Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Kuulemma mun ikäisellä ei pitäs olla enää julkkisihastuksia niin totta kai aloin vihata itteeni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Anyways mutta tutkin tässä mun suurien rakkauksien horoskooppimerkkejä ja tulin tulokseen et mul on ollu aika paljon kaikkii eri :D et ei ookaa mitää yhtä tiettyy vaa mikä vetää puoleensa meitsiä.

Koska huihan on suuri rakkaus, se on neitsyt.
Yuto on suuri rakkaus, se on vesimies.
Taeil, vaaka.
Masatoshi, rapu.
Eunkwang, skorppari.
Villu, skorppari.
Timpan en tiiä muuta ku et se on heinäkuus mut ku en tiiä päivää ni en voi sanoo varmaks.
Onks muita suuria rakkauksia? On varmaan mutta kai luulis noiden olevan ne ihan top 7 tai en tiiä mut ajattelin vaan.. on oltava lähellä totuutta jotenkin kyllä..

Niin on ainakin neitsyttä, vesimiestä, vaakaa, rapua, skorpparia.

Aattelin et ois ollu hauska huomata jos kaikki oiski ollu vaik jtn kahta merkkii vaa mut tosiaan tos on ainaki viittä eri.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mut hauska et mun elämäni top 7 pahinta ihastusta on kaikki ollu julkkiksia. Mietitääs sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Hei ihan oikeesti. Mikä on mun miesmaku? Oikeesti...

hui? Yuto? Taeil? Masatoshi? Eunkwang? Villu? Timppa?


mitä vittua???????????????????????????

Mitä vittua????????????????????????????



Ilmeisesti:
- ole mies
- ole julkkis
- ole aasialainen ja/tai vanha


:DDDDDDDDDDD sillä tavalla mut saa hurmattua, vaikka toki eivät kaikki siinä onnistu vaikka nuo kaikki ehdot täyttäisikin.. mutta näköjään joku juttu kuitenkin toi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Näköjään ruumiinrakenteel ei oo muute mitää välii ku voi olla pitkä tai lyhyt, laiha tai lihaksikas tai lihava, ei näytä olevan merkitystä :D kaikki edustettuna tuolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mun type on vaa julkkismiehet jotka on joko vanhoja tai aasialaisia 😐 siinäpä se.......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Im missing masatoshi so much

Se on niin komee enkä kestä sen silmiä ja hymyä + sen ääni on niin ihana + sen ikä ofc huhhuhhhhhh koska must ryppyinen iho näyttää vaa nii söpölt 😭 tai joku sellane juttu siin o. En tiiä. Se on nii liian söpö. Tai niiku oon sitä täs miettiny et mikä vanhas miehes vetoo. Et tosiaa onko se ne iän merkit ihossa vai mikä häh? Se on vaa nii seksikästä ..... :((((((( pakkohan se on olla joku fyysinen juttu, joku tollanen. Mutta sitten oikeasti kun ei se oo edes niinkään koska se on yhtä kuuma ollu nuorena nii en kyl tiiä sitte.... Huoh en todellakaan tiiä.. miksiiiiiiiiiiiiii se on niin ihana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
En tykkää siit et kaikki mun ajatukset katoo ku tekee mieli :| masatoshii :||||


Tuli yks muisto mielee ei vittu xd se oli yhest toisest vanhasta miehestä, mut se oli vähän niinku irl-tyyppi. Nii sit yks mun kaveri vaan sano siit jtn tyylillä et "mut entä jos sil ei seiso? No, ohan sil sormet" tai jtn tollast olin vaa sillee HELP 😭😭😭😭😭😂🙄 NO NIIN KAI 😂

jos totta puhutaan mua ei haittaa tippaakaan jos miehellä ei seiso XD miksi haittaisi 😂 kuka edes tietää haluanko tehdä mitään XD mielikuvissani kyllä oon rakastellu masatoshin kaa montakin kertaa 🥲 niiku ajatuksissani haaveilen oikeesti yhdynnästäkin mut tosielämässä en tuu ikinä haluumaa sitä, en pysty. Siis yhdyntää ainakaan. Pelottaa liikaa, sattuu. En vaa uskalla ikinä, tiedän sen. Mut saatan mielessäni siitäki fantasioida. Tosielämässä, tuskin ikinä. Mieluummin harrastan sellaista seksiä joka ei sattuisi yhtään :D kuten vaikka suuseksi joka ei pitäisi sattua :D sormettaminenkin voi sattua jos niitä rupee tökkii sisälle että ulkoisesti miksei mut MIKÄÄN ei mene sisälle:D ei mikään. Eli non-penetrative sex 🙄🙄😍😅

voi vittu olispa

vihaan tota miestä ja sen aikaansaamaa kiimaa

joo ilmeisesti ovulaatio lähestyy taas. Tai no. Kalenterin mukaan ovulaation pitäs olla viikon päästä mut pitääkse paikkansa xd


"vihaan tota miestä ja sen aikaansaamaa kiimaa" lmao mut se on totuus mut niiku vaikka onki niin ni silti en haluu ees runkata koska se on ihan tylsää yksin.......... Tai niinku sytyn kyllä näin niinku näkyy että tekee mieli ku ajattelen sitä saatanaa, mutta.. jotenkin ei silti tee mieli masturboida xd ei vaan jotenkin huvita yksin. Oispa: mun rakas 🥲 joka ei ees oo mun 😃



ja mul on myös sellanen tunne että jos olis sen kanssa siin ois sellanen turvallisuuden tunne mitä yksin ei oo kun joudut diilaa ite kaikkien vaikeiden tunteides kanssa ja et vaan haluu sitä kaikkee.. ja koska se on niin herkkä asia mulle (RAPU) niin ei ole kiva olla yksin ja kyynelehtii (joskus) yksin :D se on niin..... Yksinäistä ja tuntuu ettei siin oo periaatteessa mitään muuta ku negatiivista.. joskus tuntuu et se vaa viiltää sydäntä enemmän............ Ikään kuin suolaa haavoihin kun huomaat vielä konkreettisemmin ettei se oo sun jne. Lol. Ainakin joskus masturboinnista tulee surullista silloin kun on liian tunteellinen ihminen, elikkä minä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
voi ku se ois nii ihanaa nimenomaan masatoshin kaa 😭😭😭😭😭😭😭 mut yksin ei se oo ainakaan aina kovin ihanaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Tai kun en tykkää käsitellä niit tunteita yksin. Mua alkaa vaan ahdistaa kun mun pitää pyöritellä niitä omia ahdistuksia yksin päässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
En sais ajatella tätä mut onkohan se oikeesti samanlainen kun mä XD mietin et onkohan se seksin suhteen horoskooppimerkkinsä mukainen niinku mä oon XDDDDDD oikeesti en sais ajatella tällästä yhtään..

Niiku esimerkiksi must et tarvisin paljon suukkoja ja sitä läheisyyttä, en usko että haluisin muuten harrastaa seksiä ollenkaan jos se ei olis hellää. Tarviin turvaa ja hellyyttä, ERITYISESTI seksissä. Muuten tulee paha olo :D siinä mielessä en tiiä toimisko suuseksi OIKEESTI oikeessa elämässä mulle ku en tiiä haluisinko sit kuitenkin koko ajan nähdä sen kasvot ja tiäks sellasen intiimin läheisyyden mitä ei ehkä ihan samalla tavalla suuseksissä oo. Tai no ehkä siinäkin voi silitellä hellästi samalla XD emt. Tuntuu että tarviin sitä hellyyttä jotenkin ihan ylenpalttisesti normi ihmisiin verrattuna..... :D kai sen tästä keskustelustaki huomaa ku koko ajan "KULTA 😭 RAKAS 😭" ja nii. Haluisin muutenkin koko ajan vaa silitellä sitä ja suukottaa 💀 siis seksin ulkopuolellakin. KOKO AJAN 😭 oikeesti roikkuisin varmaa koko ajan siinä jos se vaa antais mun tehdä niin. En kestä tätä LOPUTONTA hellyyttä 😭😂😭😂😂😂😂😂😂 ja uskon että se hellyys ulottuu siinä sitten seksiinkin siin mieles et ku haluis yleensäkin koko ajan antaa toiselle sitä hellyyttä niin mul on sellai käsitys itestäni et haluisin varmaan sit sängyssäkin tosi paljon vaa niinku saada sen tuntemaan olonsa hyväks......................... EN YMMÄRRÄ MIKS OON NIIN RAPU mul on oikeesti ihan pohjaton tarve antaa hellyyttä sillon jos oon näin syvästi rakastunut johonkin ihmiseen :D RÄÄH. Auta luoja ku mul on nyttenki ajatukset koko ajan vaan siinä ihmisessä ja kaipaan 24/7 sen syliin 💀 niiku yrittäisit välillä saada ne ajatukset irti siitä edes.. ja saankin joskus mut helvetti että se vaan silti pyörii mielessä niin paljon jatkuvasti. En ymmärrä miten se voi olla noin ihana ja söpö ja rakas ja kulta. Nii, näin mä tunnen siitä vaikken edes oo ikinä tavannu sitä? Mitä vittua, en ymmärrä itseäni ollenkaan??????? Vittu se vetää mua puoleensa kuin magneetti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Tai siis se vaan pysyy samanlaisena ku en saa sitä koskaan eikä se näköjään mee ohikaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mä ymmärtäisin et mul ois jotai toivoo viel päästä yli jos oisin ollu vaik vuoden tai alle vuoden ihastunut siihen. Tai sellasen lyhyemmän aikaa. Mut ku tää alkoi alunperin 8 vuotta sitten, niin mul ei oikein enää jaksa riittää uskoa siihen että voisin viel joskus päästä yli.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Siis toi on iha törkee pitkä aika. En usko että edes suurin osa ihmisistä on näin kiinni koskaa ees 8 vuoden jälkeen samas ihmises.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
En usko et suurimmal osal on ees kokemusta tämmösestä. Tiedän että sitä tapahtuu mut uskon sen olevan melko harvinaista silti.
 
Ylös Pohja