Sex is nothing but your body ja sehän se ongelma onkin. Female body on niin oksettava et tääl maan päällä ei mitään oksettavampaa oo. Mä toivoisin yli kaiken et saisin kokee heteromiehen näkökulman koska en ite henkilökohtaisesti voi muuta kuin yökkäillä. Toivoisin et voisin ymmärtää miten ne ajattelee. Koko ajan tuntuu siltä että voisin oksentaa. Ja tiedän ettei tämmönen tunne oo missään nimessä normaali.
Mut se on jännä et katon kaikkia muitakin ja oon silleen oksettavaa. Usein kun näen naisen ajattelen vaan et oksettavaa. Oli se kuka vaa. Vaikka kpop idoli, who cares. Kirjaimellisesti ajattelin moonbyulistakin niin. Sori moonbyul.
En nyt tiiä haittaako että linkkaan tän, anonyymihän tuokin on. Mut kuiteski tein ton ja on joo vähän tostakin aikaa eikä tilanne oo parantunut ollenkaan. Päinvastoin ehkä vielä pahemmaks menny, tai no ehkä yhtä paha. Oksettavaa.
On niin mahdoton olla olemassa sillon kun hyökkäät ittees vastaan ja vielä niin voimakkaasti. En mä tiedä miten mä tuun ikinä pystyy olee tässä kehossa. Vihaan niin paljon et kukaan ei voi tajuta. Ja mä tiedän että se trauma pahensi asiaa mut ei se tätä alottanu.
Ei oo normaalia vihata omaa kehoaan, tiedän sen. Ei oo normaalia vihata rintoja tai pimppiä. Tiedän sen. Ei oo normaalia torjua omaa kehoaan. Siks tiedän et tää ei oo normaalia. Kaikki on jo pilalla, joten miksi mä en saa kuolla. Mun koko elämä menee tässä.