Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
SIIS SEKOO HELVETISTI

EI VITTU

tuntuu etten muista mitään koht enää

Kaikki sekoo

Ja tos ei oo mitään logiikkaa, sä kumoot omat sanomises jatkuvasti?! Ei toi voi olla noin?????? Ei se voi olla noin jos kerran: se mitä eilenKIN kirjotin

Ei se kyllä helpota, ei mikään helpota

"""""""""Rakastuminen"""""""""""" naisee ei mun oloa oo helpottanu

Ei sitten pätkääkään

Paitsi ehkä siinä hetkessä vähän koska ööööh outoo

Mut sitten ku mä oon taas kotona niin sitten taas

Ja mä rakastan niin paljon eunkwangia ja hoita

Mut mä en ees usko et tota on tapahtunu ku välillä suljen sen (tai ne?) kokonaan mun mielestä jotenkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kun sanoin että sit kun oon kotona niin se on erilaista mut sit kun actually nään sitä niin mul on ihan eri olo enkä mä tiedä miks mut se oikeesti saa mut ihan erilaiseks

Jopa normaaliks

Ehkä siksi että se on niin mukava tai jotain

Tai se on omituista koska yleensä en oo tämmönen vai?

Niin mulla pitäis olla tyttöystävä niin sit olisin sen kanssa jatkuvasti ja sit tervehtyisin lopulta jos sil ois sama vaikutus ku tolla :DDDDDDD en nyt kuitenkaan sen kanssa tuu koska seurustelemaan lol se on varma :DDDDDDD

EN SILTI YMMÄRRÄ

niinkun sanoin, heti kun tuun kotiin niin olo muuttuu erilaiseks mutta ei mua okseta tai ällötä (varmaan?) yhtään sillon kun nään sitä

Tai sitten joo. En mä oikee tiedä. Tai ainakin mulle tulee joka tapauksessa outo olo siitä mitä en voi selittää ihan sellanen jotenkin normaali. Sellanen mikä vois kuvitella että muillakin queer naisilla on. Ei mul enää oo nyt alkaa tulee se ällötys mut siinä hetkessä tuntui paljonnnn normaalimmalta

Olin vaa hetken että "ei se haittaa"

Ehkä siinä ihmises on sit jotai sellasta mikä neutralisoi sen. Ehkä sen persoona on sellanen. Mut aika outoa silti koska?????????????????

Tää on taas jotain ihmeellistä

Oikeesti en mä usko että tuun parantuu pitkään aikaan mut joo jotenki outoa

Mikä tääki juttu on 😭😭😭😭😭 ku ei se edes oo siitä että se on nainen vaan siks että se on erilainen kun muut vissiin tai siis mä en nyt taas voi ymmärtää

Ei vittu oikeesti Eunkwang auta mua 😭 pelasta mut tältä sekoilulta 😭 tää koko syksy on ollu ihan sekopää meininkiä 😭 oikeesti

Ei täällä kestä ellei pohjustaaa 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mielenterveyshän menee jo pelkästään median kanssa niin ei tarvi ihmetellä enää sitä et miks

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä voin kertoo et mulle välivuos niistä ois ihan ok koska viime vuosina on ollut liikaa draamaa. Siis MULLE.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Aina vaan seotaan vittu RAUHOTTUKAA enhä mäkää voi olla selväjärkinen jos oon hullujen ympäröimä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sit ku se viel tervehdyttäis mut mut ku ei se ://///////// valitettavasti ei tervehdytä mua :DDDDD joten :DDDD TURHAAAAAA sekin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En voi nukkua koska

- s
- a
- e
- Eunkwang
- masatoshi
- woohyuk
- eunhyuk