Ja muutenkin, no, mä yritän ajatella niin ja muistaa sen että mun mielipide ei oo sama kun muiden mielipide. Jos mä oon ruma omasta mielestäni (tai vaikka jos mulla on ruma anus mun mielestä :D) niin ei se nyt oo muiden mielipide. Siis kaikkien ainakaan, sehän me tiedetään kuitenkin.
Miehet on mun juttu toki mut onkse oikeesti niin outoa etten haluu minkäänlaista penetraatiota ikinä koskaan???? En vaan haluu.... Enkä VÄLTTÄMÄTTÄ seksiä muutenkaan. Välttämättä. Ehkä. We will see. Mut joo tunnen itteni ihan oudoks kosk lähes kaikki tuntuu sitä penetraatiota harrastavan :D joo-o. Im just born to be weird and different here we go again. Oon lähes varma siitä etten tuu muuttaa mieltäni ikinä myöskään...
Am i really so weird for not wanting penetration ever
Kaikkien pitäisi olla tietoisia siitä ettei penetraatio oo pakollista. Ettei seksi yleensäkään oo pakollista. Ja jos joku yrittää vähänkin pakottaa tai painostaa sua niin sun pitäis heivata se helvettiin suurinpiirtein samantien.
Ja voi olla aseksuaali vaikka olisikin seksifantasioita mut jos niitä fantasioita ei ikinä haluakaan toteuttaa niin eikö se muka oo aseksuaalisuutta silloin. Aivan varmasti on??