Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Me: I am completely in love with masatoshi
Also me: you have GOT TO BE kidding me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja se unien määrä mitä nään siitä

Viime yönä se oli mun unessa ainakin kolmessa eri kohtauksessa

1) i was seeing his pics everywhere and i was like NOOOOOOO

2) he loved another woman ja olin niin mustasukkanen sit vaa olin siin ja kävelin pois koska en kestänyt lmao. Siis se oli siin, se naine oli siin, minä olin siin, ja jotain muit kai. Nii sit vaa aloin kävelee pois sillee aight imma head out.

3) mikä oli kolmas? D: oh right, sitä on vaikee selittää mut i was thinking about him ja olin tulla hulluksi sen kaa ja sattui ja en nähny sitä i guess mut joku mua sattui kuitenkin. Sit puhuin joidenkin tyyppien kaa jtn mut en tiiä mainitsinko asiaa ees.

Ja mitä muuta en tiiä

Mut kuitenkin koko ajan siin oli sellane "oon niin ihastunut siihen oon niin ihastunut siihen" tunnelma 😫
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol koskas tämmöset unet loppuu

Koska hän lopettaa unissani vierailun 🥺
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ok oon pohtinu tässä et mistä alkaa iso ikäero? Tietenkin 8 vuotta (with eunkwang) ja 32 vuotta (with masatoshi) on ihan eri, mutta silti molemmat on musta isoja ikäeroja, mutta vaan vähän eri taval. Et onhan eunkwangkin aika reilusti mua vanhempi, mut masatoshi on vaan r e i l u s t i mua vanhempi. :D

Mut 8 vuottakin on jo gäppi mikä mun mielestä on aika.. no. Miten sen nyt sanoo. Sen tuntee. Kyl mä ainakin katon just eunkwangin ikäsii sillee "toi on paljon vanhempi". Kyl mä hyunsikistki oon sillee "vau toi on paljon vanhempi" ja se on vaa -92. Oon -93 tyypeist itse asias myös sillee toi on aika paljon vanhempi, mun entinen irl ihastus oli sen ikänen niin kyllä se tuntui aik helposti vanhemmalt silti. Et ehkäpä se menee just jossain 5 vuodessa se raja et se alkaa tuntuu melko paljon vanhemmalta????? Niiku -93 ja -98 et siit alkaa tuntuu et "tuo on aik paljon mua vanhempi" tai nii. En tiiä onks -94,, onhan siinäki sellane. Ja no täytyy myöntää et ku olin lukios ni jopa -96:t (mun ihastus oli) oli niin paljon vanhempia 😂😂😂😂😂😂😂😂 rääh muistaakseni olin ykkönen ja se abi kun ihastuin siihen... jotenka.... Nii. Hssh okei en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No mut ainaki voi huoletta sanoo et 8 vuotta on jo isohko ikäero mut tietysti se on ihan eri sarjassa ku 32 vuotta mut kuitenkin se on. Mun mielestä. Onhan eunkwang nyt sentään ihan oikeasti aikuinen 😂 näkeehän sen ny että se on mua vanhempi kuitenkin, aika paljonkin, mut masatoshi on next level 🥴🥹
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang ei sentään ole pappa mut se on silti mua vanhempi 🥰

Masatoshist voi sanoo jo pappa tai ainakin sillee läpäl 🥰 its not an insult by the way hes hot 😰💘 i love my man sm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"Ikä on vain numeroita, ainakin rakkauden saralla."

The actual truth 🤭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okkkkk eunkwang ja masatoshi tekee mut hulluks ja voin kertoo että oli täysi vahinko kun aloin taas ajattelemaa molemmista jtn dirtyy 😩 aikasemmin 😩😭 en tosiaan voinut hyvin sit ahdistuin siitä koko loppuajan tähän hetkeen asti ja olin sillee im sorry im sorryyyyy en tarkoittanut tehdä niin se oli täysi vahinko 😭😭 en voinut kovinkaan hyvin siksi

Mutta se oli vahinko niin en voinu sille mitään

Aika oudolta kyllä tuntui pitkästä aikaa r_____

Olin vaa sillee mitä vittua

Mut se siis oli täys vahinko

Mut.. en tiiä

Ok en haluu aatella enempää olo oli vain niin outo 😩 mutta r______ on todella ärsyttävää ja tuntuu vain siltä että kaipuu voimistuu ja ITKET sit jossain vaiheessa. Ei hyvältä tunnu se, ei. Voin vain kiittää 😃😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta miks ihmeessä tunnen jtn seksuaalisia asioita masatoshista. Ok ymmärrän sen sä tunnet romanttisia asioita siihen, haaveilet välillä siitä että voispa halaa ja pussailla ja näin, olla lähellä. Se on perus. I guess. Mut ne seksuaaliset ajatukset? Älä viitsi 😩😩😩😂😂 niinkun se kun oot yrittämässä nukkumista ja sit vaan oot silleen ei vittu yhtäkkiä alan haluta sitä. Sit vaa kiemurtelet siin 🤨 ja kiimasuus on liian voimakasta 🤨

Ennn tajuu mistä se tulee se tunne 😭😭😭😭

Niiku miks ajattelee tollasta. Tai eunkwangista. Miksi. Miksi. And why do they have to have a thing 😭😭😭😭😭 kill me 😭 dont think about it 😭😂😰 en voi hyvin 😰😭

You know I WISH. I WISH AND I HOPE i could see something. 🙂🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌 WHAT DO U WANT FROM ME 😭 I hate it omg



Siis miksei vois olla vaa romanttiset tunteet eikä mitää seksuaalisia tunteita, seki ois parempi i guess. Joillainhan on. Ja minullakin on joskus tainnu olla joihinkin. Ehkä. Huom, ehkä. Aa joo mielestäni, koska esim sillon ku olin ihastunu länään en kyllä muista ajatelleeni mitään seksuaalista siitä mutta en tiedä muistanko väärin. En ehkä simonistakaan ajatellu??? Omg i miss Simon lmao 😭😂🤌 i literally saw them once so that was at least something




Huoh. Mut suurimmal osal ihmisii, most of the time, harmi mut tosiasia on et seksuaaliset ja romanttiset tunteet kulkee käsi kädessä 😐 minullakin. Most of the time. Näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niinku ihastuminen ja seksuaalinen halu on ihan eri asioita kyllä sinänsä mut kas kummaa, kun sä ihastut johonkin ihmiseen niin yleensä ennemmin tai myöhemmin sä alat haluta sitä seksuaalisesti:/ niin kuin kävi masatoshinkin kohdalla. En tiedä oonko väärässä mut voi jopa olla etten ees halunnu sitä seksuaalisesti kun vasta nyt 2023-2024 aikoina. En oo ihan varma. Muistan kyllä ne ihastumisen tunteet mut en oo ihan varma halusinko sitä koskaan aiemmin seksuaalisesti. Mutta viimeistään nykyään oon aatellu sitä siinäkin mielessä koska se on kuuma ja vähän liian..... Seksikäs ja................ Hurmaava ja.. jos se ois mun lähellä mun silmissä sumenis oisin vaa sillee "🥵" ja näin............ Pelkästään sen läheisyyden ajatteleminen huumaa mut 🤨 WHY



On kyllä vitun mystistä mistä tollanen johtuu. Mistä johtuu seksuaalinen halu? Ja ihastuminen? Ne on kuitenkin eri asioita mutta hyvin usein ei oo toista ilman toista, ainakin minulla. Harvemmin kai on ihastumista ilman seksuaalista halua (ellei oo pienempi ihastus) ja ei oo kai juuri koskaan ollu seksuaalista halua ilman ihastusta. Eli yleensä ne mulla menee yhessä. Mut tosiaa jotai honggii en koskaa oo tainnu aatella siin mieles, on kait sen verran lievä ihastus??? Vai?????? Mut mut en tiiä mut YLEENSÄ ne tapahtuu kuitenkin molemmat. Ennemmin tai myöhemmin seksuaalinen halu tulee myös kuvioihin jos ihastut ihmisee. Mut ei aina. Mut jos on oikeasti vahva ihastus niin silloin yleensä aina ennemmin tai myöhemmin. 😐

Tai no ei tainnu olla väinöstäkään kyllä ikinä tai sit oon unohtanut. Se oli kyllä vahva ihastus..

No okei, en sit tiiäkään :DDDDD MUTTA JOISTAIN ihastuksista ainakin tulee se seksuaalinen halu niin huoh miksi onko pakko

Olis edes pelkästään se ihastus. Eikä mitään vitun rakasteluhaluja tai jtn,, helvetti,, 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja siis ihastus on yhtä aito ihastus ilman seksuaalista puolta eikä mikää platonine juttu. Ihastus on aina ihastus. Mut aina siihen ei liity ees seksuaalisista asioista haaveilua. Joskus liittyy :/ joidenkin ihmisten kohalla.
 
Ylös Pohja