Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,183
Reaktioarvo
2,928
NO KIVA KU POISTELETTE NOITA 😭😭😭😂 nyt mun "my 2016" listalta puuttuu sekä marraskuun että joulukuun biisut 😭😭😭😭😭😭😭😭🤦🏻‍♀️ THANKS

IHA VAA ku ne videot on poistettu tai laitettu yksityiseks tai mitä nyt onkaan

Nyt siin o vaa 10 vidiiiiiiu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,183
Reaktioarvo
2,928
Samoin niit jtn eunkwang videi on poistettu tai vastaavaa tai ainakaan en enää nää niitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,183
Reaktioarvo
2,928
No on seki paljo normaalit ihmiset ei varmaan tee ollenkaan mitään muistiota niiden ihastuksista tai varsinkaan useampaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,183
Reaktioarvo
2,928
En tiiä miks aloin tehdä kaikille omat kun voisin periaatteessa kirjottaa kaikki vaa samaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,183
Reaktioarvo
2,928
Ok nykyään mun waist (vyötärö?) on 77 cm so it got smaller XDD apparently
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,183
Reaktioarvo
2,928
Hohhoh kyllä taas tuntee olevansa todella erikoinen ihminen kun annan kasvoillani olla ihan rauhassa finnejä, karvaa siellä missä sitä sattuukaan kasvamaan, ja läskiä siellä missä sitä sattuukaan olemaan, enkä välitä pitää rintaliivejä (useinkaan), enkä välitä siitä miltä tissini näyttävät, enkä välitä pukeutua jollain tietyllä tavalla, enkä välitä erikoisen näköisistä hiuksistakaan.

Ei mun kaltaisia ihmisiä kyllä paljo ole tullu itelläni vastaan. Ihan jo pelkästään se että kasvoilla näkyy näin paljon finnejä on mun mielestä harvinaista. Ei näy kovin paljon ainakaan mun arjessa sellaisia ihmisiä muita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,183
Reaktioarvo
2,928
"Nuoruuttaanhan nuo tissit varmaan vielä osoittelevat oikeisiin suuntiin, mutta kotona ja etenkin yöllä kannattaisi kaikkien kokeilla olla ilman liivejä"

Mihin "oikeisiin suuntiin"? Ei ole mitään oikeaa suuntaa, vitun typerys:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,183
Reaktioarvo
2,928
🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ tuntuu aina että oon ihan idioottien ympäröimänä
 
Ylös Pohja