Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Jos oisin joku pedofiili ni jauhaisin tässä keskustelussa jostain lapsesta johon oon ihastunu mutta kun en ole ihastunu :D tai sitten jauhaisin muistioissa jostain lapsesta johon oon ihastunu mutta enpä kyllä muista ikinä tehneeni niin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Eläessäni en oo ajatellut lapsesta että OMG TOI SAA MUN SYDÄMEN HAKKAAMAAN JA MUT HUUMEISIIN

paitsi EHKÄ sillon ite lapsena idk???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
But yea i hate those thoughts but they are so basic to me

But i hate omg
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Also toivottavasti kukaa ei ajattelis et oon ällöttävä vaa siks kosk mul on ocd kosk se ei kerro musta mitää. Koska joskus mietin sitäki kui joku vois ihastuu näin hulluun/ällöön tyyppiin mut sit toisaalta ei ocd kerro must todellisuudessa mitää. Ja sit mietin et jos joku ihastuu muhun ja aletaa seurustelee jos joskus sanoisin jotai näist asioista nii aattelisko se et kui oon voinu ihastuu noin sairaasee tyyppii. Vaikka en oo sairas tai no oon mut ocd-sairas ja bdd-sairas, en pedofiili tai vastaava. Ainakaa tietääkseni en oo. Kai. Mut mistä voin olla varma etten oo? Lolololol no vaikka siitä etten ikinä ajattele seksiä lapsen kaa ja nauti siitä, ja yleensäkin ne ajatukset muutenkin on vain ohimeneviä joista oon heti sillee hyyyyyyyi ja sit yleensä alan aatella jotaki muuta siin heti:D eiköhän se kerro etten tykkää lapsista todellisuudessa. Mul on vaan ocd. Nii toivoisin sitä vaa ettei sit must aattelis kukaa et oon jotenkin ällö sen takii. No en näistä kyllä kellekään oikei puhukaa paitsi tällee netis, mut jos joskus vaikka tekis mieli mainita vaik seurustellessa tai jtn kun voihan siit tulla sen verran kovii ahistuksii ja sit saattaa haluta olla avoin siit mut jooooooo yritä ny tollast selittää sit though. Looooooool. Ihmiset ei vaan ymmärrä ocdtä ja jos ne tietäisi mun ajatukset ne ois sillee hyi miten ällö ihminen ja outo 🙂



Oh what a fucking horrible thing this illness is.

Vaikeempaa sairautta saa vittu etsiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ei liity sinänsä tohon asiaan mutta

I MISS MY TWO CRUSHES

who are both older than me lmaooooooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
En yleensä ees aattele paljoakaan pedofiili ocdtä mutta nyt mua jotenkin triggeröi se yhtäkkiä (this is rare kinda) kun luin jotain asiasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Onkse kans ocd:tä ku mietin sitä etten saa tykätä vanhemmista miehistä kkkkkkkkkkkk

Probably a bit like that

Cause sometimes i worry about it way too much like WHAT WOULD PEOPLE THINK

but yea i dont know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Well that is true but the pedo thing isnt i think

Mut siin se on kuiteski kans sellast obsessointii et mitä kaikki aattelee ku oon tämmönen erilainen

No vau ootpa tosi erilainen, ei se ny niiiiiiiii erikoista oo. Vähän, ehkä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
btw mikä oli syy siihe et ihastuin siihe though

En vieläkään tajuu mitä helvettiä tapahtui
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mä vaa.......... Miks? Olikse vaa nii komee? I dont even know what happened and when or what even
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Olin vaa sillee tos o jotai i guess ja sit mietin onkse ihastusta ja onkse toi hahmo vai toi näyttelijä

Basically i was lost (and still am)
 
Ylös Pohja