Ei mua voi sanoa mitenkään täysin haluttomaksi ihmiseksi todellakaan, vaikka sekin olis ihan ok jos olisin, mutta mä henkilökohtaisesti en ole. Kuitenkin, mun halu on vähän sellaista että okei, yleensä tunnen sitä melko usein, mutta sillon jos mua ei haluta niin mä en aio pakottaa sitä halua kyllä silloin mistään. Ja vaikka mua haluttaisikin, Se ei aina (tai välttämättä koskaan) tarkoita sitä että haluan toteuttaa sen asian. Että siinä mielessä oon varmaan just vähän erikoinen että must ei välttämättä tiedä haluanko sitä seksiä koskaan. Ehkä, ehkä en, ei voi tietää. Voi olla että haluaisin joka päivä, todellisessa tilanteessa. Tai sitten en ollenkaan haluaisi toteuttaa sitä. Ei voi tietää. Niin ei se niin ihmeellistä ole että se aihe ahdistaa ku tää meidän kulttuuri sen suhteen on yleisesti ottaen ihan vitun perseestä.
Mutta nyt tällä hetkellä kyllä haluttaa koska näin ton videon ja eihän kukaan vaan voi olla noin järkyttävän ihana. XD kunpa se koskettais mua. Nimenomaan se. Ei kukaan muu. (Nytten.)
Ihan järjettömän syvää se voi kyllä joskus olla ja ärsyttäähän se.
Voi hitto ku vois runkata mutta enpä tiedä viittinkö.