Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,389
Reaktioarvo
2,928
Jännä, mulla ei oikeasti ollu teininä tämmöstä jatkuvaa oon vitun ruma hommaa, se tuli sitten näköjään myöhässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,389
Reaktioarvo
2,928
Since when was saggy a negative word? It sounds negative every time i say i have saggy boobs because it sounds like its ugly but since when was it negative fr fr
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,389
Reaktioarvo
2,928
Miks kaikesta pitää tehdä noin vaikeeta?

En siis puhu itselleni, vaan joillekin muille.. jotka luulevat auttavansa mutta tekevät kaikesta vaan vaikeampaa ja enemmän paineita tulee sitä paitsi......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,389
Reaktioarvo
2,928
By the way

Onks ulkonäkökriisit enimmäkseen sitä et siin on oikeesti kyse lähinnä rakkaudesta

Vai onkse muutaki

No joo

Ehkä se liittyy rakkauteen mut ehkä se liittyy muuhunkin

Niiku vaik se et mitä ihmiset ajattelee niiku sellaset ihmiset jotka ei oo mitenkään rakkauskontekstissa vaa öö kuka tahansa random stranger kadulla tms
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,389
Reaktioarvo
2,928
Tosin rakkaus ja ulkonäkökriisit on kyllä hyvin paljon kietoutunu toisiinsa koska joissain tapauksissa ainakin rakkaus voi parantaa sen kriisin ainakin oon kuullu joiltain sen tyyppistä että "kaikki helpotti kun poikaystävä tykkäski mun tisseistä" ja sitä rataa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,389
Reaktioarvo
2,928
Voi vittu miten tissit voi olla noin vaikea asia

JA BELIEVE ME

mä en oo ainut

Oon nähny muita ihan yhtä obsessed sekopäitä ku minäki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,389
Reaktioarvo
2,928
Jos tissit on naisille se asia mistä kaikki sekoaa päästään niin maan helvetisti niin onko miehillä sit se penis vai????? Sillee "apua mun penis apua mä kuolen apua minä vittu kuolennnnnnnmnnnn itken kuolen tapan itteni" jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,389
Reaktioarvo
2,928
Vittu mää kuolen ei tos videos oo mitään ihmeellistä kun se että sen jälkeen tapahtui tää timppa keissi sen vitun kommentin takia :D "niilo näyttää pitkätukkaiselta matti näsältä" ja loppu on historiaa ei jumalaut
 
Ylös Pohja