Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Mä en voi muuta kun nauraa koska mä oon niin seinähullu, ja nyt mä meen nukkumaan, mutta toki pelottaa että miten paljon facepalmaan sitte kun pitää yrittää nukkua ja oot yksin ajatustes kanssa sit oot vaa sillee ei saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
"fetisismiä ei enää kutsuta perversioksi, vaan sukupuoliseksi mieltymykseksi" tai jtn tollasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ja plus ajattelin asiaa ja huomasin että vaikuttaa että kaikille mun seksuaalisille mieltymyksille niin sanotusti on jokin täysin luonnolliselta kuulostava syy (ainakin omaan korvaani luonnolliselta kuulostava):
- alistuminen: se on varmaan sitä että haluan vain olla silleen "suojele mua 🥺" must on vaan niin ihana ajatus että mies suojelee ja pitää musta huolta ja tälleen, joten kuulostaa täysin normaalilta ja luonnolliselta. Et siin mieles myös sellaset valta-asetelmat ja roolileikit on täysin ymmärrettäviä. Sama asia kun haluan vain sen kainaloon ja että se silittelee mua ja ns. suojelee mua. Ei mitään ihmeellistä. Also the daddy kink thing, se on samaa asiaa. Se viittaa lähinnä siihen valtaan, ei mihinkään sukulaisuussuhteeseen lol ew. Joten, tuskin toi juttu tekee must mitenkään sairasta.
- kuseminen, oksentaminen ynnä muut tän tyyppiset asiat: no, täähän on ihan selvä. Se, ettei niitä nää luo sellaista tiettyä kiehtovuutta. Eikä niitä ehkä yleensä hirveästi ajattelekaan. Sitte jokin tämmönen "tabu" aiheuttaa kiinnostuksen ja viehätyksen????? Nimenomaan vain ihastus kontekstissa. Onhan se nyt mielenkiintoista ajatella what does he look like when hes peeing, siihen tulee jotenkin sellainen kiehtovuus. Ja koska se on muutoin niin attractive man niin siksi. Oh yummy 😭😩 i bet he looks attractive when he pees, lmao, change my mind. I bet he looks attractive when he vomits, change my mind. I bet he looks attractive always, change my mind xd and oh god really the noises he made 🤤 yritän ymmärtää sitä juttua niin se on joku sellanen että kun se yhtäkkiä demonstroi jotain oksentamista niin sit yhtäkkiä sulla herää kiinnostus koska you dont hear that normally. Vähän samaa tapaa ku you never hear him making sex noises. Kaikki sellanen kiinnostaa. Jotenkin viehättävää. En tiedä. Ajattelin myös että jos se jotenkin sillä tavalla liittyy limerenssiin kans paljon, että kun siinä on niin kiehtova vaan se toinen ihminen niinku todella voimakkaalla tavalla, siis ne tunteet on todella voimakkaat ja se kiehtovuus siinä ihmises on niiku ihan next level. Niin jotenki vois ajatella että se silloin laajentuu tavallaan sellaseks et sua kiehtoo ja kiinnostaa vähä niinku kaikki siinä ihmisessä. You just want to see everything tai jtn sellasta, koska se ihminen emotionaalisesti kiehtoo sua niin paljon, koska oot vittu limerenssissä tai jotain :DD ei saatana. Tää on tosi random, mut muistan sillon joskus ku oli se inssa oppa hommeli eli joskus 2022 lopussa, 2023 alussa?? Niiku ne ilmeisesti vitsaili et "eunkwang had an accident and we had to change his pants" yms yms ja siis se vaikutti selkeesti silt et ne kai vaa vitsaili, mut :D en ees tiedä meinasko ne kusta vai paskaa vai mitä, mutta kuitenkin. Sit olin vaa sillee mmkay taas tätä osastoa xD mut muistan fr kuinka olin silloin jo jotenkin oudosti silleen "uuh 😰" tai niiku ihan oudolla tavalla se viehätti mua jotenkin. Lmao. Kait jo silloin?????? EN TIIÄ omg. Se oli jotenkin tosi sellanen selittämätön juttu mut ehkä se jotenkin siksi kun se on niin luonnollista? Tai tiäks se oli silloin jo jotenkin omituisella tavalla viehättävää ja vaikee jotenkin ymmärtää miksi. This dirty subject iha oikeesti :D jotenki se kiinnostaa tai kiehtoo jotenkin.... Varmaa just koska tabu? En tiiä. For some reason i guess i liked it. Also the thought of it being an accident is kinda yummy 🫣 hmm hmm. Lolololol. Mikäs se kalevauva biisi nyt olikaan, kosk "aina näitä kusi- ja paskajuttuja" 🎶 tuli mieleen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ja nii ja sit muutenki se ku eunkwang nyt on vaa nii vitu attractive nii sit se on jotenkin kiehtovaa that he pees and poops etc. Loooooool en ymmärrä miten se voi olla kiehtovaa mutta :D en tiedä, jollain tavalla se on...... Eroottista????????? 😐👌🏻 Its probably also the shame aspect tai jotain. Ehk. En tiiä. Ja se ristiriita koska äijä on niin h*lvetin hyvännäkönen 🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵 huhhu. Sillee i swear he taught me this 😂😂😂😂😂 en muista ikinä ajatelleeni noin housuun paskomisesta mut sillon kun ne vitsaili siitä siinä ja jotenkin ehkä oletin ekana et they meant poop niin sitten it was just weirdly attractive. Olin sillee "haha" mut sit joku sellanen pieni viehättävyys siin oli jotenkin xD Jotenkin olin vaan silleen okay hot. Idk. Maybe its the accident aspect. Mä en tiiä. Tosi hämmentävää. Tai jotenkin.. joku siinä kai kiehtoo. Ja sitä paitsi when he laughed at that his laugh was so fucking attractive i certainly died.

Ei saatana :D he taught me well....................................................... 😃😃 "Pooping and farting stories are the funniest" t. Eunkwang. Tai jotain tollasta se sano siinä :Dd oh..... He has taught me so well....................... :D

Ok ok, tää on kyllä jotain niin outoa mutta limerenssi tosiaan se jotenkin varmaan vaikuttaa siihen koska oon vaan niin kokonaisvaltaisesti kiinnostunu siit ihmisestä:D et mua kiinnostaa jopa sen kusi- ja paskajutut xDDDDDDDDDDDD TAI JOTAIN TÄMMÖSTÄ MÄ EN TIIÄ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i guess sen siitä saa ku on liian rakastunu ja tällee......... Mitä ihmeellisimmät asiat alkaa kiehtoa... Tai jotain......

Okei aika pitkä analysointi i dont even know mutta........... :D

I cant deal with limerenssi

No mutta,,,,,,,, okay ärsyttää tää attraction koska se on niin attractive etten voi elää asian kanssa 😔😔😔😔😔😔😔 anyway. Jatketaan listaa:

- menkkaseksi: no sekään ei luulis olevan kovin ihmeellinen mieltymys, kai, okei, edelleen häpeän niitä mutta ehkä se onkin vähän se juttu sitten siinä tai jotain, ja toisaalta sitte onhan se kiva ajatus että he could so stuff with me when im bleeding. Onhan sekin vaan niin luonnollista. Mulla vaan on siit häpeää vielä paljonkin mut tiedostan järjellä sen olevan luonnollista ja ehkäpä joku tollanen auttais tai.. öh. Joo.. :D no on mulla nyt joku random luonnollisuusvaihe näköjään 😂😂🤭 and plus its very feminine, obviously, which might make me feel... Sexy? Maybe? Tai jotain sellaista. Koen että kaikille näille löytyy niinku joku ihan niin sanotusti järkeväkin selitys kun vähän miettii. :D joten ehkei mikään siinä ookaan mitenkään outoa niinkään.

- ah sit se ajatus siit et se tekis mut raskaaks: siis se on aivan vitun ihana ajatus mut tietenkin todellisuudessa se on mun pahin painajainen, mut ajatuksena aivan vitun 💗💗💗💗💗💗💗😍😍😍😍🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 no joo ei luulis ton vaativan hirveesti selitystä, siin on vaa se et se on seksikästä ja silleen tavallaan, mut todellisuudessa mä en halua lasta tietenkään, mut ajatuksissa se on jotenkin ihanaa. Niin siinä on se seksikkyys tietty, mut on siin myös semmonen tunteellinen puoli. Mut todellisuudessa: ei. Mut ajatuksena totaalisen ihana. Oikeasti tapahtuvana asiana: basically ihan painajainen :D en osaa muuten kuvitella yhtään miltä näyttäisin raskaana. En niinku yhtään. En pysty kuvittelemaan sitä. (Samalla tavalla ku en oikee pysty kuvittelemaan itseäni vanhanakaan.) Mutta kuitenkin se olis ihanaa. Lol. On jotenkin niin kiihottava ajatus että se pistäis siemenensä muhun 😂😰🥵 lääh. Vitun ihanaa. Niiku ajatuksissani haluisin sen tekevän mut raskaaks anyday mut todellisuudessa ei helvetti. :D se on vaan se ajatus on ihana 🦋 also, masatoshi.. even though hes older but i guess its still possible? Mut koko juttu nyt muutenkin on fantasiaa :D et niin. Lmaoooooo what a fantasy i wish theyd impregnate me but luckily its not something i want in real life. Argh D: i feel so turned on right now 😭😭😭😭 i like the thought so much. Ei siinä muuten mitään, jotenkin pelkään vain että ajan mittaan tää muuttuu viel sellaseks asiaks että haluan sitä oikeasti ja sitten ei kyllä enää naurata, koska oon aina ajatellut sen periaatteessa niin etten lapsia halua. Niin en oo oikein varautunu edes sellaseen. Et jos muutanki yhtäkkiä mieleni :D mut nii. Joten onks tää niiku impregnation fetishism sitte vai häh 🤔 kuitenkin, ihana ajatus 🦋 especially the thought that theyd baby you during pregnancy lmao. Siis silleen pitää huolta ja silleen 🥹 oh 🥹🥹🥹🥹🥹 im so soft.




OK SO BASICALLY IM WEIRD mut ehkä noi kaikki ei sillee oo niiku oikeesti weird, ehkä vähän.. unusual mut ei nyt varmaan mitenkään tosi tosi tosi super outoo. Koska jollain tavalla luulis et noihi kaikkii löytyy periaatteessa aika luonnollinen syy, eikö? 🤔 Jotenkin oon jollain tavalla tunnistavinani ne ajatuskulut mitä niissä tapahtuu ja mistä ne johtuu.

Anyway 💀💀💀💀💀💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oh wow oh wow oh wow 😩😩😩😩😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oh wow 😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Mä en oikeesti ikinä oo tuntenu tällästä vetoa kehenkään - paitsi masatoshi. Mut kai ne taitaa sitten olla ne top 2. Tässä vaiheessa ainakin.


On niin hulvatonta muistella sitä kun L, A yms oli mun ihastuksia.

But wait.. theres more...

Onko tämä oikeaa elämää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Enkä ikinä voi unohtaa sitä ku olin sillon vessas (looolollol teemaan sopivasti) ja vaa tuntui nii varmalta et se on mun tuleva poikaystävä kuka se sit ikinä onkaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oispa tää poikkeus

Oisinpa poikkeus

Siks et mulle tapahtui noin eikä ihmisille yleensä tapahdu varmaan tollasta julkkisihastusten kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Everything about him is attractive - literally everything 😂 näköjään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
i only need two men in this world ja sitte siihe voin olla täysin tyytyväinen, en tarvi enempää. I mean it might still make me a bit sad (for example yuto etc.) mut se riittää mulle kuitenki, its alright koska en oikeesti tarvi enempää. On sen tason limerenssi setit että terve.
 
Ylös Pohja