Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Oon kuunnellut glowta niin paljon että se soi mun päässä edelleen hulluna
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Arvaa haluaisinko hyväksyntää jne edes yhdeltä noista. Masatoshi, eunkwang, hui, yuto, jiseok, youngjae, esim. Especially now that i feel disgusting maybe even more than before
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Minä: tykkäiskö jiseok vanhemmasta naisesta ,,,,, 🥹🌚

JUUH HAHAH vanhemmasta naisesta, niin no oonhan mä samalla tavalla ku hui on vanhempi mies mulle eli huimat 5 vuotta vanhempi xDDD mut kuitenkin, läpällä.

Siis oon mä vanhempi ku se mut 5 vuotta vanhempi :DD

No joo

Kuiteski mä en ymmärrä miten mul voi olla niin disgusting olo mitä mä nyt oon muka tehnyt väärin 😂 if its about the pics you sent niin onpa se nyt niin ällöä ja kamalaa taas........ Okei et ehkä tykkää siitä tunteesta koska repulsio ja jotain mutta ei se ny nii disgusting oo lähettää intiimejä kuvia itestää. Niiku muut ei ois sitä tehny....... Onpa nyt taas ihan kauheeta

Niinku jos sul on sen takia disgusting olo niin hohhoijaa

Siis disgusting olo ITESTÄNI


en tykkää itestäni yhtään tällä hetkellä ja voisin vaikka vannoo et its because of that




Like when youre a ""slut"" and idk stuff then yeah

Hah mitä vittua

In my dreams oon vaa sillee (masatoshil) et do u like me even though im disgusting like this

And then hed just hold me and kiss me and 😍🫠 so sweet 😭💘

Sillee thats what im wishing for

Cause i really feel like im disgusting nowadays

I just wish he liked me

Koska mä oon se joka aattelee itestäni et oon ihan helvetin disgusting nii haluisin vaa et joku ei ajattelis musta niin. Cause i do. I wish he would just love me, idk.


Hmmm.



It must feel the same when you sleep with a bunch of guys or something. But i didn't sleep with anybody but i just sent pics and we talked about sexual stuff. Still makes you feel like a whore and idk mul on ainakin sillee et tuijotan vaa tyhjyytee ja oon sillee jotenki surullinen. Tai jotenkin sellanen outo ja tyhjä ja surullinen olo. Ja silleen. It feels really weird though. Tänää ku olin kävelyllä nii mä vaa jotenki..... Idk. Or maybe i felt used somehow. Or something. Worthless?? Oli muutenki vaa sillee sellanen olo et...

Tai no joo. Im thinking about it too much mut silti en voi sille mitään että i feel disgusting though ja sit kummiski vaa mietin näit eräit henkilöit ja tarviin niit enemmän ku koskaa. I want acceptance from my crushes. Not from people who arent my crushes.

Tai jotain.


Silleen its like youre searching for something but youre searching from the wrong places koska et taida löytää sitä mitä haet sellasilta ihmisiltä joihin et oo ihastunu. Tai no onhan kehut aina kehuja mut. Ja silleen.. ulkonäkö.... On vaikea asia... Mut..


Mut jotenkin... I think..... What you really want/need is your crushes? No?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Random psykologiset oireet piste com kun oot ehkä mahdollisesti ylittänyt omat seksuaaliset rajas 🥴 feels good man
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Because you sent a pic of your pussy?? Yeah. I dont understand why that would make u disgusting though.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Mut en mä tiedä, en halua kait random miehen kehuvan pilluani, vaan jonkun eunkwangin vaikka :D tai no, toisaalta se kai imartelee mutta... Toisaalta ja toisaalta niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Mut jännää koska kun mietin sitä mitä se sano yms. Niin sit vaan jotenkin alan automaattisesti aattelee eunkwangii tai jotain. Mun mieli kääntää sen heti mun omien ihastusten suuntaan et alkaa haaveilee sellasest sit. Niiku en haluu ajatella että joku random mies haluu antaa mulle suuseksiä tai jotain, vaa automaattisesti alan aattelee miltä tuntuis jos eunkwang ajattelis samaa tai niiku jos SE tykkäis siit milt se näyttää. HAH. well that aint gonna happen. because i wont date my crushes, kaikkihan sen tietää.

Mm. Niin. Sellanen vaan tuntuis turvallisemmalta. Koska jotenkin mulle tulee kai turvaton olo tosta vaikka en ymmärrä miksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
toisaalta onhan se imartelevaa että edes joku haluaa antaa mulle suuseksiä xD mutta en kuitenkaan taida olla valmis seksijuttuihin henkisesti, en siis edes viestien kautta....... Joten vaikka se kuinka imarteleekin niin en vain taida jotenkin olla henkisesti valmis tän kaltaisiin asioihin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Sanoo hän joka on 25 mutta maailman naurettavin ajatus että se riippuisi iästä jotenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
JA TÄMÄN TAKIA mä aina ihmettelen niin suuresti niitä jotka tekee seksityötä ja joka kerta oon vaan silleen mä en IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ pystyis ootteko hulluja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Kuulostaa aivan silkalta hulluudelta mun korvaan miten joku voi haluta myydä itseään koska musta ei ikinä olis siihen

Oon jo tämmösestä pienemmästäkin, pari kuvaa lähettänyt muutamalle ja semmosta, niin oon aivan palasina jo siitä :D kelaa et jotkut myy actual seksiä tuntemattomille asiakkaille?????? Kuulostaa mun henkilökohtaiselta helvetiltäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Oon ehkä vähän herkkis mut voi luojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oikeesti i didn't need to see his cum 😭😂😭😂 i swear that picture haunts me

And yep

It was way over my boundaries apparently like idk because i sometimes feel like crying and yeah, you know


En tiiä oonko itkeny mut on itkettäny. Ja se tuntuu semmoselt samanlaiselt ku sillon kun itkin sitä kun se yks esim koski mun haaroja sillon baarissa. Ei se oikeesti ollu mikään iso juttu sinänsä. Mut kuitenkin sellane et voi kai se ruveta itkettää. En oo kyl itkeny ku ehkä joku muutaman kerran vaan sitä et ei se oikeesti ollu sellanen sen pahempi trauma mut joo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Siis se ei oo ollu mulle mikää tosi iso juttu.

Mut silti näköjään jonkinlainen kuitenkin.

Ja muutenkin, kaikki asiat.

Aina jos sä itket sen jälkeen sitä asiaa tai sua itkettää tai tälleen, niin se on aina merkki siit et jollain lailla rajoja on ylitetty. Tai ainakin uskoisin näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Tai siis ei se ihan terveelliseltä kuulosta että sua itkettää jälkikäteen, kuitenkin.
 
Ylös Pohja