Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
You know whats FUN? Knowing youll love him til the day you die, even if you know that you dont know him in that way because you never met him or anything.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Kuinka hölmöjä sanoja voi joku suustaan päästää 😩 hän ei vissiin omista aivoja tai on jotenkin vähän typerä idiootti koska kuka noin ajattelee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Tämä:


Ja sitten ne yhet tietyt kuvat on mun evidence siihen et tuun saamaan eunkwangin ja masatoshin 😃😃😃😃😃 (ei ne oikeasti ole EVIDENCE mut jos haluisin uskoo siihen nii ne olis evidence, mut en kyl tod luota niihin täysin)

Siis toi ja sitten ne jotkut kuvat jota kattomalla muistan VIELÄKIN milt must tuntui sillon masatoshin suhteen

Se voi toki olla ettei mikään niistä pitäny paikkansa :D mut jos haluun olla oikeen delusional ja uskoa niin tos ois ne evidencet
Joo tätähän on kans aivan ihanaa kuunnella varsinkin tietäen ettei se pitänyt paikkaansa edes etkä koskaan tuukaan saamaan sitä. Se on ihanaa. Se on IHANAA kun kaikki sun unelmat murenee ja murskaantuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928

Kuuntelin äsken tätä ja tein kuolemaa. Ei sen enempää eikä vähempää. :D


Vielä karseempaa on se että oon just melko varma siitä että kuuntelin tota... Joskus peruskoulussa? Niin aivan varmasti teen kuolemaa......... Sehän nyt on selvä.
En edes tiedä millon viimeksi olisin kuunnellu tän joten.. nyt teen kuolemaa..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
If i could erase two things from my life... If theres two things that i regret... The things i wish i could erase the most... They are eunkwang & masatoshi. I wouldnt even need to erase anyone else. Those are the only two things i fucking need to erase. Yeah. I feel bad.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Hyppään koht sillalt iha vaa siks et kuolisin ja unohtaisin ne 😃 no ei sentään ihan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Mun ei tarvi unohtaa edes huita ja taeilia tai edes villua kunhan unohtaisin vaa eunkwangin ja masatoshin se ois tarpeeksi mulle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Ja mulle riittäis hei kaks poikaystävää 💁 duh

Mut se on liikaa pyydetty 💁
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
No, en mä tiedä. Onhan se periaatteessa mahdollista. Ainakin eri aikaan :D todennäköistä se ei ole mutta mahdollista. Siis kumpikaan niistä ei oo todennäköinen edes yksinään. Mutta mahdollista. Ehkä 1 % mahdollista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Enemmän kuitenkin uskon siihen etten saa kumpaakaan, enkä sitten muita enää haluakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Tai siis

ainoot mihi mul on mahollisuuksii...

Nii.. en tiiä?

Joku joka ei oo julkkis?

L?

Tuskinpa näen sitä edes enää.

Ja miten sit kuitenkaan pystyisin... No, ehkä mä pystyisin... Mut kai se aina olis silti vähemmän kuin eunkwang tai masatoshi. Vaikka kyllä mun tunteet siihen oli aina ihan aitoja. Että ei siinä mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Tai no kaikkihan on mahdollista kun ees mä en tiedä tulevaisuutta todella
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Uskon mieluummin siihen jos vaan pystyn

En haluu tätä masennusta kuten sanoin silloin joskus
 
Ylös Pohja