Ja toisaalta miksi naisen nimi pitäisi olla naisen nimi? Miksi nimen pitäisi olla naisen nimi? Vaikka emilia (ei mun nimi :D). Miks emilia ois naisen nimi? Niinku silleen tarkotan oikeesti oikeesti. Kun miettii loppujen lopuks. Mun mielestä se on vaan päätetty asia, ja yhtä hyvin emilia voi olla naisen, miehen tai muunsukupuolisen nimi. Silleen teknisesti ottaen. Koska eihän nimi oo oikeastaan mikään muu kun nimi. Eihän nimillä OIKEESTI oo sukupuolta. Se on vaan päätetty asia mut ei se todellisuudessa oo mahdotonta antaa vaikka miehelle nimeksi emilia. Tai lain puolesta voi olla mahdotonta mutta todellisuudessa silleen ei. Nehän on vaan nimiä, haloo :D joten periaatteessa mul ei oo mitään tarvetta silleen vaihtaa nimeä koska mun nimi ei ole todellisuudessa mikään naisen nimi vaan muunsukupuolisen. Toki jotkut muut joilla on sama nimi voi olla naisia. Ehkäpä jonkun miehenki nimi jossain saattaa olla sama ku mun nimi. Nehän on vaan nimiä. Et ei mun nimi MULLA oo mikään naisen nimi, vaan iha muunsukupuolisen vaa.