Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Random vastauksia netistä:

"Because squishy."

"Just an interesting thing, can't really say why. There's a big variation of shape qnd size. Like looking at beautiful view of a sunset or snowy mountains, what is so interesting about a pile of rocks. It's something in the brain that makes you like it."

"We are attracted to those who have something we lack. lol"

"They look feminine"

"I'm pretty sure it's programed. Like I'm an ass guy and every once in awhile I come across some particularly nice titties and my member just kind of gets ready. I'm not thinking about sex or anything it's just... a thing."

"Probably the fact that's its something that has to do with primarily women and being a straight man means you'll like what's on your typical woman s3xually speaking"

???? Doesn't really help

In fact it makes it worse cause now I've read the word "boobs" so many times that I'm gonna throw up again.

Also
"Local woman discovers she is, in fact, heterosexual. More at 5!"

I'm probably heterosexual too, oh well. Thought i was bisexual.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
They are just lazy fatty disgusting blobs whereas a muscular male chest is hot and attractive.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
And the worst part is the movement. It's the most UNATTRACTIVE part.

Well, every part is the most unattractive part

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyi vittu miten oksettavaa.

Pakko olla täysin sekaisin päästään jos sellasesta pitää. En keksi selitystä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyi helvetti. Same goes for every other part. Pussy? Absolutely going to throw the fuck up. Hips? Ugly as shit. Ja niin edelleen. Ainut mikä alkaa EHKÄ vähän helpottaa on vaa niiku female face. It can, maybe, be aesthetic. Or maybe not. Oon vähä vaihees sen kaa. Tavallaan can be beautiful. Toisaalta taas... Not so much. Edelleen ihmettelen sitä miks naiset luulee olevansa seksikkäitä. Ei ois kauheesti aihetta luulla :D oh poor thing you think you're attractive lmaooooo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ok.... Sounds absolutely so heterosexual i probably am koska muuten en voi ymmärtää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se bdd-tyyppinen "I'm not attractive" kuulostaa vielä täysin normaalilta.

Kun taas tää "women cannot be attractive" ei kuulosta normaalilta eikä yleiseltä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No ei siitä sen enempää, tää tulee aina olemaan ongelma mulle. Mitä sitä jauhamaan. Yrittää vaan pysyä elossa, tai sit ei.

Joka tapauksessa.... Really. Kaipaan daveä. Kaipaan eunkwangia. Syvästi :/

En ikinä saa kumpaakaan. En ikinä saa mitä haluan. Se on sillee ok. Mut. Mä vaan kaipaan tosi paljon. 24/7

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
LMAO ive seen everything

People be seeing ussbbws as hot, just lards of fat

I mean not trying to be disrespectful

But they really see lards of fat as hot

And like all of the ugly things that are ugly to me they see as hot okay

Also i saw really ugly breasts like it was a fat woman and her breasts were just udders like literally no shape it was just hanging udders ei mitään ryhtiä whatsoever

Sit joku vaa siel "Beautiful titties"

SO YEAH I'VE SEEN EVERYTHING

SO YEAH EVERYTHING IS ATTRACTIVE

LITERALLY EVERYTHING

I SEE

mun ei vissiin tarvi tajuta.

Wow they really are attractive to them. Mind blown.

And the ugliest of breasts are attractive to them. Like holy smokes.

Thats so weird.

I guess literally ALL of me is attractive. But that doesn't remove the embarrassment. I know it's all attractive. I know my ass is attractive. I know my thighs are attractive. I know my breasts are attractive. I know my face is attractive. I know my acne is attractive. Literally everything about me seems to be attractive. Belly too.

BUT. it doesn't remove the embarrassment.

Mut joo. Ei totisesti emme näe samoja asioita viehättävinä mutta huomaan kyllä että kaikenlaisia ihmisiä on. Netti on siitä hyvä asia.

Joten. I dont see it personally but yeah .. they find it attractive.. they find women attractive... And very fat women... And breasts.... And extremely saggy ugly breasts... On very fat women... And so on. So yea there's a fetish for everything. But... It's difficult.

Joo okei olen sitten varmaan minäkin mielettömän seksikäs ja eiköhän joku spurgu fetissikin ole juttu.

Joten ei kai siinä sit. Ongelma tosin on edelleen se että I'm still embarrassed despite that. Extremely embarrassed. Mut siinä nyt meneekin kauan että se menee ohi.

Mut en mä tiedä tarviiko mun laihtua sit. Jos se kerran on noin kaunista kuulemma :D some of these comments.. fr... :D it's still embarrassing but it's beautiful to them. Not to all 💀 vaikka outoa että voi olla embarrassing olla näinkin laiha sen jälkeen ku on nähny noita oikeesti isoja naisia. Silti tuntuu vieläkin aika nololta olla näin chubby. Silleen aika mitättömät kurvit verrattuna näihin ussbbw neitosiin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En tiiä. Asiat on aika omituisia.

Don't feel attractive though. Loogisesti sen tiedän että olen jos noikin niille. Niin oon mäkin sit. Eikä mun tarvi laihtua jos se on kuulemma noin kaunista.

Silleen loogisesti tiedän olevani viehättävä mut en vain ymmärrä tai tunne sitä. Aina jää kuitenkin se olo että pitäs olla enemmän viehättävä jotenkin, pitäis korjata nää asiat, ja et tää on niin embarrassing eikä se oo viehättävää, varsinkaan naiseus? Yäk. Mutta se viehättävyys ja paha olo on eri asia. Siinä on se ettei se ole viehättävää, ja sit siin on se että se tuottaa pahaa oloa. Ne on erillisiä asioita. Se tuottaa myös paljon ihan turhia ocd oireita. Sellasta että en oikeestaan TEE mitään vaan AJATTELEN sen tietyllä tavalla. Pitää neutralisoida se sana. On niin monta sanaa joiden kuulemisen tai ajattelemisen tai kirjottamisen jälkeen tapahtuu toi neutralisoiminen. Sit yritän vaan mentally siirtää itteni jonnekin toiseen universumiin että ajattelen etten ole täällä eikä mun tarvi tuntea sitä häpeää joka päivä. Silleen yritän ajatella et dont worry, kukaan ei näe sua, sä et oo täällä, kukaan ei ajattele sua, kukaan ei liitä sua noihin asioihin, oot jossain toisella planeetalla, toisessa universumissa missä ei oo näitä asioita ja saat olla rauhassa ja siellä sulla ei oo ees sukupuolta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Rehellisesti my dream body is genderless. Niiku tää on täysin rehellinen vastaus multa.

Mut koska joillekin ihmisille lankee tämmönen kohtalo niin kai sen on tarkotus jotain opettaa. Silleen... My dream body is genderless. Se on totuus. Mutta my body isn't genderless, eikä oo koskaan ollu ennenkään, eikä koskaan tuu olemaankaan. It's just a female body etkä poista sitä mitenkään. Niin kai sen on tarkotus pidemmän kaavan kautta opettaa jotakin. Ehkä jotain parempaa itsetuntemusta. Tai jotain.. syvempää itserakkautta????? Vaikka se tuntuu olevan päinvastoin. Eihän tälläsen jälkeen voi koskaan enää tykätä itsestään, hyvä jos pystyy edes olemaan aktiivisesti vihaamatta.

Mut joku pointti siin on mut aika pitkä matka.....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jotenkin uskon että tän matkan pääkin on jossain. Uskon että joskus saavun maaliin vielä elämäni aikana että jotenkin se menee kyllä sinne mutta on pitkä tie.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja tunnen että se on jotai sellasta mullistavaa että se ei todellakaan oo loppumassa pitkään aikaan, mut joskus vuosien päästä tulee tosiaan sellasia isoja kokemuksia ja asioita jotka lopultakin saattaa tän homman finaaliin. Se on äärimmäisen pitkä tie ja jollain tavalla se on alkanu jo vuosia sitten. Mut mä vaan näen sen niin että se on ihan kuin elokuva että siinä tapahtuu jotakin sellasta oikeasti merkityksellistä mikä on.. no, niin, merkityksellistä. Jotenkin vaan tiiän sen. Mut mielettömän kauan siinä kestää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut koska elämä on (varmaan??) samanlainen tarina kun elokuvatkin on niin kyllähän se kävis järkeen että se menis just niin.

Ja lets face it kyllähän se joiltakin osin muutenkin vähän elokuvamaiselta vaikuttaa.... Tai silleen hmm vähän ennalta-arvattavaa Eunkwangin suhteen etten sanoisi. Taikka sitten mua johdetaan harhaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut äärimmäisen pitkä tää aika on, siis sietämättömän pitkä. On koeteltu jaksamista. Välillä tuntuu että pysyy hengissä vaan just ja just. Eikä loppua oo näkyvissä vielä vuosiin. Kyllä tiedän että se nyt on varmaan just joku sellanen elokuvamainen tarina ehkä, mutta.... Kauan se kestää. Enkä tietenkään pysty näkemään millasta elämä on sen jälkeen, tän jutun toisella puolella. En osaa nähdä millasta on olla ok sukupuolensa kanssa, mutta se on melko selvää että se tapahtuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Aika kova hinta siitä että saa tämmösen "hienon" elokuvamaisen momentin xD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se mikä tavallisilla ihmisillä on ihan luonnostaan ja automaattisesti, täytyy mun käydä hakemassa jostain kiertämällä maailman ympäri ja etsimällä itsensä ja elämän tarkotuksen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oikeasti normi ihminen xD: on tyytyväinen sukupuoleensa
Minä xD: vuosien ja vuosien mittainen kasvutarina ja vasta jonkun pitkän ajan päästä tapahtuvan elokuvamaisen hommelin jälkeen on tyytyväinen sukupuoleensa

Niiku ok vau

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska mul on selkee näkemys siitä että näin käy.

Tiedän että vuosien mittaan tapahtuu isoja asioita ja saan aineksia ja lopulta jossain vaiheessa asiat avautuu mulle ja se vaan tulee menemään niin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"
Why is there a fetish for everything?

I’ve heard of people being into poop, pee, fart, burping, fat, skinny, food, literal corpses, water (yes actual water), feet, armpits, belly buttons, other parts.., etc you get the point. But why does everything have to have a fetish? It’s so weird"

Lmaoooooooooo my armpit fetish 😭😭😭😭😭 no ei mut joka kerta if i see it I'm always like this: "man I just love armpit hair"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hoyoung def has nice hands and feet too i guess

Just saying he's aesthetically pleasing 🙄

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Dave...........

Eunkwanggg..................

Hoi................

😰💘💖

Mun elämän lopussa soi tämä:

I dont getttt ittttttttt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
And yea I'm still shocked that fat fetish is a thing 😔 it's good for me but ehhh difficult

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I just don't get it

Like

Why are we all losing weight if we are beautiful even at the highest weights 🤔 niiku...... Jotenkin tuntuu tavallaan että siitä laihdutuspakosta häviää teho?

Ylös Pohja