Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
H Ä V E T T Ä Ä koko seksuaalisuus ei helvetti

JA KEHO muutenkin

Järjettömän kova häpeä :D

Inhoon kuinka mussa on se ihan oikeasti kiimanen ja seksuaalinen puoli. En haluis sen olevan olemassa ollenkaan. Mun elämä olis paljon helpompaa ilman. En pidä yhtään. Miten voi halut ja seksuaalisuus hävettää niin paljon. En ymmärrä yhtään. Siis ihan oikeasti hävettää.

Ei kehoa eikä seksuaalisuutta oikein VOI hävetä koska se on automaattinen asia mikä ei ees riipu siitä haluutko niin olevan vai ei. Sua panettaa ihan riippumatta siitä haluatko olla kiimainen vai ei. Ei se ole edes sun vika. Eikä sun kehokaan ole sun vika jumalauta kaikki kehot on normaaleja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Helvetti

Alan itkee koska vaistot

Eläimelliset vaistot

Minä vittu vihaan :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Okei okei jos totta puhutaan niin SUURIN OSA ihmisistä on tasan yhtä pervertikkoja kun minäkin

Siis yleisesti ottaen kaikki ihmiset on totaalisia pervertikkoja ellei oo kyseessä aivan täys aseksuaali mikä on varmaa tosi harvinaista ettei ois niiku YHTÄÄN mitään seksuaalisia tuntemuksia koskaan ollenkaan, niiku YHTÄÄN mitään

En oo ihan varma onko ihan totaalisia aseksuaaleja olemassakaan

Niinku sellasia ihan täysin, jotka ei ikinä koe yhtään kiihottumista esimerkiksi.

Mut suurin osa ihmisistä kiihottuu ja suurin osa ihmisistä on näin ollen totaalisia pervertikkoja, ei siis syytä huoleen. Oon vaan ihan samanlainen kun kaikki muutkin ihmiset.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tuli myös mieleen siitä kuinka pervertikko jyp on XDDDDDDDDDDDDD se biisi siis 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Great

EVERYONE IS A PERVERT, we all know it

Ehkei ihan jokainen mutta helposti suurin osa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huutis

Whos your mama pelasti mut itseinhon syövereistä koska se biisi nyt ainakin on pervo :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
I still dont like how my asshole looks

See this is why we dont usually see it

Because we will have mental breakdowns because of insecurity
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Vittu tää on suoraan helvetistä mä en haluu enää ikinä runkata miksei se onnistu et olisin ilman niiku selibaatissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899

"Because its ugly"
"TO YOU"

(My asshole for example and other things too)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Its the truth though?

Aina välillä ku muistan miltä näytän erinäisistä kohdista (ja muutoinkin) oon sillee helvetti saan slaagin. Oon niiku järkyttyny. Sit kuitenkin, sehän on totta että its ugly TO YOU. like. To YOU. Its only my own opinion. Its not everyones opinion. If u hate yourself doesnt mean everyone else hates u.

Yes you hate yourself but do others hate you? Nope.


Yes you hate how perverted and disgusting and """sex addicted""" you are so u hate urself inside and outside, but.. does everyone else hate you? No. They dont.


So honestly, you should be fine.





Se vaan että en JUMALAUTA runkkaa enää ikinä ainakaan sillä tavalla että mun peitot tai tyynyt menee likaseks. Nii sanon taas vaan mut ku en vittu kestä tätä stressiä. En H A L U A tehdä sitä. En HALUA.

Ja sit se äijäkin oli vaa sillee "never deny yourself" nii no ehkä se on sulle hot ajatus et mä runkkaan mut mä en ite halua tehdä sitä mutta lipsun koska oon vittu idiootti.

And this is just a small part of my problems.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
En voi mennä nukkumaan nyt ahdistumatta koska peitto: likainen. Mietin puhdistuuko se joskus. Sitten toi viltti jota en varsinkaan haluu liata. Miten helvetissä muut muka kykenee tekee niin. Mä tiedän että jotkut muutkin harrastaa nimenomaan tyynyn tai peiton hinkkaamist, nii ihmiset, MITÄ VITTUA MITEN. miten te ette vittu kuole ahdistukseen??? Ei kiitos runkkausta tai seksiä minulle, se on vittu mun valinta ja mä saan tehdä sen valinnan. Jos en lipsu siitä....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Voi luoja mulla ois pari valittua sanaa joillekin ihmisille jotka aiheuttaa tätä.... Eunkwangille ja masatoshille ainakin sanoisin että haista HOME.
 
Ylös Pohja