Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946

Eeehh

Oh my god, i love English ssaem 😐

Joo mutta oikeesti vituttaa. Ja tajusin kuinka lyhyt aika tää on isossa kuvassa. Sain muutenkin kunnolliset eksistentiaalikriisit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Niinkun.... Rinnat on vähiten esteettinen asia koko maailmassa. Niin kyllä se vähän pistää raapimaan päätä et miks joku mies ois attracted niihin. Yhtä ällöttävän näköstä se on kun pillukin. Ja se on todella epäesteettinen. Että ei nyt ihan vakuuttelut auta tässä oudoilta reddit hemmoilta. Eikä kyl auttais keltään muultakaan. En mä voi sitä uskoa enkä koskaan tuu tajuumaan. Ihan naurettavaa pitää noin rumaa asiaa kauniina.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
On 0 % mahollisuus et nää äijät puhuu totta. On 0 % mahollisuus et kukaan pitää sellasta esteettisenä. Siis pyöreä nolla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
In r/saggy:

"Lovely tits"
"I want to play with your breasts 😍😍😍😍"
"Holy fuck! I’m hard as a rock now 🥵🥵"
"Mmmm,just like my wife's,beautiful big hangers"
"Holy fuck they are massive. Absolutely beautiful"
"Those are massive and absolutely beautiful"
"I’d love to suck on them as soon as you revealed them!"
"Holy fuck those are some perfect tits"
"Christ I wouldn’t last 30 seconds with those in my face"
"Your tits might be perfect ngl."
"Perfect got me soo fucking hard"

🤢🤮

I was throwing up watching the vids sorry 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
Also throwing up reading the comments

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
You dont see fucking anything. They were FUCKING ugly. The tits i saw, were fucking ugly. Both of those women had ugly breasts. ALL BREASTS ARE UGLY.

YOU. DONT. SEE. FUCKING. ANYTHING.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyi helvetti oon nähny noi just aikasemmikki mut oksettaa edelleen, traumatized. also because of the sexual joten hyi oksettaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut jos se ei oo valehtelua niin sitten en ymmärrä mitä ne näkee koska jokainen pienikin yksityiskohta on niin ällöä ja rumaa, epäesteettistä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se miltä miehet näyttää niin se on ihan eri asia. Se on 100X parempi koska et YMMÄRRÄ MITEN OKSETTAVAN EPÄESTEETTISELTÄ NÄYTTÄÄ

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Yritän saada mastectomy jonain päivänä. Pienennys ei todellakaan riitä mulle. Jonain päivänä. Tiedän et siihen menee todella kauan koska en edes pääse koko transpolille vielä pitkään aikaan, mut jonain päivänä yritän oikeesti saada sen. Ei pienennystä vaan mastektomian.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eipä se paljon tuu auttamaan koska mun menneisyys seuraa mua ihan sinne hautaan asti, joten periaatteessa turhaa, mutta ainakin ei tarvi sit enää ikinä kattoo niitä paitsi kuvissa tjsp.

Ehkä voisin hyvällä tuurilla saada sen mastektomian joskus 7 vuoden päästä ottaen huomioon kuinka pitkät odotusajat transpolilla on ja kuinka kauan se prosessi kestää, ja ottaen huomioon myös sen kuinka todennäköistä on että mä en saa mitään välttämättä koskaan mut ainakaan pitkään aikaan koska oon varmasti todella insane niiden silmiin.

No vittu jos ette sitä halua antaa mulle antakaa sit vittu edes sitä terapiaa ja ihan vitusti. Mulla ei kuule rahat riitä johonkin vitun normi yksityisen terapiaa esim mehiläinen tms mä tarviin sen palvelusetelin tai kelan tukeman. Mul alkaa oikeesti tulemaan jo hiukan väkivaltasia ajatuksia sen takia etten saa mitään vitun terapiaa. Niinku pelkästään siitä. Ne ei kyllä tuu menemään teoiksi koska oon sen verran fiksu vielä. Mut joskus tekis mieli hiukan vedellä turpiin tiettyjä henkilöitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Silleen ette vittu todellakaan voi jättää mua odottamaan päätöstä kuukaudeksi tai pidempään. 14.12. tulee 1 kk siitä. Helvetin huorat oikeesti se joka on vastuussa tästä pitäs pahoinpidellä urakalla oppiipahan saatana ettei tälläsiä odotusaikoja voi laittaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vittu kun mun kaikki rahat menee erääseen toiseen terveydellisesti välttämättömään toimenpiteeseen niin mietipä jääkö mulle mahdollisuutta vaan marssia jonnekin mehiläiseen tai terveystaloon psykoterapeutille.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Lasken sen varaan et saan mastektomian varmaan 7 vuoden päästä niin pitää vaan jaksaa sinne asti ja yrittää koko ajan vaan hokea "ne on kauniit ne on kauniit joka kohdasta ja joka asennossa kaikki miehet rakastaa niitä" vaikka en usko tohon itekää edes prosenttia

Ylös Pohja