Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
"Mikä siinä on naurettavaa ja surullista? Miehellä on oikeus olla Fat admirer eikä tarvitse tykätä laihoista "normaalipainoisista" joissa ei ole mitään katsottavaa eikä esteettisesti viehättävää. Skinny, fitness admiration on naurettavaa!!!!"

Klassikko kommentti :D vuodelta 2016

Mutta ok idk

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ai mussa sitten on katsottavaa ja esteettisesti viehättävää? :D omituinen take mutta ookoo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:50"]Täällä ois yks 166/65/75d. Punapää, ruskeat silmät ja ihan siedettävän kaunis ;)
[/quote]

Tulikohan väärään ketjuun? Sinä kun et ole bbw:t nähnytkään. Vähintään 20kg lisää niin ollaan vasta bbw."

Jes, en ole siis minäkään, jihuu. Suhteessa olisin ton pituudella 66 kg eli melkein sama. Bmi:n jos laskee.

Eli tän mielestä bmi 30 hujakoilla on vasta bbw 🤔🤔🤔🤔🤔 laihempi on sitten näköjään VAIN ylipainoinen muttei kuitenkaan bbw vielä :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"Et ole ylipainoinen. BMI 23,5. Mene muualle provoamaan äläkä varasta meidän läskien huomiota. Ei me sitä kuule niin kovin usein saada. Mene noilla mitoillasi vaikka kaupan kassalle ketkuttaan niin saat enemmän miesten huomiota kuin minä koko ikänäni."

I mean sinänsä mietin vain että kyllähän nyt esim mun, vaikka aavistuksen painavampi oon mutta ei isoa eroa, läskit on silti sen näköistä että ei siinäkään normi mies oo hihkumassa onnesta koska ne pitää HOIKISTA. Mä en ole hoikka :D eli kyllä nyt meikäläisenkin kohdalla pitäis JONKIN SORTIN lievästi fat admireri olla että vois oikeasti pitää näistä mun läskeistä. Ja enitenhän se perse ja reidet on läskit. Ei mikään saliperse vaan oikeasti siis läski perse, edelleenkin. Niin kyllä nyt lievää fat admirer taipumusta pitäs miehellä olla munki suhtee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ihmiset käyttäytyy niinku normaalipainoinen ois joku hoikka. Ehkä joku voi ollakin mut en minä. En nyt viitsi itsestäni kuvaa tähän tietenkään laittaa mutta melko tuore kuva on olemassa ja siitäkin kyllä näkee että perse ei ole minkään hoikan tyttösen. Niin ihan turhaa selitätte että normi mies on lievästi läskien naisten perään. Ei ole, vaan hoikkien.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ohhoh oonpas ollut selvästi lihavampi vuonna 2015 kuin nyt. Hyvä tietää tämäkin.

Eli siinä 17-vuotiaana.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja taas kerran vakava masennus. Odotan vieläkin sitä että tulis kohtalainen masennus tulokseks. Tosin sillon kun mulle tuli se viimeks tulokseks, ei mun olo ollut sen parempi kun sillonkaan kun on tullut vakava. Että ite siinä olossa en taida huomata juuri eroa. Voi olla jos tulis vähemmän pisteitä kuin kohtalainen masennus niin sitten varmaan jo itsekin huomaisin että nyt on muuten oikeasti ollutkin jo parempi olo?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Että on sitten kohtalainen tai vakava niin ei hirveästi tunnu mitään eroa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Muistan että joskus mulle olis tullu lievä masennus. En muista kuinka paljon parempi olo mulla silloin oli. Varmaan parempi kuin nyt, muttei silloinkaan varmaan kovin hyvä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
LMAO

"Baby my cock was only made for thick women 😈"

:DDDDDD ok i hope it's getting better slowly but i dont know

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"

Suositeltu kokosi​

On suuri mahdollisuus, että tämä koko sopii sinulle hyvin!

38"​

Täyttä vitun kusetusta. Ettäs kehtaattekin suositella vääriä kokoja. Tai sit 38 on merkittävästi isontunut. Ei yleensä mene. Että kiva jos ostais ton ja se olis täyttä kusetusta. Monesti 42 on myös liian pieni niin mitähän vitun kusetusta tää on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Joo toi on ihan paskaa koko laskuri :D miksi vitussa jos laitan siihen jotain 100 kg niin sit tulee xl mut 200 kg tulee myös xl. Ja kaikki muut pysyy samana. En ihan usko että sadan kilon painonnousun jälkeen pysyy sama XL koko housuissa :) miksei suoraan vaan sanota ettei ole sun kokoa :D tosi harhaanjohtavaa. 161 cm ja 85 kg oli vielä koko l. Muistaakseni. Sitten muistelisin et 100 kg oli xl. Ainakin 136 kg oli. Mut niin oli 200 myös. Et tosi rasittavaa tollanen harhaanjohtava laskuri. Vois ihan suoraan laittaa että ei ole kokoa. Eiku sen sijaan annetaan suurin mahdollinen ja sanotaan joo trust me bro tää menee sulle. Tän takia en luota koko laskuriin jos ostaisin tuolta jotain mietin kyllä et meniskö mulle koko m vaikka tulikin se tulokseks mun mitoilla. No en kyllä ole ostamassakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Yleensä mieluummin ostaisin ihan kaupasta jos ostaisin koska paljon paremmin näkee ensin ihan silmällä kun katsoo vaatetta et mistä koosta kannattaa alottaa sovitus et mikä näyttäisi siltä että menee parhaiten mulle. Yleensä sen näkee kun vähän kattoo. Ja sit sovittaa vielä. Nää laskurit on ihan.... Joo trust me bro varmaa iha oikee koko XL 161 cm ja 200 kiloselle :D siks just testasin et sanooko ne et koot loppuu kesken vai tyrkyttääkö vaan isointa tarjolla olevaa, joka ei menis sen kokoselle :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
(mitä teen sit ku masatoshi kuolee
mitä teen sit ku dave kuolee
oikeesti
se on ihan hyvä kysymys
ja
siihen ei oo mikään ihan niin pitkä aika
tai siis no niin)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se on se hinta mikä tulee siitä kun rakastuu vanhoihin 🤔 olen polkuni valinnut yhyy

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oikeesti ihan yhtäkkii.

En muista edes mistä tää alkoi nyt. Jonkun mä katoin youtubesta ja siitä alkoi dave uudestaan. Eikä se ollu siitä mikä viimeks oli vaa ennen sitäki katoin jo jonkun.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
TÄH en edes löydä sitä lmao

Ai nii eiku se oli kauan sitten

Mut se oli runaway train???? Mut se oli se se se se yks just se

Vai sittenkin joku muu

En tod muista

Mut joo Youtube vidistä se sillon lähti yhtäkkii

En kyllä ymmärrä miten?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Emmä oo ees yleisesti aatellu sitä niin en tiedä miks sitten? Tai mistä se edes koskaan tuli mieleen :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
But the real question is do i wanna be with them at the same time or not 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Like

At the same time

Or not

Btw this video is cute

Btw I kinda wanna be with them at the same time

But i also kinda don't want anything hshahahaa save me

Tää ehdotti mulle "Dave"
Ja olin vaa et
Noo not Dave 😭
EI VITTU TÄSTÄKÖ SE OIKEESTI LÄHTI

VITTU NÄPPÄIMISTÖN TAKIA VAI?

EI HELVETTI :D