Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
I can assure you, koskaan elämässäni en oo muistaakseni ollu rannalla ja kattonu naisia bikineissä silleen uuuuuh

?????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
It's literally so gross to me that I can't even put it into words joten mä hämmästyn how is it not gross to men then? Just breasts alone could make me throw up from the ugliness and all.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Joten ei silloin voi kyllä mitenkään olla bi eikä lesbo. Ei millään. Riippumatta siitä mitä muuta on. Mutta ei vaan ole mahdollista olla sellanen kombo että tää + olet bi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No straight man (i assume) ever said that all breasts are ugly and all pussies are ugly and they make me throw up and they're embarrassing and all

Ymmärrätkö miten naurettavalta se kuulostaa joten pakkohan sen on toimia näinkin päin? It's impossible that you're bi. It's just impossible.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Like, no, i dont adore them. I dont adore breasts. I dont adore pussy. I dont adore the female body shape. I dont adore anything about it. It repulses me. No matter fat or thin. It's all repulsive to me. Yhtä kaikki. If it's a female body, it's gonna repulse me. Even my crushes' bodies repulse me, believe it or not. Or should i say "crushes".

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Joku vauvafoorumilla oli silleen (en muista sanatarkasti):
On olemassa kaikenlaisia fobioita ja silloin jos se on osa itseä sitä ei pääse mitenkään pakoon. Sen täytyy tuntua aivan kauhealta.

No aivan kauhealta se kyllä tuntuukin se on totta. Mutta että jos se on fobia. En mä oikein tiedä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Elokuussakin juuri ennen kun rakastuin hoyoungiin oli se eräskin keissi and i mean it wasn't a small thing

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I just cried and cried and cried and listened to... No kuuntelin muutakin mutta y si fuera ella. I think.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Pystyin hädin tuskin liikkumaan tai hengittämään. Aina silloin kun kävi niin niin mulla oli vaikeaa hengittää koska mun koko keho lamaantui niin paljon että mulla aidosti vaikeutui hengitys. En enää psytyny siihen kunnolla. Ei niitä kovin usein oo ollu mut joskus aina käy niin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja jopa joku niinkin random turha asia kuin hips. It's so ugly to me. Joku niinkin random asia. Josta ei edes olettaisi kenenkään voivan ajatellakaan että se on rumaa. Niin. It's incredibly ugly to me. It looks unnatural and unattractive. Like very ugly. So much so that i still wonder how men can fall in love with women. Eikse oikeesti häiritse niitä kans? Tiedän että se on turha asia verrattuna vaikka tisseihin hyi helvetti tai raskauteen hyi saatana mutta jotenkin sellanenkin asia kun lantio niin kyllä se on niin rumaa että joskus mä oikeesti ihmettelen jos oon kattonu vaikka jotain challengee mis on esim Eunkwang and some girl/girls niin mä oikeesti perinpohjin ihmettelen sitä miten se EI ajattele että se on rumaa. Oletan ettei se ajattele sen olevan rumaa mutta syvästi ihmettelen. Mulle se on niin häiritsevän rumaa. Tää oli muuten jo 2023. Mut en usko että oli sitä ennen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niin blind että tuskin pystyn edes uskomaan sitä ja siksi aina sanonkin ettei kukaan oikeasti ajattele tai tunne niin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Literally how and million times HOW?

jopa breast kink jota nyt ei oikeestaan ees sanota kinkiks :D mut se normal breast attraction

Niin jopa se on mulle täysin yli hilseen menevää vaikka se pitäis olla äärimmäisen tavallista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se tuntuu mulle yhtä utopistiselta kuin fat fetish normaalille ihmiselle. Se että men actually admire women physically. Like admire breasts. Admire pussy. En oikein edes tiedä kumpi noista on pahempi. Probably pussy is worse but there's like a slight difference cause with breasts there's also the lazy look in them which makes it so much worse. Tai no en mä oikein osaa sitä sanoiksi pukea. Mutta there's all of those things. Niin ei voi sanoa kyllä että se on mikään lievä asia. Niin voi varmaa jokainen ymmärtää että tätä taustaa vasten kun miettii niin oon täysin mieli sekaisin ja silleen miehet rikkoo mun aivot kun yritän oikeasti ymmärtää mitä ne edes ajattelee. Ei mene mun tajuntaan millään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Just how it breaks normal people's brains when they hear about fat fetish

I mean honestly that's also something i wont ever be able to understand

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Toisaalta sekin oli sellainen asia joka auttoi mua siinä mielessä että tajusin että jos en tajuu tätä ja ne silti on tosissaan nii ilmeisesti silloin kaikki toi muukin on totta en vaan käsitä sitä for the life of me

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Olin ettimäs jotain toista mut tää saa kelvata
"Her arms are so fat they don't even look human. Hot af"

Niin silleen okei..............

Niin tää on sama mitä ajattelen rinnoista hyi vittu, tai whatever else there is

Just gotta take their word for it

Jos toi on oikea asia niinku näköjään on tai tuskin miehet siellä bondaa huvikseen ja läpällä over the interest for fat women ja kirjaimellisesti runkkaa asialle i mean en usko tämänkään postauksen olevan valhe (vai onko):

Niiin........ Jos toi on oikea asia niinku näköjään on..... Ilmeisesti?????????????

Niin sitten.... I guess everything else is too... Mutta kirjaimellisesti sama tunne mulle tulee siitä että en nyt ainakaan sitä voi ikinä ymmärtää mutta täytyy vain uskoa sellasen sanaan joka niin tuntee kun itse ei vaan kertakaikkiaan tunne :D men obsessed with breasts? Okay... Yall exist i guess. It's absolutely hideous, gross, ugly, like all the little things, all the positions, all the imperfections, everything about breasts look embarrassing and ugly, you have got to be kidding me. But i guess yall exist then. I mean, se näyttää yhtä järkyttävältä mun silmiin kuin nää laardikasat (sorry for being fatphobic).

Jos se näyttää yhtä järkyttävältä mun silmiin nii kaikki voi kuvitella kuinka jotai nii rumaa tissit on mulle. Siis hyi oksennus sentään miten mä en ihan oikeasti aikuisten oikeasti ymmärrä. En kuuna päivänäkään voisi käsittää, ymmärtää, en näe sitä, olen sokea, se on niin pelkkää rumuutta, pelkkää oksetusta, pelkkää noloutta, siis hyivittu hyi vittu hyi vittu?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niin kyllä kysyisin keneltä tahansa tässä vaiheessa mitä näet tisseissä mutta aina kun oon kuullu vastauksen siihen se ei oo valaissu mua yhtää enempää vieläkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Are we lookin at the same thing? Brain wiring is an incredible thing. Same with fat fetish. For the life of me. I won't be able to get it.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut jos läskifetissi on suhteellisen harvinainen. No ei niin harvinainen jos reddittiä kattoo mutta kuitenkin.

Niin...... Kuinka harvinaista on sitten pitää mun läskiystasoa viehättävänä :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut varsinkin kun nään perseeni niin ihmettelen vain kuinka joku jolla EI ole läskifetissiä voi pitää sitä viehättävänä koska se on todellakin täynnä ihraa. No ei sillä i have a belly too. Kyllä siitäkin mietin kuinka kukaan sitä voisi pitää viehättävänä jos ei läskifetissiä omista. Vaikka se onkin paljonkin pienempi kuin suurimmalla osalla näistä joiden kuvia nään.

Yleensä jos puhutaan feederismistä niin oon suurinpiirtein samaa tasoa kuin ne jotka on juuri aika feederismi matkansa alussa vielä. Sillee yeah, it's noticeable on me, definitely. Mut silleen I'm not even obese or even overweight (almost overweight) niin kai jokainen ymmärtää että ei silloin nyt ihan täydellisen laardikasalta voi näyttää. Pyöreä kyllä ja onhan se perse varsinkin jotain niin järkyttävän näköistä oksettavine ihroineen mutta kunnon laardikasa en vielä ole.

Ylös Pohja