Gray- romanttinen aseksuaali voi olla myös henkilö, joka tuntee romanttista vetovoimaa muihin, mutta ei tunne tarvetta tai halua muodostaa parisuhdetta.
No enhän mä halua
Eli oon grayseksuaalin lisäksi sit kuitenkin grayromanttinen. Älä väitä olevasi alloromanttinen tai alloseksuaali lol tiedämme miten asia on
Greysexual: anyone who identifies as sex-indifferent, sex-adverse or sex-repulsed but experiences drive and/or attraction.
Grayromantic: Gray- romanttinen aseksuaali voi olla myös henkilö, joka tuntee romanttista vetovoimaa muihin, mutta ei tunne tarvetta tai halua muodostaa parisuhdetta.
Well i still identify as grayromantic (and graysexual obviously).
Kuule uskon vasta että haluan OIKEASTI sitten kun se tapahtuu ja mä en kirjaimellisesti juokse karkuun. Sitten vasta voin sanoa olevani alloromanttinen. With confidence. Siihen asti aion vaan sanoa että oon grayromanttinen koska en vain usko että musta on siihen 😂 lets be fr.
Ja aion lopettaa identifioitumisen grayseksuaaliksi sitten kun tää muuttuu: Greysexual: anyone who identifies as sex-indifferent, sex-adverse or sex-repulsed but experiences drive and/or attraction.
Eli kun en enää oo sex-repulsed tai sex-averse tai sex-indifferent. Cause i still very much am sex-repulsed, sorry.
Honestly, i can crush on any fucking weirdo. I even had a crush on a straight up murderer at some point (not anymore because... What the fuck)
I repeat: i can crush on any fucking weirdo sometimes.
But to actually be my boyfriend/girlfriend/partner? Youd have to be really really special, safe, someone i can trust, just a good person, just really fucking special and someone who doesnt fucking make me anxious. Im really, really picky. Like i can only be with someone whos like... The best. And theres a small number of people like that on this earth for me.
When i have a crush im not picky at all. Like i said i had a crush on a murderer, en vieläkään tajua miten se tapahtui mut ehkä oon vaa sekasin (though im not the only one)
But when i date.. not when i date because i dated v but he was NOT my boyfriend yet.
But when we talk about boyfriend/girlfriend/partner stuff: im picky. I only accept the best ones. As boyfriends etc.
Ei ehkä kuulosta siltä mut oon oikeesti ihminen joka ei tuu toimeen suurimman osan kaa
Varsinkin mun grayseksuaalisuuden takii, joka vaatii jo ihan täysin spesiaalin tyypin. Ehkä yks sadasta on sellanen, tai harvempi. Siis sen kumppanin pitää olla NIIN just eikä melkeen et oon oikeesti kaikista eniten picky, like loppujen lopuksi MÄ oon as picky as they come.
Ihastukseks näköjään kelpuutan kenet tahansa mut en kumppaniks. Kumppaniks mä en kelpuuta juuri ketään. Sen pitää olla niin eunkwang tasoo. Ei mitään vähempää. Sori kaikki jotka on/oli ihastunut muhun, etenkin v jonka """""jätin"""""
But i dodged a bullet. Suhde sen kanssa olis ollu varmaan ihan hirveetä, ja mä tiedän sen. Tuskin se olis tätä grayseksuaalisuus-juttuakaan ymmärtäny.
Eunkwang taas.. no mistä mä varmaks tiedän mut se vaikuttaa siltä että se ymmärtäis. Mut enhän mä tiedä. Ja en muutenkaan saa sitä, mut oon mieluummin yksin kun ihmisen kaa joka ei ymmärrä mun grayseksuaalisuutta (yli puolet maailman ihmisistä siis, varmaan).
Mikset vaa voi olla ajattelematta tota asiaa kosk se ainoastaan ällöttää sua ja tekee sut huonovointiseks ja surulliseks ja mä en niiku ymmärrä mikset vaa voi olla ajattelematta sitä asiaa koska siit tulee pelkästään paha olo
Ni älä pliis nyt ajattele sitä enää
Lopeta vaan sen ajattelu
Ei sitä voi unohtaa mut lopeta sen ajattelu silti
Mut sitä on vaikee unohtaa ku oksettaa niin paljon