Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Vittu mul menee niin hermo tähän kuvaan:

Ja tähän videoon:

Siks mul meni äsken tohon hermo kun katoin sitä ja tunsin 100 % vahvaa rakastumista siihen joten tajusin että tämähän ei lopu. Ihan omituista se oli enkä sitä osaa selittää. Tiesin vain. Et asiat. On taas asioita.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ööh niin siis

Oletan että täs on taas joku sellanen että kun näiden vuosien varrella ton naama on tullu mulle niin tutuks niin siitä johtuu jotenkin sellanen syvä rakkauden/kiintymyksen/whatever tunne. Tai sellanen en osaa sitä kyllä selittää. Mut jotenkin kun sen naama on vuosien varrella vaa tullu niin tutuks nii sit se vaan.. se on niin.. kummallista.. siis vaan sellanen "yep.. i love him"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska silleen vaik ei pitkään aikaan kattois mitään niinku en vissiin kattonukaa. Nii sit ku kattoo taas. Pitkästä aikaa. Niin muistaa sen kaiken. Ja on silleen yep i used to be so deeply in love with him back in the day. Et ne tunteet herää sieltä jostain koomasta eloon. Ja mä oikeest katoin suhteellisen paljon siitä kaikkee sillon yhes vaihees. Ja kaikki ne biisit mitä sen listal on. Olin niin vitun deep muistan vieläki millasta se oli. Muistan mitä ajattelin, muistan sen yhen aamun kun lähdin kävelylle ja katoin jotain ennen sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä: man idk I'm getting kinda tired of runaway train
Soul asylum: imagine how tired we are 😭

Mä: man idk I'm getting kinda tired of missing you
Btob: imagine how tired we are 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tilaisin yhden halin 😭 en koskaan saa halata daveä

Is it ä or a

I do not know

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oikeest tilaisin yhen halin mut en KOSKAAN ikinä saa

IKINÄÄÄ

Koskaan koskaan ikinä

Itken

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ok i WONT understand men who fap for fat women????????? I wont ever understand?

And especially when it's like guys who just fap for any fat women

Like yall really don't have the thing that you only feel sexual feelings about someone who's your crush? Especially when it's a celebrity crush? (Kosk ne on enemmistö mun ihastuksist)

Siis en ymmärrä yhtään. YHTÄÄN. enkä vain sano vaan en oikeesti ymmärrä. Like fat admirers who just fap for random fat women just because they are.... Beautiful or sexy???????? Wtf?????????????

So..............

Like

Who do i think about when i do that? Ainakin (siis sillon aikoja sit):
- hoi
- eunkwang
- masatoshi
- siyeon

But like....... Yea so weird

Did i ever think about dave? Probably... Not entirely sure.... But probably did

Eww it's so horrible & gross. ( I have my reasons)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I'm thinking about hugging him

And I'll fall asleep soon omg

I wanna hug him </3

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En vieläkään tiedä pitäiskö mun näyttää tolta vai tältä miltä näytän. Ja nyt en tarkota mitään muuta ku tota miten sen nyt sanois. Toi lissu look mikä kaikilla on versus mun täysin päinvastanen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En vain pääse mitenkään heteromiehen pään sisään. I only like women because of some weird vibe, but i dont like the body. At all.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tuli vain mieleen kun katoin eunkwangia ja sitten aloin taas ihmettelemään miksei miehet tykkää miehistä vaan naisista. En yhtään ymmärrä miksei. Koska tissit näyttää ihan järkyttäviltä. Enkä liiottele yhtään. I really think so. Ihan. Järkyttäviltä. Ja järkyttävän rumilta. Jotain niin järkyttävää ja oksettavaa. Hyi helvetti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mitä helvetin houkuttelevaa on siinä ulkoisesti? Ei mitään. Hyi saaaaaatana. Oudon kuulosta biseksuaalilta mutta totuus se on.. mulle. Ja siks ihmettelenkin miten voi olla niin ettei muut oo samaa mieltä. En vain näe sitä mitä muut näkee? Jotain niin RUMAA :D hyi. Hyi hyi hyi yäk hyi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jos oon joskus eunkwangin tai no kenen vaan kanssa, niin täytyykin kysyä. Koska en ymmärrä ollenkaan.

Epäilen kyllä etten tuu olee kenenkään kanssa mut jos joskus oon.

Ylös Pohja