Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
Ei kai mulla olis aikaakaan ajatella enää ketään muuta jos olisin niin päissään kun ankka, rakkaudesta

Se on ymmärrettävää että nyt haikailee mutta onnellisessa tilanteessa tuskin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
"Mikä on se hormooni mitä keho erittää tai ei eritä, kun ei saa olla sen toisen lähellä. Kun rakkaus on tavallaan riippuvuutta. Ainakin silloin kun se tuottaa kehollista kipua ja sattuu. Mikä fysiologinen reaktio se on. Varmaan verrattavissa tupakkaan ja siitä vierottumiseen. Osaako joku sanoa. Koska järjellä on helppo selvitä. Mutta kehoo sanoo toisin."


Vaihteeks järkevää tekstiä suomi24:ssä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
"Elämän tekee vaikeaksi se, että sitä rakastuu ja kiinnittyy yhteen. Ja kokee, että vain juuri tuo yksi ainoa ihminen on joku iso juttu. Miten ihmeessä asia on näin. Kun pitäs tajuta ja olisi helpompaa jos vain rakastus ihan kehen tahansa. Silloin ei tarvitsisi kärsiä ihan turhaa. Omassa kärsimisessä ei ole mitään järkeä. Tajuun sen kyllä."

Niinpä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
"Ihan samanlaiselta on itsestänikin tuntunut. Nyt kun koitan päästä irti, tulee hän uniini. Olen alkanut näkemään hänestä unta. Ja ne unet tuntuu aidoilta. Mikähän ihme juttu tämä on? Tavalla tai toisella tulee aina vastaan, vaikka tietoisessa mielessä aina olisikaan."

Tämäkin se on totta. Silloinkin kun ajattelen vähemmän, ja kriiseilen jostain muusta, silloinkin saattaa tulla nuo uniin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
Kun. Mä mietin kanssa sitä, et vaik ei tulis, eunkwangistakaan koskaa mitää.. ni voisko se mennä kuitenkin ohi se piina.. jos vaikka tapaisin sen? Kun tällä tavalla se nyt ei näköjään ainakaan näytä menevän ohi. Niin mietin voisko sen tapaaminen pistää jonkun pisteen sille? Vai ? Jotenkin veikkaan että se ei todellakaan auttais. Mutta.. sit ainakin olisin kokeillut että tapahtuuks mitää ees jos tavataan.

Mutta tota... Theres just no way.. en pysty mennä ulkomaille :/ se on se ainut ongelma. En vaa pysty. Theres no way.

Mun täytyy vaan odottaa.

En halua enkä voi matkustaa

Joten mun täytyy odottaa että se tulee suomeen which is never.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
Odotan vain että pääsen yli siitä. Which is never.

Tuntuu aivan vitun toivottomalta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
En oikeesti IKINÄ pääse yli niin arvaa vain kuinka toivottomalta tuntuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
Ei jeesus


"Itse yhdyntä tuli melkein yllätyksenä. Olin vatsallani, jalat yhdessä ja mies päälläni. Yhtäkkiä mies työntyikin sisääni. En ollut tajunnut, että se onnistuu niin helposti tuosta asennosta. "

New fear unlocked. MIKSEI IHMISET VOI ENSIN SANOA ETTÄ VOINKO TEHDÄ NÄIN. vaikka kuinka ollaan "lämmittelemässä" ja kaikkea niin ei voi vain yhtäkkiä työntyä toisen sisään, pitää varmistaa että "voinko mä tehä näin, onko tää ok".


Ei jumalauta.

En uskalla ikinä, hyi helvetti.

Toi olis AIVAN hirveetä.

Periaatteessa raiskaus koska jos joku on suostunut seksuaaliseen toimintaan ei tarkoita että voit vain yhtäkkiä ilman lupaa työntää kullin sisään.

Ajattelemattomuutta varmaan mutta mun mielestä noin ei vaan voi tehdä.

Ainakin musta tuntuis ihan hirveeltä jos tehtäis noin, haluaisin aina tietää mitä tapahtuu ja kokea olevani turvassa. Edetä rauhassa. Tai ei välttämättä edetä ollenkaan. Silloin kun pelottaa et todellakaan halua että joku vaan yhtäkkiä työntyy sun sisään mitään sanomatta ja kysymättä, vaikka kuinka oltaisiin esileikissä tms.




Onneksi en ikinä päädy tuohon tilanteeseen kuitenkaan, mutta ahdistaa miten joku voi tehdä noin. Sairasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
Oikeasti miten sairas joku voi olla, mun mielestä järjen pitäis sanoa ettet voi vaan tehdään noin. En mäkään jumalauta mitään kysymättä työntäis vaikka sormia tytön pilluun jos olisin naisen kanssa. Kyl mun mielestä molempien pitää koko ajan olla kartalla siitä että mitä tapahtuu ja suostumus pitää olla koko ajan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
En tiedä. Ehkä se unohtuu siinä touhussa. En tiedä kun en ole kokeillut.

Mutta jotenkin vaan mun mielestä järki silti sanoo että siitä kumppanista pitää pitää huolta kunnolla, eikä tökkiä yllättäen sisään????????? Jumalauta toinen ei edes nää eikä tiedä et oot tökkäsemäs sisää?

Ei kertakaikkiaan 👁️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
Okei okei, mulla taitaa sittenkin olla keskikokoiset tissit. Koska eikös isot tissit oo vähintään tätä luokkaa:

Niin ei mulla ihan noin isot oo.

Sanoisin sitten varmaan keskikokoiset enemmänkin 🙄 ei nää oo pienet mutta ei ne oo isotkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
Mutta sitten tosiaan aika jännä että vaikka mullakin on VAIN c kupit (ainakin ton kuvan mukaan vain) niin fr most koreans they have smaller boobs than mine?????? Sit oon vaa sillee ?????????????? Hi?? Saa mut tuntee itteni jokski kummajaiseks :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,334
Reaktioarvo
2,928
Mut vannon, mul ei oo ikinä ollu ton d kupin näköset, ei ikinä, ei ees sillon kun olin lihavampi.
 
Ylös Pohja