Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
And they acting like fat womens skin doesn't sag

It fucking does

Its ugly asf and full of fucking gross wrinkles and so on

Some fat women might have smooth skin but others look like shit yet you're praising them too just because they're fat but here you're saying this looks ugly when the skin is similar but just because they're thinner they're uglier

When a fat woman's breasts sag, it's like yes yes but when a thinner woman's breasts sag like this, it's suddenly ugly to them

Some fat women be having really fucking ugly hangers

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ainakaan sitä en pelkää että kaipaisin niitä. Mä en tuu kaipaa niitä ikinä jos niistä eroon pääsen. Ainut syy on oikeastaan vaan se leikkaus miks en sitä vielä tee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei se vieläkään olis mun dream body mut ois se prosentin verran lähempänä sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mitenköhän voisin saada leikkauksen. Täytyy kysyy terapiassa neuvoa kun pääsen sinne. Jos se tietää edes.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Huomasin että ystävät ei selkeästi merkitse mulle mitään, kun en niitä kerta halua nähäkään, tai edes soitella.

Ainoastaan rakkaus. Ei ystävät.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Must tuntuu et mun itsemurha alkaa lähenee joten kuuntelen vielä ainakin kerran nostalgisia kappaleita mun nuoruusvuosilta.

Siis ei se kari tapio :D

Vaan artist vs poet.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Selvä, yritän vielä viimeisen kerran tätä ajatusta että olen sitten vain mies jolla on rinnat. Auttaako oloon? Tuskin. Yritän kuitenkin vielä kerran. Saanko sen jälkeen jo luovuttaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"
Lähetteen kirjoittamista sukupuoli-identiteetin tutkimuksiin voi pohtia, kun asiakas on kokenut pitkäaikaista kärsimystä sukupuoli-identiteetin ja kehon ristiriidasta, ja jos

• Asiakas kokee tarvetta sukupuolenkorjaushoitoihin
  • Asiakas on pohtinut sukupuolen korjaushoitoja hedelmällisyyden ja lisääntymisen näkökulmasta (lisääntymiskyvyttömyys)
  • Asiakkaalla ei ole psyykkistä tai fyysistä sairautta, tai päihdeongelmaa, joka vaatii kiireellistä hoitoa (sukupuoli-identiteetin tutkimusten kannalta on tärkeää, että mahdolliset sairaudet ovat vakaassa hoitotasapainossa)
  • toimintakykyä uhkaavat psykiatriset ja neuropsykiatriset sairaudet on asianmukaisesti diagnosoitu ja kuntoutuksen piirissä
  • Asiakkaan toimintakyky on sellainen, että hän pystyy osallistumaan kodin ulkopuoliseen elämään ja jaksaa käydä vaativissa tutkimuksissa"

On täysin selvää etten pääse korjaushoitoihin. Se siitä. Se vaihtoehto on siis pois laskuista. Jäljellä on: itsemurha, lääkitys ja uuden terapian kärsivällinen odottelu. Ja mahdollisesti runsas nukkuminen ja sängyssä makaaminen, koska mitään muuta ei halua tehdä. Siinä niitä vaihtoehtoja. Toki ryyppäämisen aloittaminenkin on yksi vaihtoehto. Se vaan ei taida oikein sopia mun vatsalle joten siinä mielessä aika huono vaihtoehto. Oikeastaan varmaan kaikista noista huonoin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Itse asiassa ryyppäämisen aloittaminen on varmaan paras vaihtoehto noista tai sitten se sängyssä makoilu päivät läpeensä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Täst tulee viel mun kuunnelluin biisi youtubes trust me.

Oon vaan kuunnellu sitä uudestaan ja uudestaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kaiken muun lisäksi se on täysin varma asia, etten tule seurustelemaan Eunkwangin kanssa. Hoin kanssa. Kenenkään muun kanssa. Siis seurustelu itsessään ei mahottomuus ole. Jokainen mun ihastuksista tosin on. Se seurustelu tapahtuu siis jonkun aivan muun kanssa. Jos sitä tapahtuu koskaan, niin en edes tunne sitä henkilöä vielä. En edes tiedä kuka se on vielä.

Se tuli eunkwangista mutta se oli virhearvio ja täysi kusetus. Eunkwang se ei ole. Sen enempää kun kukaan muukaan niistä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Näköjään top artistini oli (yt music)
1. Btob
2. Super junior
3. Gabry Ponte
4. Kaj
5. Exo

Top biisit taas
1. 따라가
2. 촛불하나 (noh, voi olla väärin kirjoitettu)
3. Love today
4. Observation
5. Hi beautiful

Kiva

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyi vittu miten oksettavaa oli nähdä ittensä samalla kun etin noita kuvia. Hyi vittu. Nobody likes breasts. Nobody likes them. Nobody thinks they're beautiful. Hyi helvetti oikeasti miten oksettavaa kukaan, KUKAAN, ei pidä niistä. Hyi saatana vittu hyi vittu siis joo ymmärrä että ne on sellaset mitkä on pakolla vaan kaikilla naisilla mut KUKAAN, ja toistan, KUKAAN, ei pidä niitä esteettisinä. Siis hyi helvetti miten oksettavalta ne näyttää vaatteet päälläkin. Ei pelkästään mun vaan muiden. Kukaan ei kirjaimellisesti millään tavalla pidä niitä kauniina ja miksi pitäisikään kun ne on noik oksettavan näköiset. Siis hyi ällötys. Otan veitsen ja viiltelen ne täyteen viiltoja. Oppiipahan.

Ylös Pohja