Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Niiku älä kysy miks mulle tulee mieleen risteilyt ja tämmöset ajat tosta jos koko hot keissii ei oo sillon ollukaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Those 3 are trying to kill me omg

My favorite genre is old men attempting to be cute ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Fr tony 🖤
Woohyuk 🖤
KANGTA 🖤💀 rip mä

Those two not so much at least not today 💀

Luulen kyllä et jos heejunilla ei ois vaimoa niin varmaan ihastuisin siihe pahasti lol no ei kait sentää

Ei mutta he does have that some sort of charm

I mean EVERY old guy has that

Well almost

Tai siis I'm not attracted to EVERY old guy

But you know

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Fr i might end up killing myself when I'm like 70 cause I'll be thinking I'm too gross. Worse than now. EVEN worse than now.

Oh well.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kun tietää että on väärin muttei voi tehdä mitään. Kun tietää että on väärin muttei voi tehdä muuta kun odottaa. Ja se odotus ei ehkä lopu koskaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei tuokaan auttanu. Ei mikään auta enää koskaan. Ajattelen vaan oota ja oota muttei se oo oikein

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei ole yksinkertaisesti enää mitään.

Lapsena oli. Heiveröinen usko siitä että tää saattaa olla se mitä pitää tehdä, ei mitään varmuutta ollu mut niin mä ny kuitenkin aloin tekemään.

Nyt ei oo enää sitäkään. Nyt ei oo enää mitään. Koska mitään ei oo olemassa. Koska ei enää tiedä mitä pitää tehdä. Ei oo olemassa mitään juttua ja sen jälkeen ei voi enää tehdä mitään joten alan varmaan sit valmistelee itsemurhaa kun kaikki menee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mitään ei ole olemassa. Ei mitään juttua. Ei mitään juttua mitä tehdä. Ei mitään asiaa mitä toteuttaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Saan vittu aivohalvauksen tätä menoa :DDD (toivottavasti en)

Noniin tämmönenki pätkä löyty:
"Ja siis seki on outoa että kuitenkin koko sen pitkän ajan mitä aattelin davee sillon tällön, ni aina välillä must kuitenkin tuntu, tai ainakin silloin jossain vaiheessa tuntu, että tästä tulee todennäköisesti vielä iso juttu. Tuntuu että aavistin sen heti,sillon 2020 jo, mutta siin vaa meni aikaa melko paljon että siitä tuli näin iso juttu. Saatanan uskomatonta miten asiat voikin mennä näin.

Hmm. Tää ei lopu mihinkään nyt tässä.

Saatana, periaatteessa ollu yli vuoden. Haha??

JA TIMPPA OLLU 11 KUUKAUTTA JUU"

Silleen... Huutista.

Ylös Pohja