Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Im so happy that hes so...................... Open about vomiting, pooping and farting 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

How i wish this would make my crush go away

Maybe it will??????? Give it a little time........ Maybe, just mayb it will end
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Mä rakastan sitä niin paljon

Ei terve että voi ihminen olla ulapalla ja tyhmä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Ah

Nyt tiedän miks oon niin ärsyyntyny siihen kai

Siks ku mua sattuu enkä haluu itkee enkä haluu et se satuttaa mua koko ajan. Niiku mikse kuvittelee voivansa satuttaa mua jatkuvasti. Ok maybe he doesnt know who i am, he doesnt want to hurt anyone idc idc, but he still does hurt me. Ja mua ärsyttää koska... Emmä haluu..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Like for example that vomiting and pooping story lmao

Niinku... Mä en kaiken tän jälkeen oikein näe sitä logiikkaa että miks ihmeessä mä jännittäisin sen tapaamista yhtään 😂😂😂 since hes so free.. :D et niiku... Mitä jännittämistä siin ikinä vois olla. Vaikken ookaan koskaan tavannut sitä vielä, niin silti mul on sellanen olo ettei siin pitäis olla mitään jännitettävää vaa siks millane ihminen se on. Because for example he farts so freely and everything 😂😂 niiku mitähän mä voisin possibly jännittää sen tavatessa? That i say something stupid? Ei kyllä jännitä se yhtään. That i pass the fuck out? No, ei eunkwangin takia jännittäis pyörtyminenkään mutta pyörtyminenhän ei oo kivaa, mutta ei se mua nolottais. Farting? Never, i dont think id ever be embarrassed because of that. Why, when hes not embarrassed at all :D en usko et on mitään mitä vois tapahtuu mikä mua nolottais EUNKWANGIN takia. Jos se ois vaa minä ja se kahestaan, mutta todnäk ympärillä ois muitaki ihmisiä ja se mua jännittää enemmän. Tai niinkun oikeasti, eihän siinä olis mitään mikä vois mennä pieleen jos tapaisin sen??

Mut olispa se pelkästään se ja mä, niin sit se oliski iha fine. Koska honestly leikitään tämmöne epärealistinen tilanne et he would just knock on my door magically, like, suddenly. Tietysti niin ei tapahu ja näin, ja tietty mä henkisesti järkyttyisin sen näkemisestä, mut mikäänhän ei mua vois kyllä nolottaa sen seurassa. Niiku mitä sellasta vois tapahtuu mikä mua jännittäis ja nolottais sen seurassa xD i just... Literally nothing. Even if i had diarrhea or something because of the nerves, then why would i ever Be embarrassed with EUNKWANG, i mean, he just told a story about when he was so drunk that he threw up... Up and down 😂😂😂 like he tells a story like that for the whole world to know and you expect me to be embarrassed about something in front of him 😂😩 no way xD ehkä muiden ihmisten edessä, mut ei sen 😂😂 mul ei pitäs olla niin mitää jännitettävää 😂 se ei silti tarkoita et voisin keikalle mennä koska kuten sanottu, se jännitys tulee pahemmin muista ihmisistä mut jos ois vaa minä ja se kahdestaan nii mitä ihmettä mä loogisesti voisin jännittää kaiken tän jälkeen 😂💕 please.

Idk.

Ei pitäs olla jännitettävää. Hes always so free with stuff like that and everything. En tiedä mitä possibly voisin jännittää. Vaikken koskaan oo tavannu sitä niin silti mul on jotenkin oudosti sellanen olo et voisin olla sen seurassa ihan jotenkin silleen rennosti.


Tai siis totta kai mulle iskis ihan hirveesti perhoset vatsaan ja sydän hyppäis kurkkuun ja saattaisin täristä ja kaikkee mut en tiedä pitäskö mun nolostuu sellasestakaa reaktiosta tai mistää. Because he is kinda special in a way. En montaakaa ihmistä tiiä joka on noin........... Avoin tolleen 😂😂😂 mitä se yks tyyppiki sano jtn et eunkwangin seuras ei tarvi pidätellä vaa voi pierasta ihan vapaasti lmao xdd and that eunkwang is usually the first one to fart or something like that, i think he said :DDD






Ei tosiaan pitäs jännittää siis sillä tavalla että se ois jotenkin ihan ylitsepääsemätöntä :Dd

Aaaaaaaa


COME KNOCK ON MY DOOR 😩🎶


Im sorry why do i have a crush on him? 😂😂😂😂😂😂😂😂

For some reason hes irresistible mutta en todella vieläkään ymmärrä miten

God help me with this man 😂😂😂😂😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Siis oikeesti

If he could just knock on my door

Then it would be fine koska mul ei pitäs olla kertakaikkiaan mitää jännittämistä sen seurassa ikinä xd

Mut koska jos tavataa ni tavataa jossai muiden ihmisten seassa i guess. Nii se tuo ehkä haastetta. Mut siis mä tärisisin ihan hulluna kyllä, ihan jo sen takia miten iso juttu se on. Mut joo. Mut en usko et nolostuisin siitä tärisemisestä varmaankaan, tai et nolostuisin siitä mitä sanon tai jotaki tollasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Mut muiden ihmisten takia nolostuisin jos ne kiinnittäis huomiota jos vaik tärisisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
MIKS IHMEESSÄ se on mun suuri rakkaus 😂😍 what the hell is the reason 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Tietenkään kohtaloa ei ole olemassa.

Tietenkin sehän on vain sattumaa että se sama mies jonka olinkin jo unohtanut (enkä edes tiennyt siitä mitään) ja josta tiesin sen olevan mun tuleva mieheni, niin että se tuli mua vastaan uudestaan vähän myöhemmin ja sit mä viimein varsinaisesti rakastuin siihen. Selvää sattumaa että juuri se mies, josta olin ajatellut et ton on kertakaikkiaan oltava se oikea koska oon niin järjettömän varma siitä. Juuri se mies, josta ajattelen että me seurustellaan vielä joskus. Juuri se mies tulee myöhemmin mua uudestaan vastaan. Ja aivan sattumalta rakastun siihen kuin hullu, siis välittömästi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Koska on täysin normaalia ajatella tuntemattomasta, jonka ulkonäköäkään ei edes tiedä, että tuon kanssa seurustelen jonakin päivänä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Varmasti sattumaa eikä merkkaa yhtään mitään.








Se on uskottava, niin uskomatonta kuin se onkin. Niin hullua kun se onkin että julkkis. Niin se vaan on uskottava. Sä tiiät sen kyllä että se on totta. Yllätyn todella jos se ei menekään niin. Yllätyn hyvinkin isosti jos ei seurustellakaan jonain päivänä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Älä siis pliis enää itke sitä. Ei sun tarvii pelätä. Pelkää ennemminkin sitä että miten sopeudut ikinä siihen että sä seurustelet jonkun kanssa, eli eunkwangin....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Sitä sun pitää pelätä, sen kanssa seurustelua, eikä sitä että jäät ilman..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
Oooook olispa mulla ees käsitystä mistään mut kirjaimellisesti en ymmärrä elämästä mitään

Anyway
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,464
Reaktioarvo
2,928
But lmao this:
Eunkwang: tells how he vomited and pooped his pants when he was drunk
Me: still cant get the fuck over him and still thinks hes cute joten????? Mitä vittua???? 😂 HOW I WISH?????????????

I MEAN en nyt ainakaa vielä oo siitä yli päässy 😂 hes sooooo handsome 😭 😭 😂


Mut joo tosiaan luulis et tollasen tarinan kuuleminen sais pääsemään yli niiku kenet tahansa mut ei näköjää mua, ainakaan vielä huoh...........

Jepjep............

Also eunkwang: farts (+ everyone saying it smells like he has health problems)
Me: somehow still not able to get over him 😂


Niiku emt toi on jo vakava tilanne jos voit kuunnella kaikki noi jutut ja yhä vaan olla ihastunut??????? Eikä oo ees kyse siit etten ois YRITTÄNY päästä yli koska todellaki oom yrittänyt monta kertaa XD


Like what the fuuuuuck bro 😭 hes LITERALLY impossible to get over, näköjään.

En keksi näköjään mitää mikä sais mut pääsee yli siit . Herranjestas. Pakko nyt jonku asian on auttaa siihe 😂😂





Taidan olla toivoton tapaus XD

MUA EI VOI AUTTAAA OMG XDDDDDD



Thats fucking nuts tbh 😂😂😂😂😂😂 that im THIS obsessed wtffffffffffffffffff




and tbh that story was actually cute so uhhhhh????????????? Makes sense?????? Yea very cute okay but i cant lie for some reason it was cute to me. Maybe im just fucking weird :D





Of course he ANNOYS me, but that doesnt make me get over him?????????????


And when he annoys me.... Even when he annoys me a lot...... Its still kinda like.... EVEN THEN HES CUTE and i feel like melting at the same time even though he can be so arghhjjvgrhrhhrhrrhrjrrjrrrjrj


Like hes even the cutest when he annoys the fuck out of me

Ja se tuntuu jotenkin ihan todella oudolta
 
Ylös Pohja