Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Hahhah oon aina molemmist silleen "annoying" :D i mean ofc they're your husbands obviously they are the most annoying

LÄPPÄ hahah D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Selvästi eksistentiaalinen kriisi kaikilla menossa tuolla

No olis mullakin jos olisin ton ikänen ja kävisin läpi kaikkia muistoja :D itse asiassa on jo nyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En voi käsittää että bb:n parhaimmat hetket kuten jaaha ja ei vittu ei ole lyhyinä meemiklippeinä kuten niiden kuuluis olla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mitä vittua?

Okei since watching this:

I've been knowing I'm straight (like truly deep inside?) because no queer woman ever said "EWWWWWW" about that. Ihan pelkästään se että en voi käsittää miehiä en voi käsittää sitä edes 1 % niin se jo kertoo sen että oonkin kaikesta huolimatta oikeasti hetero. En sitten tiedä mistä saatanasta tuo muuten tulee, mutta jos et todella voi käsittää ja oot koko ajan silleen "hÄH?" Etkä vaan TAJUU sitä nii eiköhän se tarkota pohjimmiltaan ihmisen olevan hetero.

Oon muutenkin miettinyt sitä miltä miehistä elämä ja kaikki tuntuu miten ne näkee asiat, koska ite taas se ei oo koskaan ollu itsestäänselvää mulle. Niinku haluisinpa ymmärtää miltä se tuntuu että ihailet syvästi muka tosiaan jotain naista niin paljon että oot valmis kosimaan sitä hetken seurustelun jälkeen. Tai yleensäkään että todella ihailet sitä ja sen ulkonäköä ja kaikki se mistä fat admireritkin redditissä puhuu (no joo, ne on FAs mut silti pointti on kuitenkin sama) ja mä oon ite vaan completely blind sille. Jopa jos katson nsfw kuvia redditissä naisista niin nään ne kaikki "love your breasts" etc kommentit siinä ja sit katon ite sitä kuvaa ja huomaan et it's just not in me ?

I dont think it turns me on?

Niinku luen ne kaikki kommentit esim "you made me hard" ja oon vaan silleen vau i dont think that ever happened to me (obviously the equivalent)

I dont think that EVER happened to me. Like. EVER.

I see naked breasts. Absolutely nothing happens in my brain. (Except maybe the eww eww thing)

I see pussy. Absolutely nothing there either. Nothing. Literally nothing.

There's no wiring in my brain for that.

It just doesn't make that happen for me.

How? How isn't my brain wiring like that? Then what is all of that other shit?

I genuinely don't know what it feels like to really admire a woman. And i mean REALLY. the way men apparently do. But idk how they feel. I just......... Can't imagine feeling the same way like in "yes" :D I just don't. Even when i thought about siyeon, i wasn't like "sexy body". I dont think i ever even felt that way? It's like I'm completely blind to it? Vieläkin?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I'm literally so blind that i would have to ask eunkwang or hoyoung how does it feel and i still wouldn't understand how that works

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
tämä siitäkin huolimatta että once upon a time i took a pic of my girl crush hoping no one would notice ( i dont think they did?)

Joten mitä se tarkoittaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Lol i know it's bad behavior but it was just a normal pic but it's still bad behavior lol. No, ei pelkoa että tekisin niin enää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Silleen miltä tuntuu kasvaa ihan normaalisti siihen että on itsestäänselvää että youre losing your mind over female body?

Ylös Pohja