Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
En vain ymmärrä miten se voi mennä niiku shortseihin tai leggareihinkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Sillee se ei riitä että alushousut on märät vaan se menee viel siitäki housuihin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ja en taaskaan tajua miten mä isoperseisenä muijana oon sillee "hei vaihetaanpa nää m kokoset alkkarit" no ei siin kyl niit VOI käyttää mutta :D L saattaisi olla parempi. Joo sillee kattoo itteesä peilistä ja toteaa jälleen kerran että iso perse on.. sit kuvittelee että m on alkkareissa täydellinen koko 😂🗿 juujuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Vähän sama ku suurin osa mun rintsikoista on 80jotain tai pienempii ja ne aina tuntuu silt et se numero pitäs olla vähintään 85 salee tai jtn.. sillee juu älä ny kuvittele et sä ihan noin pieni oot..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Hehheh
Kuinka hyväksyä iso perseensä

Ja tykätäkin siitä

Helposti tietty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Mut tota siis

Onks mul ollu aina iso perse

En tiedä, varmaan jostain kutosluokasta lähtien kuiteski. En vaan ehkä oo aina kiinnittänyt siihen niin paljoo huomiota
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ei helvetti kuka muka treenaa jtn peppuu :D tai siis siitä vaan, mutta minä en treenaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ja mitä toi arvostelu muutenkin on? Jos joku ihminen tai sen peppu näyttää vaikka sun silmään ihan karseelta niin älä kato sitä. Kun aina valitetaan että "läskiperseet näyttää niin hirveeltä" no jos ne näyttää niin hirveeltä niin älä ihmeessä kato sitten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Omggggg i have hope just jossai hääohjelmas oli ihana pari mis se nainen oli isompi 😶 sooooooooooo im not ugly 😭 ja se oli viel mua isompi though. Joten. I HAVE HOPE. muhunki voi joku rakastua????? Mutta se on sit tietty eri asia et kelpuutanko MINÄ sitä. Mutta kuitenkin että muhun voi rakastua. En oo mitenkään kamala.. ulkoisesti ainakaan..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Okei mun täytyy uskoa tää nyt. Tuossa oli joku joka rakastaa naista joka on 158 senttiä ja 85 kiloa niin se on aika iso kyllä niin on se vaan uskottava että ei sillä ole väliä yhtään minkä kokoinen oot. Ei vain ole. Kyllä muhun voi rakastua iha helpolla. Ja mä oon muutenkin vain 160 senttiä ja 65 kiloa. Tietenkin muhun voi rakastua, jos noinkin isoon voi. Ei se ole mikään ongelma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Must tää on aivan naurettavaa: ku nyt painan sen 65 kiloa, niin kyllä mua hirvittäis enää painaa vaikka se 72 kiloa jo. Todellisuudes varmaan vaan niistä terveysriskeistä toitottamisen takia. Mut ei kyllä SILLOIN kun oikeasti painoin 72 kiloa, niin en ajatellut mitään sellasia asioita ollenkaan. Niin se ei kyllä häirinnyt :D nyt oon ihan kauhuissani sillee apua sairastun kaikkiin sairauksiin ja kuolen nuorena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Sillee kuka ees sano et me halutaa tietää tälläsiä asioita? Nii porkkanaankin voi tukehtua nii ei mua nyt ihan oikeesti kiinnosta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Et turpa kiinni niistä terveysriskeistä, mua ei kiinnostais vaikka painaisin 100 kiloa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Could he please already exit my life? Because hes been here for quite long already
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
"I personally really like pear shaped bodies (although the fruit analogies are starting to get old). I think women with smaller breasts and bigger butts are 🔥"

Right, guess i have smaller breasts then 😅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
"The second myth is that all pear-shaped women have a small bust. While that is the most common version, your bust size can vary from very small to very full."

Thats what i thought
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Mut en kyl tiiä ite minkä kokoset mun rinnat on :D ei ne pienet oo mut joko keskikoko tai isot, idk.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
"things you should NEVER wear"

Okay atp yall just wanna make rules and more rules

And i say: NO RULES 😩🎶
 
Ylös Pohja