Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
God i felt a bit like throwing up, not really but like a small feeling of nausea, cause i was reading something ja sit siin oli jtn et "i dated a boy when i was 15" ja sit mietin vain kuinka mä en todellakaan deittaillu ketään 15-vuotiaana. Mun ensimmäiset varsinaiset treffit oli 22-vuotiaana ja se mies on edelleen ainut jota oon deittaillu, ja tosiaa ne oli ehk muutamat treffit ja sit + juteltii viesteil yms. No okei, muhun ihastu se yks mun koulusta jo sillon kun olin 20 ja oikeestaa jo ennen sitä se yks tyttö, ainiin, meinasin unohtaa, sehän PYYS mua kahville kyllä :D olin sillon varmaankin 18. Joten okei no joo....... Mut silti. Ei toi auta mua yhtään... Noh, at least must on tykätty mut ei se paljoo auta..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Huoh

Ois pitäny ottaa se mies joka sano mulle "kaunis nainen" 😂😭 se oli niin ihana kommentti muistan varmaa ikuisesti kuinka se nosti mun itsetuntoa sillä hetkellä

Koska en tainnu tuntee itteeni yhtään kauniiks ja sit joku sanoo noin ja aattelet vaa et mitä ihmettä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Itken liikutuksesta 😂😭

Se ei vieläpä ollu mikää pleijerin olonen esim vaan sellanen ujon olonen vähän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mut en yhtää tienny muutenkaa siin tilantees et mitä tehä ku se tuli niin puun takaa ja menin vaan jotenkin niin hämilleen muutenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ihana vauva-masatoshi 😔😔😔😔❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘:

En vieläkään kestä 😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔 rakas kulta söps höps muru rakkaani kultani söpöin ihanin rakkain 😭 joo eiköhän tää riitä 😂😂😂😂😂😂😂😂 tuli vissii selväks mitä tunnen XDDDDDDDDDDD



JA vauva-eunkwang:

voiiiii minun söpö kultani 💘💘💘💘💘💘💘💘💘😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔 okei tuli vissii selväks sekin

MUSSUKKA

eiku

Lopeta XDDDDDDDDDD HAHAHAHAH 😂😂😂😂 sori en voi pidättää näiden hellittelynimien käyttämistä XDDDDDD vaikka pitäis :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"official pappojen kuolaaja" eli läpäl eunkwang joka on 8 vuotta vanhempi ja oikeestiki masatoshi joka on 32 vuotta vanhempi 🥹😂

Pystyisin silti kyllä helposti kiusata eunkwangii siitä kuinka vanha se on 🌚😈
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang on sillee läpäl "pappa" hehehe ja masatoshi kyl oikeestiki vaik on se sentää alle 60 viel 🌚
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
No joo mut on se hyvä olla pappojen kuolaaja koska itelläni on mummotissit nii 😂 en tosin usko että muutoin näytän ikäistäni vanhemmalta.. kai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Tosin. Enpä tiedä näyttääkö se vanhemmalta edes oikeasti koska aika monella nuorella naisella on """""mummotissit"""" eikä ne musta näytä yhtään ikäistään vanhemmalta

Joten en vain ymmärrä miksi sitä pidetään ikään liittyvänä asiana kun se ei ole millään tavalla sidoksissa siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ei siis mummotissit vaan riipparit, oli se syy sitten mikä tahansa. Ikä ei ainakaan ole syynä mulla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ihan hirveen paha mieli :D:

Tätäkö on oikeasti olla nainen

Olla super ruma sun kauheiden tissien takii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Sit vaan ollaan että "kaikki naiset on ihania ja kauniita" (siis jotkut sanoo niin) nii mitä vittua 😭 eihän

Ihan ällöä

Naiset on ällöjä, näköjään

Ei ainakaan olla seksikkäitä et tota
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Naiset on ällöimpiä olentoja maan päällä (anteeks kaikki muut naiset)
 
Ylös Pohja