Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Niiku oikeesti taitaa olla niin ettei mitään välii miltä sä näytät, joku haluu sua kuitenki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
So im good ja tää oliki OIKEESTI all in my head vaikka vannoin ihan kivenkovaan et se on totta ettei kukaan voi haluta näin rumaa naista. Juupa juu. Jos minä heittäsin kuvan tonne saggytit subreddittiin ni kyllä sinne ainakin yks kommentti tulis mis ois jotain "beautiful" tai "gorgeous" tai vastaavaa

Et se siitä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Sitä ny ei tiiä mitä eunkwang ajattelis mut there is going to be at least someone who will like and yes i can tell you that FOR SURE. I'm not ugly. Every girl is sexy to someone. Todistettu on. Mul ei oo mitään hätää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ja tästä nähään etten oo trans koska oon nyt onnellinen että oon nainen ja ylpeeki siitä

Joten se homma on jotain muuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ensimmäistä kertaa on kivaa olla nainen

Tai ei ehkä ensimmäistä mut you know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ja näitä mä oon hävenny ties kuinka kauan mut täs se nähää miten sekasin voi olla korvien välistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Omfg en voi hyvin

Mutta: "in my opinion its sexy when the boobs saggy 😍"

HOW SUDDENLY I REALIZE SO MANY MEN THINK ITS SEXY

oh fuck this i wasted more than a year obsessing over something that many men like xD fml
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Im also proud of my pussy nowadays cause i saw how many men like it hairy etc. Joten eipäs siinäkään ollu mitään vikaa.

Toi hairy pussy oli kyl mä muistan kuinka teininä se oli niin karmee epävarmuus jo mut nii :D samaan tapaan ku kainalotkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mut silti vieläkin mul meinaa jatkuvasti tulla ajatuksia et "oonko mä sittenkään kaunis" ja epävarmuuksia mut nii i think its a lot better now? I think?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
En vain tajua kuinka joku voi jaksaa ajella pimppikarvoja pois. Niiku oikeesti. Mikä siinä on että se luonnollisuus on niin paha asia et viitsii tehdä sen työn :D tai ehkä itse olen vain todella laiska (ja olenkin :D)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Herranjestas kun suihkussakin jaksaa käydä yleensä harvemmin niin ei sitä kyllä sheivatakaan jaksa tosiaankaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Edelleen se alapääsuihku ois niin ihana asia kun meinaan välillä kypsyy tähän kutinaa ja inhottavaan tunteeseen. Mutta se suihkussa käyminen on vaan niin ylitsepääsemätön asia. Terveisin erittäin laiska ihminen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Käyn nytten vaa'allakin muuten harvemmin, yleensä oon käyny vähintään joka toinen päivä viime aikoina. Mut nytte oli paljon enemmän päivii välissä. Et sekää ei oo sellane obsessio enää, nyt ainakaan. Oon vielki 65 kiloo ja oon aivan täydellisen tyytyväinen siihen. Kaikki se normi ahistus siitä on tällä hetkellä poissa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Sitten alastonkuvien ottaminen on kyllä hyvä tapa xD en oo vielkää niit mihkää laittanu eikä välttämättä tarviikaa. Se vaan että niitä ottaa ja ne on itsellä. Otin jopa sellasen siis ihan normisti seistessä missä näkyy sekä tissit että pillu. Ja näytän siinä pulskalta mutta en silleen kovin pulskalta. (Sopivasti lihava siis)

Ja mun mielestä näytän siinä jopa kauniilta. Ja se alastonkuvien ottaminen saa jotenkin arvostaa sitä omaa naiseutta. Okei, kuulostaa hullulta mutta totta se on. Mul ainaki. Yleensähän vihaan sukupuoltani mutta nytte oon just ihan sillai että mähän oon tosi kauniin näkönen. Omituista sanoo noin.

Ja muutenkin siinä tutustuu omaan kehoonsa. Juuri alastomuus on nimenomaan hyvä tapa siihen.

Toivoo vain ettei muut näe niitä XD jos vaikka joku perheenjäsen vahingossa näkis nii sillee öö miks sul on tälläsii kuvii lmao seissdddddss

No en muutenkaan esittele galleriaani iha hirveesti ku kyl mä niit ihastuskuviiki piilottelen, sen voin sanoo :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kyl uskon et jokaine ihminen syvällä sisimmässään on vähän titityy tuskin kukaa ihan täysin normaali on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Helvetti et mä oon laihtunu ihan sikana. Jotain 2017 kuvaa katoin nii huhhuh ku oon laihtunu. omituista.
 
Ylös Pohja