Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Ton videon näkeminen saa mulle sellasia tunteita että niitä on mahdoton sanoakaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Tää ei minkään muun takia ku 2020.... Nimittäin katsoin tän silloin mun mielestä ennen sitä Eunkwang juttua (joka olikin muuten tällä päivämäärällä, 26. Lokakuuta eikö, kiitti) ja taisi olla a mielessä silloin (toinen a ) ja muistan ton seinään kirjottamisen. Olin unohtanut ja yhtäkkiä se muisto iski vittu tuhannen prosentin voimalla......... Päin naamaa. Niin. Sehän oli sitä aikaa. Et voi olla tosissasi. Alkaa itkettää kun miettii miten elämä rakentuu :)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jaa olin aivan varma mutta se olikin ugly boyssa se seinään kirjottaminen huuuuhhhuh

No mutta toikin siis oli ja vittuuuuuhhhh en voi selittää 😭 en voi uskoa mitä ton jälkeen on tapahtunut ei hyvä helvetti oikeesti 2020

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
WELL FUCK ME 2020 was a cursed year anyway mut nii pitäis tavallaan sanoo 2020-2025 TAVALLAAN koska sieltähän tää saaga alkoi :D sieltä alkoi koko Eunkwang & hoyoung saaga... Ei suinkaan 2022 tai mitään. Mutta kuitenkin.....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
😭

Täältä tähän

Ja tää on varmaan eka kerta vuosiin ku uskallan kattoo tota i got you videota... En uskaltanu fr ja nytkään en melkein uskalla :) :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
HIRVEETÄ.

2020 alkoi saaga ja näillä sitte mennäänki loppuelämä. Se on niin että miten se voi lähtee rakentumaan sieltä ja sitten siitä tuleeki jotai tällästä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tästä ei voi kirjoittaa koska se ei vedä vertoja sille miltä se tuntuu päässäni.

Joutsen (kappale)

Masatoshi

Ja nyt hoyoung

Hey katie (kappale)

Sekä tämä kuva
3KUS3TUUVD3WU2IV75APPDN5QQ.jpg

Elämän kulku pyörryttää niin pahasti.

Sekä en jotenkin usko että kukaan henkilö tämän listan ulkopuolelta on tehnyt mulle enemmän pahaa kuin nämä:
1. Eunkwang
2. Masatoshi
3. Hoyoung

Jos koko elämää ajatellaan, ja sitähän mä oon tässä ajatellut. Koko. Elämää. Menin ihan niinkin pitkälle kuin 2016 kuvissa, ja mielessäni pidemmällekin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hoyoungin confidence :D joo, onhan se miehenä helppo olla confident ku ei oo rintoja jotka pilaa kaiken sun ulkonäössä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"mens brains are wired differently" joo nii varmaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

No okei redditin selaaminen, mut silti. Yes i can see what they "desire" mut olkaa nyt oikeesti tosissanne. Ei tarvitse feikata. No one, literally no one desires saggy breasts, and no one desires breasts in general. Ei tarvitse esittää huoh. Tai tyytyä. Voi sanoa ihan suoraa miten asia on eli niin ettei kukaan nainen voi koskaan olla yhtä hyvännäköinen kuin mies. Kiitos ja hei 😂 ja tämä on sitten TOTUUS :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Esim tää on ihan suoraa valehtelua lmao "I love them too! I've been with women who have natural saggy and those with more perky or even augmented and saggy/teardrop breasts are the best! "

Ja muutenkin, kaikki tollanen on suoraan vaa iha valehtelua ja eniten se vituttaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vaikka ei oliskaan valehtelua niin ei se mua jostain syystä ikinä auta. Yhtään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I'm literally so mad at him enkä tiiä miten se on ees mahollista :D i mean se itkettää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Enpä tiedä miten voi samalla olla niin ns. "Vihanen" ja silti... Niin. En tiedä rakastanko ketään niin ku sitä. En tiedä miks se on the one.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vaikeeta. En löydä mistään tietoa tästä. Se ei ole sukupuolidysforiaa vaan epävarmuutta (vahvaa sellasta). Ja jotain psykoottista ehkä. Tai jotain mitä en tiedä. Bdd voi olla kans. Mut mikä nimi sille voi olla jos on BDD ja vihaa kehoaan silmittömän paljon ja tietää olevansa erittäin erittäin erittäin epäviehättävä varsinkin rinnat mut sit myös vihaa aivan kaikkia rintoja ja itse asiassa jopa paidattomat miehet saattaa muistuttaa siitä joten se on vähän kuin fobia. Samoin lantio on vitun vitun vitun vitun ruma kohta naisella. Siis VITUN RUMA. eikä nyt kukaan vihaa naisia yhtä paljon kun minä mut ei kukaan mies oo todellisuudessa silleen kunnolla mitenkään attracted niihin. Ei sellaista vaan ole. (Ehkä psykoottista/harhaista, tai sitten ei, mulle kuulostaa sinänsä ihan järkevältä vaikka tiedostankin ettei muut ajattele näin ja mua ehkä sanottais harhaiseks)

Enkä tiedä sitten mitä se on kun sekään ei ole dysforiaa vaan se on tätä samaa, kun ne kaikki muut asiat siis. Totta kai paino myös mut se on paaaaaaljon tavallisempaa. Se on erittäin tavallista, mutta mulla se obsessio on vaa vedetty siitä vielä pidemmälle ku normaalisti, vaikken niin kovin anorektinen olekaan, mut lievää syömättömyyttä esiintyy. Tai hiukan vähemmän syömistä. Ei kuitenkaan mitenkään vakavia anoreksia oireita. Mutta obsessio on vedetty äärimmilleen. Mikä ehkä viittaa BDD tai sit ei. Mut ne muut asiat.... Raskaus ja kaikki siihe liittyvä. M-sana. Niin on vähän kuin bdd oireilua mutta ei ainakaan mitään klassista bdd oireilua. Vähän samantyyppistä vain. Obsessio on vahva ja en pysty ajattelemaan enkä oo vieläkään pystyny käsitellä edes.

Ei tälle kyllä nimeä oo.

Ei se oo dysforia, ei bdd, ei anoreksia, ei yhtään mikään. Ehkä psykoosi. Ei kyllä ihan kunnolla sekään.

Ylös Pohja