Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
Siis voiko olla limerenssi useampaan kun yhteen samaan aikaa

Joku obsessio joka tapauksessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
Kyllähän mä nyt sen itsekin tiedän ja tunnistan ja näen omilla silmilläni kuinka tätä pakkomielteisempää ihastusta on vaikea löytää.. tarkoitan siis näitä kaikkia, en pelkästään kwangia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
Ne karanneet on Hitchcockin linnuista kai
Kaipuuni nousee siivilleen
Kuka keksi rakkauden
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
Sad Sadness GIF by CBS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
Mä en haluu enää yhtään uutta ihastusta kertaakaan elämässäni. Ei yhtään uutta enää. Mä pyydän oikeesti. Mul on ollu niit viiden normaalin ihmisen edestä varmaan jo täs vaiheessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928

Apua

Mä rakastan sitä niin

Vaikken ymmärrä mitään jotenkin se silti saa mut ihan pois tolaltaan........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
Ei mua voi sanoa mitenkään täysin haluttomaksi ihmiseksi todellakaan, vaikka sekin olis ihan ok jos olisin, mutta mä henkilökohtaisesti en ole. Kuitenkin, mun halu on vähän sellaista että okei, yleensä tunnen sitä melko usein, mutta sillon jos mua ei haluta niin mä en aio pakottaa sitä halua kyllä silloin mistään. Ja vaikka mua haluttaisikin, Se ei aina (tai välttämättä koskaan) tarkoita sitä että haluan toteuttaa sen asian. Että siinä mielessä oon varmaan just vähän erikoinen että must ei välttämättä tiedä haluanko sitä seksiä koskaan. Ehkä, ehkä en, ei voi tietää. Voi olla että haluaisin joka päivä, todellisessa tilanteessa. Tai sitten en ollenkaan haluaisi toteuttaa sitä. Ei voi tietää. Niin ei se niin ihmeellistä ole että se aihe ahdistaa ku tää meidän kulttuuri sen suhteen on yleisesti ottaen ihan vitun perseestä.


Mutta nyt tällä hetkellä kyllä haluttaa koska näin ton videon ja eihän kukaan vaan voi olla noin järkyttävän ihana. XD kunpa se koskettais mua. Nimenomaan se. Ei kukaan muu. (Nytten.)

Ihan järjettömän syvää se voi kyllä joskus olla ja ärsyttäähän se.

Voi hitto ku vois runkata mutta enpä tiedä viittinkö.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
Kms now it smells like pussy again

I cannot even

Im so in love

Like its not funny

JA RUNKKAAMINEN PÄÄTTYY LÄHES AINA ITKEMISEEN

lähes aina
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
nytkin olin vaa sillee (ääneen koska oon yksin kotona) "rakas ....................... Masatoshi...... Mä rakastan sua... Mä haluun sua niin" ja vaa itkin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I DONT EVEN CARE at this point

It just felt natural to say that out loud

Koska olin nii epätoivone

Jopa (pienen) orgasmin jälkeen olin edelleen niin epätoivonen ja halusin sitä vieläkin tai vähintään halusin ainakin sen lähelle

Siis tää rakastumisen tunne on ihan KAAMEE

Koska se on niin syvä. Ja aito. Ei sitä pysty feikkaa. Se vaa on jos se on, jos ei oo ni se ei oo.

Että mä oon kyl niin totaalisen umpirakastunu siihen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,487
Reaktioarvo
2,928
Jotenkin tossa tilanteessa se tunne vaan voimistuu ja voimistuu silleen että tarviit sen läheisyyttä tyyliin enemmän ku koskaan
 
Ylös Pohja