusten lähtö, jatkuva ummetus, lämmönsäätelyhäiriöt, jatkuva nälkä ja jatkuva jano/suun kuivuminen.

Ei siis välttämättä ole kilpirauhanen, mutta tuli vain mieleen kun kaikki sopii niin hyvin, ainakin tekoälyn mukaan. Mutta se nyt onkin... Ai slop :D

Silti, toi painokin :D jota oon aina ihmetellyt. Että miksi toi laihtuminen ja toisaalta miksi toi lihominen.

Ja siis se kun tsh on ollut korkea, vaikka nyt on ollut normaali. Varmaan taas seuraavalla kerralla korkea.... Jeah. Ja se että lisäksi vielä ldl on sitkeästi ollut korkea, niin nehän on yhteydessä, siis kilpirauhanen aiheuttaa sitä ldl:n korkeutta.

Mutjooooooooooooooooooo

Huutista jos tää kilpparin ailahtelu on ollut meneillään vuodesta 2017 eikä siitä oo vieläkään tehty mitään diagnoosia, koska, no, tsh on ollut korkea vain kerran tietääkseni.

Ihmettelen jos ei ole tohon liittyvää koska oireet tuntuu jotenkin niin selkeiltä. Painon vaihtelut, ja siis tossa luki että se voi joskus mennä myös liikatoiminnan puolelle mikä voi selittää laihtumisen. TAI sitten vaan söin enemmän ja vähemmän. Kuitenkin, toi kilomäärä on aika hurja. Nenä ja lima ja yskäoireet. Jatkuva ummetus ja vatsakipu. VÄSYMYS todellakin. Kuiva iho. Hiusten lähtö joo, mutta en tiiä toisaalta luulin että se on ihan perus. No joo. Tekoälyn mukaan jatkuva nälkäkin voi olla. Ja just se suun kuivuminen/jano. Mikä voi tosin olla myös ilmeisesti tähän verensokeriin liittyvää. Mutta fp-gluk on ollu joka kerralla normaali mitä nyt muistan. Sen sijaan kolesteroli ja kilpirauhanen on ollut ne missä on ollu ongelmaa.

Aivan sama mutta huudan koska en todellakaan tiedä............ Siis että: mitä pitää tehdä. Haluaisin nukkua mutta: kaikki on niin ......... Toivottavasti nukkuminen on: sallittua 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Huvittaa kun ollaan tosiaan aina ihmetelty tota limaoiretta jne. Aina nenä vuotaa ja on tukkonen. Ja yskä joskus tulee syvältä. Voi olla astmakin tekoälyn mukaan. Mutta niin. Ja vuosia vuosia sitten mainitsin siitä ja ei ikinä saatu selvyyttä eikä mitään astmatutkimuksia edes koskaan tehty. En muista mitään spirometriaa ainakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Jostain syystä vaan jäin lukemaan asiasta koska mun aivojen toiminta hiipui, niin kuin joka päivä käy, joten en enää tajunnut mitään siitä mitä pitää: tehä. Joten luovutin. Nyt vois mennä nukkumaan koska en ole tajunnut suihkussa käymisen jälkeen mitään siit mitä pitää tehä koska väsymys voimistui.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
"Sattuma: On mahdollista, että kyseessä on kaksi erillistä asiaa (ruokavaliosta/perimästä johtuva korkea LDL ja jokin ohimenevä tai lievä TSH-arvon heilahdus), mutta yhteisen syyn (kilpirauhanen) todennäköisyys on oireiden kohdatessa suurempi."

:D joo lievä. Jos muistan ihan oikein oli jotain 6 paikkeilla sillon 2024 :D tai että katoin vielä että oli aika paljonkin korkea. 4 on se katto sille ja ihan jos nyt oikein muistan niin oli 6 paikkeil sillon. Sit 2025 3,65 😭 terve

Mä melkein jo arvaan että ens kokeissa se on taas korkea ja ldl:kin jälleen kolmatta kertaa "sattumalta" korkea

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Toisaalta mun pitäis muka ottaa keliakiaseulonta verikokeetkin taas uudestaan pikkuhiljaa koska mulla on korkea riski kun äidillä ja tädillä on keliakia huoh. Sitä en tosiaan jaksa, sano mitä sanot.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
LUOJAN KIITOS se fp gluk on aina ollu normaali joten esidiabetesta ei edes ole vieläkään VAIKKA mun mitat navan yläpuolelta onkin 87 cm 🤡 eli pientä riskiä siellä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ärsyttää kyllä vaan noi sukurasitteet kun sit mun muka pitäs tehä keliakiaseulonta useemmin koska sukurasite

En jaksa, haista kukkanen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Aattele ku ois montakin eri sairautta kerralla

No esim mun vaarilla oli sydäninfarkti 2012, tyypin 2 diabetes, sekä eturauhassyöpä ja ööö, maksasyöpä? Et kyl vaan niitä sairauksia voi kertyä ihan urakalla, niinku mullaki ilmeisesti. Jos lasketaan viel henkiset sairaudet niin :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Siis kaikillahan on joku sairaus, vähintään yksi.

Äidillä on se keliakia. Tädillä on se keliakia. Mummulla sydänlääke käytössä kai ja siis sydäninfarkti menneisyydessä, lewyn kappale tauti. Mummilla Alzheimer (oli). Isällä alkoholismi (vähintään). Mulla........ No.......... Ööh. Mitään ei oo oikein diagnosoitu paitsi pakko-oireinen häiriö :D

Ei kukaan ihminen taida selvitä ilman vähintään yhtä sairautta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Huutista kun keliakiaa mulla ei ollut 2 vuotta sitten, mut älä luulekaan että meen uudestaan kysyy jotain keliakiaseulontaa, höpöhöpö

Sitä paitsi, ehkä nää vatsaoireet on siitä kilpirauhasesta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Anna kun mä muistelen. 2024 kävin siis verikokeissa jolloin tsh korkea, ja sitä varten piti ottaa uudestaan kilpirauhasarvot, tietenkin. No jaksoin niin hyvin käydä niissä että meni VUOSI, ennen kun saatiin uudet verikokeet otettua. Niissä sit tietenkin normaalit arvot huoh, joka taas ei kerro yhtään mitään siitä että "nyt ei sitten olekaan mitään kilppariongelmaa varmuudella". Nyt taas sitten vuoden päästä uudet kokeet. Ja voitko kuvitella että mun ihka ensimmäiset verikokeet (ainakin mitä muistan) otettiin vasta vuonna 2016 eli selvisin 18-vuotiaaksi asti ilman. Sen jälkeen onkin ravattu niissä. Ja edelleenkin se sattuu vitun paljon minua. Alkaa vituttaa.

Niin, ja ekg määrättiin jo huhtikuussa. En ole vieläkään käynyt.... Tosin oon aika varma että ne oireet on kumminkin vaan lihasperäistä. Lähinnä nyt ekg:ssä mua estää laiskuus ja toisena riisuutuminen, jota en kyllä aikonutkaan tehdä. Vai miten luulet että saan dysforian kuriin siinä tilanteessa. Ja pakko-oireet huutaa hoosiannaa..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Oota vaan niin ens kerralla kaikki verikokeiden arvot ihan sekasin 😂 sit ku mul on viel toi luomi joka pitäs arvioida niin :D varmaan syöpäääääääääää ja verikokeiden arvot mitä sattuu

Ylös Pohja