Aihe vapaa En tiiä saatana

Reaktioarvo
25
h
Qualitymonkeyn juhannuskännäyskedkustelu

Alkaa olemaan känni jo melkein ohimutta kuitenkin

Oon koko juhannuksen miettinyt ERÄSTÄ

niin kuin myös ennen juhannustakin

Ja aina ja silleen

Enkä tiedä enää mitä vittua teen

Päässä soi tietyt rakkauslaulut ja voi vittu oikeasti

Oon kohta kirjoittanut jo kaksi muistiots täyteen hänestä

No ei nyt ihan, mutta joo melkeinpä sanoisin. Ja muutenkin mua vituttaa+ juttelin kaverini kanssa huista ja se oli sillee voithan sä laittaa sille viestiä xd mut ku honey ei sillä oo mitään sometiliä on ainoastaan pentagonin somet 🤦🤦🤦🤦🤦🤦 PLS KILL ME I CAN'T WITH THIS

en voi niku mitrnkää olla sillee hei btw i love you

Nope

I literally don't know

Huoh eräs biisi on vitun mood ja mä vaan mietin yhä ja vieläkin huita mitä vittua tää on

+ Nyt mun mutsikin taitaa jo tietää osittain että miten asia on mutta ei se tiedä hirveesti mutta koska se kuuli mun kamun lähettämän äänivoestin niin lol kai se jotain tietää. Joten joo tilanne on sos jos kaikki tietää siit jo ni sillon se tarkottaa et mun tunteet on ömmm.. tasoa sos???????? 😭😭😭😭😭😭😊😊😊😊

Rakastan 😭😭😭😭😭 oon kännissä ku ankka vaikka oikeesti en enää niin paljon mut vähän i think????????((( Enkä saa unta. Enkä saa oloa hyväks vaikka mitä tekisin. En pysty mennunikkumaan ja siks vaa oon kännykäl ja kirjotan koska emt en voitehä mitään lmaooooooooo
upeeta, tällä keskustelulla on 1M katselukertaaaa!

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Älä lue jos et halua mahdollisesti traumatisoitua lmao
ok nyt there's something really wrong with me lmaoo

(Ei vittu mä oon done, mut kyl muutenkin)

Nukuinpa tuossa ja jostain ihmeen syystä näin kummaa unta, nimittäin ainakin masatoshi oli siinä ja sit se sijottu niiku aikaan jossa se oli aikuinen ja mä lapsi. En tiedä miks näin sellasta unta mut tosiaan mä siinä jotenki halasin sitä ihan sillee haltioissaan koska jotenki en tiiä, oli ihanaa halata sitä. Vaikka olin lapsi siinä unessa lol mitä. Sit mä en tiedä ajattelinko siitä sit vai olikse kans siin unessa mut niiku hoi. Nii siit aattelin vähän samaa just ja se oli jotenkin niin söpö ajatus en kyllä tiedä miksi tai miten tai mitäh. Mut kuitenkin. MUT SIT it gets worse cause i literally got turned on thinking about him sexually abusing me when i was a child 😭😭😭😭😭😭 why 😭😭😭😭🤡🤡🤡🤡 sillee joo age gap: normal. This: NO IT'S NOT NORMAL YOU FREAKING WEIRDO 😭😭 idk man I'm done. Mitäh. Ensin mietin vaa iha normaalisti sitä ja sit aattelin skenaarioita, varmaankin sen unen siivittämänä koska no emt se oli jotenkin voimakas uni ja silleen, ja ne skenaariot oli just vaa jtn tyyliin et oisin tienny vaikkapa hoin lapsena siis silleen pikkasen, vaikka sillo ku olin 4 tai 5 esim ja se 22 tai 23. Niiku sellai et oisin just tienny sen ja oisin halannu sitä tollee niiku halasin masatoshia siin unessa????? Mut sit siin skenaariossa nii tapasin sen myöhemmin randomisti tän ikäsenä (27 & 45) ja sit sitä häiritsi se että se oli tienny mut lapsena mut silti se kiihottu musta LMAO ja jooh no siis en muista mitä ajattelin mut jotain tälläst ja sit mua alko niiku fr kiihottaa ihan sikana lmaoooooooooooooo mut samalla ajattelin sillee viattomasti vaan sitä koska mulle tuli turvallinen olo siitä (???????????)

Ja sitte mut niiku mietin sitä et oisin ollu sen kaa lapsena ei vittu oikeesti ja silleen niiku cute things mut sit oikeesti kuvittelin et se ois koskettanu mua sillee miten todellisuudessa ei saa tehä ja en tiiä se tuntu samalla oksettavalta ja oudolta ajatukselta mut samalla jotenki ihanalta 🤡🤡🤡🤡🤡 normaalit seksuaaliset fantasiat piste com. *Sips tea* 👀 vannon en ymmärrä. Olin vaa sillee lmao hot xD 😭 hätämittari: hätä ei ole tämän näköinen vs hädät tulilla nii kumpikoha ois ny 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 vitun degenerate psyko 😭😭😭😭😭😭😐👍🏻 ei hätää en fantasioi toisin päin kenestäkään, pelkästään näin ja pelkästään ihastuksistani en muista random sedistä. I mean it's kinda gross. BUT IDK MAN. it's just a fantasy though. It's just a thought tho 😭😭 idk i just SORT OF liked the thought cause idkkkkk i luv him don't @ me i dont know 😔😔😔😔 but i guess it's normal if rape fantasies are also normal 😔😔😔😔😔 ja kuulemma ne on idk 😔😔😔😔

No but seriously thats fucking hot 😭😭😭😭😭😭 NO IT'S NOT WTFFFFFF BRUH. no anyways. Mut ku.

I DONT KNOW WHAT THE FAAAAKK IS HAPPENINGGGG mut ku se on niin rakas 😔😭🩷❤️‍🔥

Aaaaa vitun psyko en kestä taas

Man I just love him

Mut okei yritin ettii ketää toisii joil ois ollu samal lailla, en löytäny 😔😂😂😂 aw fuck does this mean that I'm completely messed up

Ja ei, en muista mitään childhood sexual molestation lapsuudestani oikeesti kylläkään

En tiedä, joku siinä tavallaan kiihottaa mut korostan, vaan silloin jos ajattelee sitä omasta ihastuksestaan. And it's just a fantasy duh.

It's really... Really... Weird. Mut kaikki johtuu siitä ku näin sen unen jostain syystä? Enkä edes tiedä miks?!?! :D aa okei, tiedän ehkä sittenkin miks. Omg lopeta kuolen nauruun. Mähän oon siis aina välillä ollu sillee sekä masatoshista että hoista et aaa wish that could have been me esim tää video lmaooooo:

Olin teknisesti ottaen 6 tuolloin joten joo oon välillä aatellu sillee ooooo I wish that could have been me 😔❤️ koska fr mitä vittuuuuuu.

Also koska oon kattonu jonku verran näitä:

En tiedä toi oli varmaan 2000-2002 niin oon ollu roughly 1-4v tuolloin. 🗿 Niin fr i wish that was me omfg i wish that was me helloooooooooo WTF 😭👍🏻👍🏻👍🏻

eeeei vittuuuuuuuuuuuu

Ja myös masatoshistakin on niitä missä se on jonku lapsen kaa ja mietin silloin että jooooooooo lucky bitch kyl mäki oisin halunnu

Vaikkakin se kuva tais olla vähän myöhemmin joskus 2011 vai millon täytin jo 13 :D mut silti ööööh öööööööhhhhh

Kuitenkin.

And I'm sorryyyyyyyy about this i guess I'm a psycho 😔😔😔😔😔😔 i wish i knew if it's normal 👀 en kyllä yleensä ajattele näin. Tai silleen mitenkään kauheesti. Mut joskus. Ja tää on varmaan ensimmäinen kerta kun koskaan ajattelen oikeesti child sexual abuse fantasioita niistä koska oon ennen aatellu vaa just tollee awwws i wish i could have been with him like that too. Koska noissahan ei ofc tapahu mitään epäilyttävää. Nii oon ennen aatellu vaa just tämmösiä viattomampia pelkästää. Mut nyt jostain syystä aloin miettiä silleen jos se ois tehny mulle kiellettyi asioita ja yllätyksekseni se oli jostain syystä mukava ajatus 😭🗿 vaikkakin toisaalta outo. Ja ehkä oksettavakin. Mut toisaalta. IDK WHY????? HELP. am i okay.

Nahhh i guess it's just cause i crave him.... Nothing weird........... 😭🗿

Kaikenlaisen ajattelulle se ikäero altistaakin 😭😭 get a grip 😭😭👍🏻 *sips tea again*

Anyways.. hot 😞

And i DO NOT THINK THAT CHILDHOOD SEXUAL ABUSE IS HOT IN REAL LIFE dont at me omg it's just hot in my fantasy cause it's him and me................... But it didn't happen in reality so whatevs 🙄 omg I can't help it he's so perfect sorry. Yeah i know I'm weird 😭

Mä en silti jotenkin tajuu miten tollasta yhtäkkiä voi alkaa ajatella :DDDDDDDDD

AAAAA HE'S CUTE I LOVE HIM 💕

in reality it's fucked up but in my fantasy oh man

Yeah still kinda gross but anyway

But also anything involving me sexually is gross at any age because whoaaa I'm gross & ugly

Waaaaaaaah I'll never be with him I'm gonna cryyyyyyy

Wtf i sometimes have such a dirty mind wtffffff

FUCKING CURSED DREAMSSSS WHAT

siis se oli tavallaan ihan söpö uni though en kyl sinänsä tajuu miks se tuli mulle mut olin kieltämättä ihan sekasin masatoshista siinä unessa lol. Se oli kyl silleeiha normal interaction siin unessa. Se vaan oli aikuinen ja mä lapsi ja nii i just liked him i guess 🤡🤡🤡🤡🗿

🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Omg and don't tell me I'm looking for a dad cause I'm not looking for a dad

Well except he makes me feel safe but ugh idk shut up 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Mitääääh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä oon ongelmissa näiden kahen takia

Mä oon kusessa näiden kahen takia

Pelkästään näiden kahen

APUAAAAAAAAAAAAA

Mitä vittua tapahtuu tää lähti käsistä muistan vielä kun vasta rakastuin hoihin siinä alussa vittu olin niin rakastunut niin rakastunut mutta jotenkin tää on lähtenyt jollain tavalla pahemmin käsistä sen jälkeen viel

Ei sinänsä mutta ku vittu mul ei oo mitään kontrollia. Sillon kyllä rakastuin siihen salamana ja ajattelin stuff like holding hands ja muutenki kaikkii skenaarioita ja pystyin elävästi kuvittelee sen mun edessä ja jotenki kaikki oli niiiiin

Mut nyt mul ei oo mitään kontrollia ja teen kaiken väärin kaikki menee väärin yhyy :D

Anyways

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tää oli varmaa just se minkä katoin niinä muutamana päivänä kun satuin myös katsomaan sen yhden videon missä on Eunkwang ja hoyoung

Siis heinäkuussa

Ylös Pohja