Niinku ihastuminen ja seksuaalinen halu on ihan eri asioita kyllä sinänsä mut kas kummaa, kun sä ihastut johonkin ihmiseen niin yleensä ennemmin tai myöhemmin sä alat haluta sitä seksuaalisesti:/ niin kuin kävi masatoshinkin kohdalla. En tiedä oonko väärässä mut voi jopa olla etten ees halunnu sitä seksuaalisesti kun vasta nyt 2023-2024 aikoina. En oo ihan varma. Muistan kyllä ne ihastumisen tunteet mut en oo ihan varma halusinko sitä koskaan aiemmin seksuaalisesti. Mutta viimeistään nykyään oon aatellu sitä siinäkin mielessä koska se on kuuma ja vähän liian..... Seksikäs ja................ Hurmaava ja.. jos se ois mun lähellä mun silmissä sumenis oisin vaa sillee "🥵" ja näin............ Pelkästään sen läheisyyden ajatteleminen huumaa mut 🤨 WHY
On kyllä vitun mystistä mistä tollanen johtuu. Mistä johtuu seksuaalinen halu? Ja ihastuminen? Ne on kuitenkin eri asioita mutta hyvin usein ei oo toista ilman toista, ainakin minulla. Harvemmin kai on ihastumista ilman seksuaalista halua (ellei oo pienempi ihastus) ja ei oo kai juuri koskaan ollu seksuaalista halua ilman ihastusta. Eli yleensä ne mulla menee yhessä. Mut tosiaa jotai honggii en koskaa oo tainnu aatella siin mieles, on kait sen verran lievä ihastus??? Vai?????? Mut mut en tiiä mut YLEENSÄ ne tapahtuu kuitenkin molemmat. Ennemmin tai myöhemmin seksuaalinen halu tulee myös kuvioihin jos ihastut ihmisee. Mut ei aina. Mut jos on oikeasti vahva ihastus niin silloin yleensä aina ennemmin tai myöhemmin. 😐
Tai no ei tainnu olla väinöstäkään kyllä ikinä tai sit oon unohtanut. Se oli kyllä vahva ihastus..
No okei, en sit tiiäkään :DDDDD MUTTA JOISTAIN ihastuksista ainakin tulee se seksuaalinen halu niin huoh miksi onko pakko
Olis edes pelkästään se ihastus. Eikä mitään vitun rakasteluhaluja tai jtn,, helvetti,, 🙄