Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Niin???
"Sekin vaikuttaa, missä päin Suomea ollaan. Täällä pohjoisessa 160 cm on ainakin aivan normaali pituus naiselle. Itsekin nippa nappa niissä mitoissa."

Jos kaikki pohjoisessa on lyhyitä ei yhtäkkiä tee teistä kaikista jotain normaalimittaisia. Tai mikä nyt on normaalimittainen. Mutta kyllä 160 on lyhyt tai ihmettelen jos ei jonkun mielestä ole :D itse ainakin aina tunnen itseni lyhyeksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Se että siellä on paljon lyhyitä ei tee teistä jotai muita ku lyhyitä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Minä kun kuuntelen tuonelan koivut: ei jumalan helvetti

Minä kun kuuntelen were just friends: ei jumalan helvetti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Helvetti kun ei edes 80c riitä miksi mun liivien pitäs olla niin isottttt

Nää ainakin puristaa ja on muutenkin selkeästi pienet

Vituttaa että ees 80c ei riitä ja luulisi sen nyt olevan jo aika iso. En tiiä 85 pitäs varmaan olla ympärysmitta. Kirjaimesta en sitten tiedä. Mutta 80 tuntuu kiristävän about aina. Kai sitten pitäis olla 85.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Siis se luku pitäs olla 85 mut jos näissä on kupitkin pienet niin pitäskö se olla 85d.

En tiedä mutta huvittaisi kokeilla joskus tuon kokoisia, varmaan olis vähän sopivamman kokoiset. En nyt usko että ainakaan liian isot ois vai?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Koska näissä 80c on sekä ympärys että kuppi liian pienet mutta ei niin paljon ettei pystyisi pitää mutta kyllä kumminkin puristaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Ehkä 85c olis parempi veikkaan

Onkohan mulla sen kokosia rintsikoita edes olemassa 😭😂 en jaksa ostaa uusia kyllä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Sitä mä ihmettelen miten pystyin käyttää näitä sillon kun olin paksumpi jos nää nytkin jo puristaa???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
En muista tai ole löytänyt yksiäkään oikean kokoisia liivejä, jokaiset mitkä tullu vastaan on: liian pieniä, tai liian isoja. Niin...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Tää on aivan uskomatonta ja mikä määrä sain liivejä jossain vaiheessa mun kummitädiltä niin missä ne kaikki nyt sit on?¿
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Oon etsinyt mun vaaleenpunast/liilaa paitaakin ja mustia shortsei mut ne on kadonnu täysin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Ja itken vieläkin ku mun uikkarien alaosa tais joskus aikoja sit jäädä jonnekin ku en löytänyt sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Harmittaa edelleen koska yritän aina pitää niin hyvää huolta kamoistani
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
HAHAH OKEI

älä ikinä enää aattele et hwasal on "samanlainen" keho kun sul

Joskus aattelin voisko sil olla vähän samantyyppinen mut ei, se ei näytä hiukkaakaan samalta. Ensinnäkin mun perse on läskimpi joten se siitä. Ärsyttää ku ollaan silleen se ja se on pear nii mut jos mä oon pear/triangle (samako?) niin ei se tarkota et näytän samalta ku joku hwasa tai vittu Beyonce tai jlo. Herätkää. Pear näyttää aika pikkasen erilaiselta eri ihmisillä. Dahyunkin on vissiin pear mut eihän mun keho oo sinne päinkään. Ei se kaikkea vittu kerro :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Oon HIUKAN läskimpi ku kukaan noista mut silti pear tai triangle tai mitä niit satoja nimiä on jotka tarkottaa samaa
 
Ylös Pohja