Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu muistan kun otin ton kuvan sielt puistosta ja silloin ajattelin jotain että masatoshi is the one. Niiku MIKS ajattelin muka niin? Tai no jos oon aatellu et oon eniten rakastunut siihen niin ehkä se nyt on viel ymmärrettävää mut jos oon aatellu et tuun saamaan sen jonain päivänä ni miks D: noooh. Oonhan mä nykyäänkin helkkarin delulu niin idk. Se on semmosta. Ja eihän sitä tiedä 😩 muistan vaan kun ajattelin, kun katon tota kuvaa nii tulee vaa mieleen kuinka ajattelin just jotain et hes the one omg.

No jaa. Oispa 😐😐

Se on liian ihana 😔💘
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Voi että tätä elämää joka aina kulkee samaa reittiä :D tämäkään asia ei siis näköjään muutu koskaan. Katotaan kuule vaan niin vielä kun tulee 10 vuotta täyteen oon kiinni siin edelleen. Terve.

Eikä siihen 10 vuoteen ole super pitkä aika kumminkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kiintymys on jotain niin vitun outoa i swear

Niinku miks???

No on se nyt sitten niiiiiiin komee näköjään

Herranjestas
Mut onhan muitaki komeita miehiä

Why masatoshi??

Whats the thing???????

Ei voi ymmärtää

Hes just so

Why is he so

Because his smile is ADORABLE

hes special

Why is he special

And his voice

And damn hes handsome and hot and

Charming

But why??????

Why is it like that

Why is he my crush why did HE catch my eye?

En tajua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Why is HE "more charming" (apparently) than anyone else

Well this makes no sense whatsoever
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mä en voi tajuta.

Mul ei ollu tietookaan tosta miehestä. Ei mitään tietoa. Kunnes yks kaunis päivä ope sanoo et hei meiän pitäs mennä kattoo tämmönen leffa. Ja mähän sit menin.

.... Ja mä menin...........

Ja kaikki mitä sen jälkeen on tapahtunut...... On pelkästään siitä johtuvaa..

Siis itkin vessan lattialla vain siksi että mä menin.
Katoin mama wa idolii vain siksi että mä menin.
Oon kirjottanu jotkut tekstit vain siksi että mä menin.
Ajattelin sitä kun olin saunassa vain siksi että mä menin.
Itkin sen takii kävelyllä vain siksi että mä menin.
Kuuntelin phoebe cates ja siit tuli masatoshista muistuttava biisi vain siks että mä menin.
Oon nähny nää jotkut unet vain siks että mä menin.
Oon tässä nyt vain siksi että mä menin.

Oon itkeny monet itkut vain siksi että mä menin.

Oon tuntenu niin paljon vain siksi että mä menin.



Ajattele. Ajattele.. jos siit tulis mun mies, mentäis naimisiin ja tollain noin

Oisin sillee... Oon sen kaa nyt vain siksi että mä menin sinne leffaan. Oon sen kaa naimisissa, mentiin NAIMISIIN, vain siksi että mä menin silloin kun mun opettaja pyysi että hei, tämmöinen leffa pitäs mennä kattoo, mut jos ei onnistu niin kato joku muu.

Jos menisin sen kaa naimisiin oisin sillee vittu oon naimisissa just sen kaa VAIN SIKSI että mun opettaja ehdotti tätä elokuvaa. MIETI SITÄ. :DDDDDDDDD


Mut se ei edes vaadi tollasia "isompia asioita" vaan ihan vaan mun elämä mitä tähän asti on tapahtunut.. on ihan SAIRASTA.


en voi käsittää sitä. Se tuntuu ihan hullulta. En voi uskoa että näin voi käydä. Vain se opettaja on syy siihen miks mun elämä on sitä mitä se on. Mitää näitä asioita ei ois tapahtunut ilman sitä opettajaa. Ja jos oisin menny eri kouluun. Mun elämä EI OIS sitä mitä se on.

Tää on ihan... Mun mieli on ihan.... Niiku ei vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis varmaan just kaikki johtaa kaikkeen ja jopa ehkä eunkwangii ei ois tapahtunut tollasena jos ensin kaikki ei ois menny just noin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Minkä ihmeen takia kaija koo on mun elämäni soundtrack

Tai ainakin liittyen masatoshiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se on niin outoa kuinka voin kuunnella jotain tuulikelloa tai kuka keksi rakkauden ja pelkästään se melodia on kuin.. siis se melodia vaan huutaa et m a s a t o s h i

Ja oon vaan silleen mitä vittua

Siis siin melodias on jtn

Esim kuka keksi rakkauden

Niin siin melodias on jtn sellasta

Tai no koko siin biisis

En ymmärrä miten ne on niin henkilökohtaisia mulle

Ja varsinkin se et oonhan mä kuunnellut niitä ennenkin ja yks todella vahva muisto kuka keksi rakkauden biisistä liittyy nimenomaan costiin silloin aikoinaan, mut siitä huolimatta se melodia jotenkin kun sen kuulee se vaan huutaa masatoshia enkä ymmärrä miten. Se koko biisi on nyt vaan jotenkin.. siis siit ei VOI olla tulematta mieleen se henkilö. En tiedä mikä siinä menee niin syvälle eri tavalla?

Noissa tietyissä biiseissä on jotain niin ihmeellistä ja silleen outoa??

en edes osaa selittää sitä.

Sitten vaikka minä muistan sinut niin se teksti tietenkin on niin myös sellanen et jokasesta sanasta tulee mieleen masatoshi mut se vielä enemmän ehkä tulee siitä melodiasta. Se melodia.. jokainen sekunti siinä biisissä, jokainen asia mitä siinä melodiassa tapahtuu, saa mut aattelemaan masatoshii. Oon ehkä sitten kuunnellut sitä nii paljo tai jotain. Siis noi kappaleet on kyllä ihmeellisiä jotenkin. Ilmeisesti kaijalla on sitten jotain taikaa tuossa sen tekemisessä, vaikka tosiaan jokainen biisi ei liitykään jne mut kuitenkin. Sen kappaleissa on vaan jotain niin ihmeellistä ja sellasta.. erilaista? En tiedä mistä se taika siihen tulee. Ehkä se on se melodia eniten mutta on tekstikin. En tiedä. Tämmöset ei tee hyvää mulle :D

Joka tapauksessa, henkilökohtainen hyökkäys ja jos kuuntelen esim kuka keksi rakkauden niin anteeksi nyt vaan mut se on sama ku tunkis masatoshin kuvan mun nenäni eteen, niin kytköksissä se biisi on siihen................. Että ei siinä...... Mitään... Sen kummempaa.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja liveversioissa on viel jtn erilaista kun se biisi herää eloon eri tavalla ja silloin kaikki tää tuntuu muutenkin todellisemmalta ja oot sillee ei helv
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiedä miten se tuntuu tolta

Etenkin liveversioiden kuuntelu

Se tuntuu silt niinku oisit järkyttävän lähellä sitä ihmistä vaikket oo, pelkästään sen biisin takia. Se KAPPALE tuo sen ihmisen sun iholle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niinkun tämä video on pikkasen liian henkilökohtainen meikäläiselle:



En ihan tajua mitä siinä tapahtuu mulle mutta tota
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kaija mitä sinä teet

Eiiii miks otan musiikin näin vakavasti

Huoh lopeta......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Olisit niin kuin normaalit ihmiset äläkä analysoi biisiä läpikotaisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ihan kamalaa

Toi biisi ei koskaan kenenkään muun kohdalla oo mennyt NOIN ihon alle.

Vaikka se meni ihon alle costin kohdalla mut se oli niin erilaista. Ja sekin on kyllä hyvin tärkeä muisto. Ja osa. Palapelin palanen, if you will 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
+ its the fact that i only see him in mystery train lmao when i listen to that

No okei ehkä muutenkin mut suurimmaks osaks toi biisi tuo mieleen sen milt se näytti mystery trainis lmao näin ne muistot toimii
 
Ylös Pohja