Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
MISTÄ tää oikeen johtuu? Mä en ymmärrä mitä voin tehdä asialle kun en ymmärrä mistä tää oikeen johtuu??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Siis mikä se voi olla??

Oon rajottanu somee jo jonkin verran, esim youtubessa aikarajotus olikse joku 10 minuuttia, redditis aikarajotus 30 minuuttia, joissain muissakin on rajotuksia, instassa oli kans.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Oon jotenkin tän toisen jutun kanssa päätynyt sellaseen ajatukseen että se selviää kyllä aikanaan, eiköhän viimeistään kuoleman jälkeen niin jotenkin ei se nyt kai ahdista.

Mutta en sitten tiedä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Mutta nytten en pääse siitä ajatuksesta eroon että oon ruma???????? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Ja tämä on ollut ainakin yli vuoden joten? Tuleeko nyt siis toinen asia joka kestää sen 20 vuotta varmaan vähintään? Nyt kun toinen on ok (tai ei sekään varmaan ole kauaa ok vaikka nyt onkin)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Mietin vain kuinka kauan tätä melko sietämätöntä tunnetta jatkuu koska jos tätä on ainakin yli vuoden jatkunut niin jotenkin must vaan tuntuu ettei tämä lopu taas ikinä. Päädyn aina lopulta takaisin siihen samaan "olen ruma" ja sitten ei tunnu enää yhtään hyvältä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
"En olekaan kuullut tuollaisesta sairaudesta. Tsemppistä sinne ehdottomasti! Ei sinussa mitään vikaa ole, korvien välissä vain. :)"

Toivottavasti tämä on totta..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Kävin kävelyllä jokin aika sitten ja mietin melkein koko sen ajan tai varmaan ainakin vähintään puolet ajasta sitä että olen ruma 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Netistä tää on kyllä silloin varmaan lähtenyt en keksi nyt muutakaan syytä. Onko silloin ratkaisu siihen olla kokonaan pois netistä? Ei, koska netissä on pakko joskus olla, joidenkin asioiden takia, mutta ne pienet jutut on eri asia mutta jos muuten olisin kokonaan pois netistä, ainoastaan ne pakolliset asiat.

Ja kuinkahan kauan mun sitten pitäisi tätä jatkaa?

En koe että tämä on ratkaisu, sori vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Sitte ku on monia eri osia mihin pitää keskittyä esim paino + rinnat + akne + karvat, vaikkapa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
No ainakin se toinen asia on ok jonka suhteen mun ei tarvitse vieläkään tehdä muuta kun vain odottaa, mutta joudun varmaan odottaa koko elämäni, mikä on harmillista mutta näinhän se on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Syödäkin pitäs ja sehän vasta mietityttääkin kun uskaltaako tässä nyt syödä kun oon muutenkin niin ruma

Tai oikeastaan uskaltaa koska enpä voi tästä rumentuakaan kun oon jo rumin mitä voi olla eli, en kyllä lihomista pelkää. Ei tästä voi rumentua kun oon jo rumuuden huipentuma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Ei siis siinä mielessä huolta mutta olisha se kiva olla kaunis, tai edes vähän kauniimpi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
"olen upea mutta en sinun mieliksesi" no kas, miksi minä en vain osaa ajatella noin? Kiva.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Ehkäpä tämä kaikki lähtee feminismillä mutta pidemmän ajan kuluessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Öö, okei?

Ajattelin jotenkin niin että fine, ei noi burgerimiehetkään oo mun mielestä rumia vaikka ne onkin läskei. Siitä tein johtopäätöksen että ei mustakaan siis läskiys tee rumaa, jos ei noistakaan. Sit uskoin sen oikeesti ja nyt oon sillee jee okei, läskiys ei tee musta rumaa kyl, muut asiat tekee tosin. Mut ei läskiys.

Jee okei, sit katoin itteeni peilistä ja spontaanisti ajattelin että mun hiukset näyttää kauniilta, joten jo toinen asia joka on mussa hyvin!

Okei eli nämä asiat on mussa hyvin:
- läskiys
- hiukset


Mut kaikki muu huonosti, mut ainakin edes kaksi asiaa, jotka on hyvin. Se on jo todella paljon. Toivottavasti toi lista kasvaa ajan myötä.

Joo, burgerimiehet on näköjään tärkeä ohjelma 😂
 
Ylös Pohja