Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
You know because no one else can give me the same amount of safety as those two, basically
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Like you know, i dont wanna feel like a dirty girl, i wanna feel safe and loved and i want real love and real feelings, someone whos actually in love with me.

I dont wanna feel like a slut it makes me feel unsafe. In moments like this i just really need eunkwang. To hold me and kiss me. That hed actually love me.

It is like that..


I'm not the kinda girl who feels okay just being alone and being the object of mens sexual desires, i am really a fucking cancer ♋..... I need someone. Emotionally i just have that need.

Probably the same reason why yhden yön jutut... Ei oo mun juttu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tarvitsen hoivaa ja hellyyttä ja syliä :D enkä vaan jotain joka haluu panna mua jne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Its nice to be desired but it doesnt feel good when you need the safety too

Turvallisuus ja hellyys ja sellanen on olennainen tarve mulle muutenkin seksissä, en mä pystyis muuten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ja muutenkin, mun limerenssi ei oo näköjään katoomas kumpaakaan kohtaan niin those feelings just... Are there

And i need them even more when i feel.. disgusting like this????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Niiku se paniikki kun tarvitsin eilen masatoshia olin vaa sillee hhhh ja uppouduin mun kuvitelmaan niin syvälle ku pystyin koska en kestäny ajatusta että oon oikeesti yksin eikä se oo mun lähellä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tarvitsin sitä siinä hetkessä niin paljon että se jopa yllätti mut koska jotenkin en tajunnut että se oli noin intensiivistä. Tai tietenkin tajusin, mutta siis. Että alan ajatteleen sitä paniikissa noin epätoivosesti ja tuli tunne etten oo melkeinpä koskaan tarvinnu sitä enemmän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Mut koska en voinu saaha sitä oikeesti mun lähelle niin mun piti uppoutua siihen kuvitelmaan hetkeks koska.. turva?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Mä en yhtään ymmärrä miksi

Mutta kun joku on silleen (tai jotkut) että tyyliin haluun panna sua oot tosi kuuma saanks kuvii haluun runkata sun kuville haluun nuolla sun pillua

Niin sit mä en ymmärrä miten siitä voi tulla niin paljon sellanen olo et okeii.... Apua tarvitsen turvaa :D wheres my masatoshi????????

Ja niiku se on viel niin voimakas

Jos se tarve on normaalistikin aika vahvana mun normi arjessa, niin tämmöisessä tilanteessa se korostuu vielä ihan törkeen paljon

Silleen en mitään muuta tarvitsekaan kuin sen syliä atm

Huoh

Its not difficult to find men who want to fuck you.
Its difficult to find someone who loves you passionately and will love you forever.

😭😂 the struggle of a woman
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
See ei mul oo ees aikaa vastailla kellekään ku oon varasijassa haha sori maybe i answer someday or maybe not
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oh no

Joo ehkä mul tosiaa sittenkin on niitä muitakin henkilöitä noiden kahden lisäksi mutta.... Niin... Pointti on kuitenkin se että kyse on näistä mun normi ihastuksista.... Ja se on niiku se tarve mulla.......................... Emotional stuff....... Koska lets face it timps tuli yhtäkkiä mieleen jostain syystä niin kaipa se vielä on mutta you know. Se menee niin hetkittäin. Riippuu täysin hetkestä ketä aattelen. Mut joka tapauksessa. Its my crushes who i need, you know. Its like that. Et niiku its still similar with timps mut niiku nii. Its the safety i always look for in every guy. I dont want sex i want safety. Vaikka sinänsä kiva olla kuolauksen kohde (periaatteessa, tavallaan, ja tavallaan ei) mutta tarvitsen sen turvallisuuden. Thats what i'm ALWAYS looking for.

Ehkä siksi mä ihastunkin niin helposti.

I just... Yeah..

No ei helvetti nyt alkoi soida päässä: guess i was looking, guess i was looking for love 😐😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Noin vuosi sitten tää:

😰😰😰 Ja nimenomaan eunkwang (no vittu ei kai)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899

Yhhyy

Historiassa lukee: 2.9.2023

Well, no shit 😭 iconic

It was a good day ........ I.... Guess......?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Shut up

I will listen to that song until i dieeeee 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤡🤡🤡🤡🤡
 
Ylös Pohja