Like for example that vomiting and pooping story lmao
Niinku... Mä en kaiken tän jälkeen oikein näe sitä logiikkaa että miks ihmeessä mä jännittäisin sen tapaamista yhtään 😂😂😂 since hes so free.. :D et niiku... Mitä jännittämistä siin ikinä vois olla. Vaikken ookaan koskaan tavannut sitä vielä, niin silti mul on sellanen olo ettei siin pitäis olla mitään jännitettävää vaa siks millane ihminen se on. Because for example he farts so freely and everything 😂😂 niiku mitähän mä voisin possibly jännittää sen tavatessa? That i say something stupid? Ei kyllä jännitä se yhtään. That i pass the fuck out? No, ei eunkwangin takia jännittäis pyörtyminenkään mutta pyörtyminenhän ei oo kivaa, mutta ei se mua nolottais. Farting? Never, i dont think id ever be embarrassed because of that. Why, when hes not embarrassed at all :D en usko et on mitään mitä vois tapahtuu mikä mua nolottais EUNKWANGIN takia. Jos se ois vaa minä ja se kahestaan, mutta todnäk ympärillä ois muitaki ihmisiä ja se mua jännittää enemmän. Tai niinkun oikeasti, eihän siinä olis mitään mikä vois mennä pieleen jos tapaisin sen??
Mut olispa se pelkästään se ja mä, niin sit se oliski iha fine. Koska honestly leikitään tämmöne epärealistinen tilanne et he would just knock on my door magically, like, suddenly. Tietysti niin ei tapahu ja näin, ja tietty mä henkisesti järkyttyisin sen näkemisestä, mut mikäänhän ei mua vois kyllä nolottaa sen seurassa. Niiku mitä sellasta vois tapahtuu mikä mua jännittäis ja nolottais sen seurassa xD i just... Literally nothing. Even if i had diarrhea or something because of the nerves, then why would i ever Be embarrassed with EUNKWANG, i mean, he just told a story about when he was so drunk that he threw up... Up and down 😂😂😂 like he tells a story like that for the whole world to know and you expect me to be embarrassed about something in front of him 😂😩 no way xD ehkä muiden ihmisten edessä, mut ei sen 😂😂 mul ei pitäs olla niin mitää jännitettävää 😂 se ei silti tarkoita et voisin keikalle mennä koska kuten sanottu, se jännitys tulee pahemmin muista ihmisistä mut jos ois vaa minä ja se kahdestaan nii mitä ihmettä mä loogisesti voisin jännittää kaiken tän jälkeen 😂💕 please.
Idk.
Ei pitäs olla jännitettävää. Hes always so free with stuff like that and everything. En tiedä mitä possibly voisin jännittää. Vaikken koskaan oo tavannu sitä niin silti mul on jotenkin oudosti sellanen olo et voisin olla sen seurassa ihan jotenkin silleen rennosti.
Tai siis totta kai mulle iskis ihan hirveesti perhoset vatsaan ja sydän hyppäis kurkkuun ja saattaisin täristä ja kaikkee mut en tiedä pitäskö mun nolostuu sellasestakaa reaktiosta tai mistää. Because he is kinda special in a way. En montaakaa ihmistä tiiä joka on noin........... Avoin tolleen 😂😂😂 mitä se yks tyyppiki sano jtn et eunkwangin seuras ei tarvi pidätellä vaa voi pierasta ihan vapaasti lmao xdd and that eunkwang is usually the first one to fart or something like that, i think he said :DDD
Ei tosiaan pitäs jännittää siis sillä tavalla että se ois jotenkin ihan ylitsepääsemätöntä :Dd
Aaaaaaaa
COME KNOCK ON MY DOOR 😩🎶
Im sorry why do i have a crush on him? 😂😂😂😂😂😂😂😂
For some reason hes irresistible mutta en todella vieläkään ymmärrä miten
God help me with this man 😂😂😂😂😭😭😭😭😭