Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
It's not that i dont hear comments, i do hear comments about 🍒 and it's stuff like "outstanding" & all

But it doesn't really matter because no matter how much anyone says that, there are many little things that are ugly about 🍒 (in general) and i dont think men have considered them. I dont think they understand fully how ugly they are. And also despite any comments ever i am not capable of believing it. Exactly because of those little flaws that i was talking about. So many ugly things. So no my brain is not capable of believing it until i actually can, and idk when that happens? After 3 years of therapy, probably?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En oo kyl ennen ollu näin "psychotic ", delusional, miten sen nyt sanookaa. Ja nyt kun oon niin se tuntuu aika oudolta. Like it feels like now I'm ACTUALLY insane, as in kinda psychotic. Kun taas koskaan ennen tätä hommaa tai siis vasta viime vuosina must on tullu näin vakavasti mielisairas.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En tiiä mut outo tunne ku on ollu päiväkodista saakka mielisairas mut eri tavalla ja vasta ihan viime vuosina jotenkin aidosti irtaantunu todellisuudesta. Tai en tiedä miten se pitäis sanoo. Et vasta nyt on tavallaan vakavasti mielisairas. Olin aina kyllä siinä mielessä et se aiheutti paljon kärsimystä mut tuntuu ettei jotenkin mun aivotoiminta oo nytten enää normaalia tai jotenkin yhtään.. järkevää? En voi uskoa yhtään mitään aidosti tuntuu että oon vaan menny jotenki tosi sairaaks. Tuntuu samantyyppiseltä deluusiolta ku anorektikot näkee itsensä lihavana niinku oikeasti ihan täysiä deluusioita MUKAMAS mut mulle ne on niinku sinänsä kuitenkin totta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niinku se on vaan merkki siit et you're like... Really sick. Like in really bad health. Oikeastaan anoreksia on tosi samantapaista tän kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
But
Do you think I'll be this sick forever koska yleensä there should be some healing from the illness. Ei se nyt tälle tasolle jää ikuisuudeks. Niiku muutaman vuoden oon ollu täs deluusioissa syvällä mut they do go away right? Eiks niil oo kuitenkin tapana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kaikist pahinta on ne kiltit miehet jotka sanoo että "oh i dont mind" ja esittää jtn paskaa koska haluu olla kiltti. Paljon mieluummin rehellinen mies vaikka se sanoiskin sen ilkeästi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut ainakin mä oon yleensä braless mikä on hyvä asia koska en huijaa ketään vaan every guy can see my disgusting breasts immediately under the clothes like the sagging and all of it, all of the grossness. Joten en ees yritäkään huijata ketään. Paljon parempi se niin on. They can't be disappointed. Because they will know from day 1 just how saggy and hideous they are.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Literally can't believe that people have been trying to trick me to think that men like breasts. They absolutely do not like breasts in any way shape or form. They only say that to try to be nice. Cause thats what they always do. Try to be nice and for what reason? You don't have to be nice to me just be honest.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Like i demand 100 % honesty from my future hypothetical boyfriend. Absolute 100 % honesty. Not friendliness and lies.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Yeah that one reddit guy has a real full blown fetish for saggy deflated udders but they are super rare. I know he does have that fetish but most guys just say that to be nice. He doesn't though cause he's always commenting that stuff 😭 i can see that it's probably real because if he was trolling why would he seriously be so invested but idk

Ja sit on muutama muu jotka on kirjottanu tän tyyppistä:
"I think saggy boobs are attractive, and they’re a huge turn on for me.

I think really saggy and deflated/used looking breasts are super hot. I love how they hang when the girl bends over, and how they fall to each side of her chest when laying on her back. I don’t really know why lol but it’s hot to me. I like how it shows they have been pulled at over time by gravity. I think it’s super hot when a girl with saggy tits ties them up so they are these huge bags barely attached to her body. The bigger the areola, the better. I will say I like it on slender/medium built women though. I don’t think it’s attractive if they’re super saggy because the girl is obese."

Joten i dunno mut these are like super rare but the majority is the complete opposite of it and they do not like them, at all, and they might just try to be nice or might think it's not a big deal and everything but it's def mildly ugly to them or they do not love it at all

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oh the obese thing reminded me of that one pic

Ne oli kamalan näkösiä

Ihan kamalan näkösiä

Vielä rumemmat ku mulla varmaankin

Siis se oli jotain niin rumaa että vois oksentaa

Sit joku vaa siel Beautiful titties

Ja se luultavasti oli tosissaa koska i mean, i know how fat fetishists are.......

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja silleen, if super morbidly obese women are desired, and believe me they are cause I've seen all of it already, niin ei nyt oo sen oudompaa että jotkut on silleen yummy jostain ihan vitu rumista oksettavista rinnoista. Ku yli 600 lbs naiset on extreme fat admirereille desirable niin ei oo sinänsä yllättävää että järkyttävän rumat rinnatkin on desirable. It only makes sense. Cause you know how gross it is to normal people if a woman is 600+ lbs. It's super ugly to non FAs. Niin oikeasti jotkut ihan järkyttävän rumat rinnat niin yhtä rumathan ne on mutta kai nyt se on samanlainen kink ku toi koska silleen... Yeah weighing 600+ lbs is hot for some but gross breasts is not hot for anyone at all............ Sure it isnt hot..... When super fat blobs are even hot... Like.... Sure

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis mä niin vihaan vassareita. Jos sanoisin niin kukaan ei ikinä uskois mua jos sanon että oon trans siks koska oon psykoottinen. Kaikki vassarit vaan on silleen hey you're hateful take your transphobia away from here. Sillee okei mutta oon trans oikeasti vaan siksi että mulla on ollu random psykoottinen tai lowkey/mildly psykoottinen jakso tässä nyt yli vuoden ja en usko mitään sellaista mistä on selkeät todisteet olemassa MUKAMAS mun nenän edessä. Eli sort of psykoottinen/delusional

Nii iha turha väittää et oon väärässä. Oon selvästi siis clear as day oon trans just siks et oon psychotic/delusional.

Eipä tätä oo silleen kovin kauan edes kestänytkään ainakaan näin psykoottisena. Ja lapsena? Ei mitään. Jos nyt muistan oikein. No ei ainakaan mitään sellaista

Taitaa kuulkaas rakkaat transaktivistit olla niin että joskus psykoosikin voi aiheuttaa transiutta :) joskus se on mielisairaus :) mut ei. "Ku mä nään vaa tän mun oman totuuden. Enkä voi nähä sitä mitä joku toinen käy läpi"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Enkä voi sietää ihmisiä jotka alkaa väittää MULLE vastaan. Silleen. No, sä varmaan tiedätkin paremmin mun elämän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis oon about vuorenvarma siitä että MUN transsukupuolisuus liittyy NIMENOMAAN mielisairauteen. Ja se on ihan selkeää koska oon täysin sekaisin ollu tässä jonkun aikaa. Silleen mitä luulette transaktivistit onko ihminen mielisairas jos se sanoo (tää oli sillon joskus) että jonkun pitäs murhata/raiskata mut koska oon niin ällöttävä koska oon nainen? Juu, kuulostaa ihan normaalilta transsukupuoliselta. Erittäin normaalilta ja tasapainoiselta. Ei ollenkaan mielisairaalta. Niin nyt ihan oikeesti alkaa hermo mennä vassareihin (=reddit)

Ylös Pohja