Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
First there was masatoshi and i was like no i mean what is this

Then a while after that eunkwang was there and i was like nooooooooooo what is this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Mä en vieläkään tiedä kumpi on syvempi rakastuminen joten kaipa se tarkoittaa niiden olevan tasoissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Joten ei se oo siit ettenkö tietäis et se on joidenkin mieleen

Mä vaan jotenkin en pidä siitä miltä se näyttää

Koska jotenkin silti ajattelen et se on rumaa ja et jonku mielest se näyttää jotenkin nololta

you should understand you're sexy because you already saw that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
No ehkä se vaikuttaa enemmän mitä noi kaks musta ajattelis kuin että mitä joku random mies ajattelee mut kyl random miesten kommentit helpottaa paljonkin mut niin. Ehkä nyt vaan tossa ku katoin persettäni ni tuli vaa mielee mitä nuo kaks ajattelis mutta onko tuolla väliä et kuitenkaan ikinä saa niitä hehe

Nii emmä tiiä

Tai sit saat 😐 jos se piti paikkansa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Mä VIHAAN eunkwangia

Vittu

Sen takia mun juuri vaihdetuissa lakanoissa on nyt varmaan vähintään pillunesteitä ja pahimmillaan verta (vaikka en nähnyt kyllä). Vannoin etten tee niin voi vitun vittu mä vihaan sitä miestä :DD

Siitä ettei saa käsillä orgasmia vaikka mitä tekis on kaikenlaista haittaa.

Ja vielä lisävitutuksena se ettei se orgasmi ollut edes kun semmonen aika mieto joten olipa taas sen arvosta 😂😂😂 vittu vihaan sitä miestä ku se saa mut kiemurtelemaan kiimasta voi jumankauta ja tuottaa mulle sit tämmöstä harmia ja menetän hermoni samantien stressistä
Kaiken lisäks vainoharhat siitä oonko ollu liian äänekäs

Voi vittu jos siit ikinä tulee mun poikaystävä niin mä jumalauta kerron sille mitä paskaa se on mulle aiheuttanu 😂😂💕 voi vitun vittu että vihaan miehiä saatana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
I fucking give up oikeesti vittu sä tiiät mitä sä teet vittu ihan tahallaan varmaan oot just tommonen vitun seksikäs ei helvetti mikä äijä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Onneks ei paneta enää ku nyt vaa vituttaa ja vituttaa ja vituttaa lisää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896

Niiku oikeesti toiko se on se sun unelmien mies

Ei mut fr jos oisin noin lähellä sitä ja näkisin ton hymyn mä varmaan kuolisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Oon edelleen ihan tolkuttoman rakastunu siihen ja se vasta naurattaa

HAISTA VITTUUUUUUUUUUU 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Oikeesti mä EN EES HALUNNU TEHÄ TOTA ENÄÄ

Mut kun kiihottuminen etenee tiettyyn pisteeseen saakka niin sitä on mahdotonta enää hillitä

Ton takia ei pitäis olla ikinä sekuntiakaan yksin niin ei olis mahollisuutta masturboida vaan sit vaan se ois pakko ajatella jotain muuta ja elää selibaatissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Se pahin on just sillon ku esim herää tai tällee ku ne ajatukset syöksähtää heti mieleen kun on unen rajamailla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Vittu en voi sanoin selittää miten kiihottavia fantasioita ajattelin siitä joten ei helvetti mä vihaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Vittu

Just kaikkee basic dirty talk yms ja tollast mut vittu en tajuu miten se kiihotti noin paljon. Helvetti. Niin ja of course sitominen/käsiraudat mitäs muutakaan. Im done 😂 oikeasti minä vittu vihaan häntä 😂😭😂😭

MÄ EN TODELLA TIEDÄ

onks kaikilla meillä niin sanotuilla kilteillä tytöillä sit tää puoli et pitää joskus päästä irrottautuu siitä ns. kunnollisuudesta vai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
onks kaikilla meillä niin sanotuilla kilteillä tytöillä sit tää puoli et pitää joskus päästä irrottautuu siitä ns. kunnollisuudesta vai
Tai no en mä tiedä on fantasioissakin ehkä sellasta roolia silleen koska submissive stuff. Sillonha sä just oot sillee korostetun submissive ja sellanen ujo ja tämmönen. Niiku okei random fantasia mut kuvittelin et eunkwang sitois mut tjsp. ja sit kokeilis sormella kuinka märkä oon ja vaa sillee sit aattelin et nimenomaan olisin tosi nolostunu ja ujo siinä tilanteessa. Ja häpeäisin sitä et oon kiihottunu niin paljon että oon niin märkä. Sit oisin sillee "mua hävettää" (kirjotan suomeks koska lol). Sit se ois sillee tyylii ei sun tarvi hävetä kulta sun pillu on ihana ja toi märkyys on just ihanaa myös, mä tykkään siitä. 😭😂 Sit se ois sillee haluisiksä et mä nuolen sitä nii sä näät kuinka paljon mä tykkään siitä 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😂 fr. Sit se nuolis intohimoisesti :)))))))))))) :)))))))))))))))) :)))))))))))))

Kiitän

Sex fantasies gone too wild :) :) :) :) :) :) :) :)

Mitäs mä sanoin siitä että se mies on itse SAATANA.


itse SAATANA, oikeasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,612
Reaktioarvo
2,896
Ja muutenkin

Sen on paras olla yhtä pervo ku mä. En haluu olla ainut hirvee pervertikko 😂
 
Ylös Pohja