Eipä se paljon tuu auttamaan koska mun menneisyys seuraa mua ihan sinne hautaan asti, joten periaatteessa turhaa, mutta ainakin ei tarvi sit enää ikinä kattoo niitä paitsi kuvissa tjsp.
Ehkä voisin hyvällä tuurilla saada sen mastektomian joskus 7 vuoden päästä ottaen huomioon kuinka pitkät odotusajat transpolilla on ja kuinka kauan se prosessi kestää, ja ottaen huomioon myös sen kuinka todennäköistä on että mä en saa mitään välttämättä koskaan mut ainakaan pitkään aikaan koska oon varmasti todella insane niiden silmiin.
No vittu jos ette sitä halua antaa mulle antakaa sit vittu edes sitä terapiaa ja ihan vitusti. Mulla ei kuule rahat riitä johonkin vitun normi yksityisen terapiaa esim mehiläinen tms mä tarviin sen palvelusetelin tai kelan tukeman. Mul alkaa oikeesti tulemaan jo hiukan väkivaltasia ajatuksia sen takia etten saa mitään vitun terapiaa. Niinku pelkästään siitä. Ne ei kyllä tuu menemään teoiksi koska oon sen verran fiksu vielä. Mut joskus tekis mieli hiukan vedellä turpiin tiettyjä henkilöitä.