Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Lopetan itseni kutsumisen transmieheksi sitten kun tämä asiakin loppuu :) siihen asti varmaan sanon niin

Sitten kun se loppuu niin voimme jatkaa taas normaalina ihmisenä olemista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Niin mul ei ois mitään ongelmaa jos olisin bi cis mies. Tuskin mua sillon mikään haittais.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
oon kyl fat admirerin unelma, keho joka ei hoikistu koskaan. Paitsi sellasen fa:n unelma jolle ei tarvitse olla niin iso kunhan on jotain. Nimittäin se jotain ei lähde mun elinaikanani. Että voi olla kyllä varma jos mun kanssa yhteen menee ettei hoikistu. Eikös se ole jokaisen fa:n unelma jos ei oo sellanen että pakko olla vähintään 200 lbs. Eli ettei tarvi olla niin iso, oon 139 lbs mut tosiaan aina on jotain enkä koskaan tuu olemaan edes näin laiha:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
oon kyl fat admirerin unelma, keho joka ei hoikistu koskaan. Paitsi sellasen fa:n unelma jolle ei tarvitse olla niin iso kunhan on jotain. Nimittäin se jotain ei lähde mun elinaikanani. Että voi olla kyllä varma jos mun kanssa yhteen menee ettei hoikistu. Eikös se ole jokaisen fa:n unelma jos ei oo sellanen että pakko olla vähintään 200 lbs. Eli ettei tarvi olla niin iso, oon 139 lbs mut tosiaan aina on jotain enkä koskaan tuu olemaan edes näin laiha:
Obviously i mean the skinny picture

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Että täytyykin sitten tehdä selväksi myös siinä mielessä että jos jonkun kanssa seurustelen niin jos sillä on jotain toiveita mun laihtumisesta niin kannattaa lähtee vaan pois :D nimittäin jos se toivoo että hoikistun, ei sitä vaan tapahdu mun elinaikanani. Hoikimmillani oon 60 kg ja sekin näyttää aika tuhdilta vielä kun kuvaa kattoo. Tai siin kuvas oon 61 mut samaltahan se näyttää about. Että tuolta mä tuun koskaan hoikimmillani näyttämään, mitään enempää on turha toivoa, ja jos toivoo, niin kannattaa vaan suosiolla kävellä pois ennemmin koska sitä ei tapahdu. Jos ei seurustele fa:n kanssa vaan normon niin tän teen sille kyllä selväksi :D et mun hoikistumista on sitten turha toivoo. Sitä ei tuu tapahtumaan.

Jos seurustelee fa:n kanssa luulis sen olevan tyytyväinen koska sen ei tarvitse ikinä pelätä että laihdun, puheista huolimatta. Moni fa tosin taitaa olla sellanen että näinkään läski ei riitä niille vaan ne tarvii isomman. No siinä suhteessa voi mulla ollakin toivoa että saatan lihota, koska olinhan mä silloinkin lihavampi, joten se on ihan hyvin mahdollista, mutta mikään feedee mä en oo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mä vihaan tota naturally juttua

Jostain syystä mulle tulee pahat ocd oireet

"She gained weight naturally"

Vs forced (eli feedee/gainer)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut jos miettii että joku alkaa suhteeseen mun kanssa niin olis se aika outoa jos se olis tyyppi joka haluaa mun laihtuvan koska miksei se sit eti valmiiks laihaa? Tai jos haluu lihovan niin on kuule mua lihavampia naisia pilvin pimein. En ymmärrä tätä pakkomiellettä valita henkilö suhteeseen jonka haluaa laihtuvan suhteen aikana tai lihovan suhteen aikana.

Ei siin olis mitää logiikkaa et joku kattoo mun vaikka kaikkii kuvii musta vähänkin aikuisiällä ja päättää joo haluun olla tän kaa mut sen pitää kyl laihtuu. Mate mitä vittua en oo ikinä aikuisikänäni ollu laiha, en edes niin sanottu normaali hoikka, joten miten sä katot mua ja ajattelet et ton pystyn laihduttaa laihemmaks ku mitä se on koskaan koko aikuisikänään ollu :D ei kukaan fiksu ryhdy mun kanssa suhteesee jos ei oo edes jonkun verran fat admirer. Saa syyttää itseään jos on niin tyhmä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Sit ollaan et no sä oisit kyl kauniimpi laihempana (koska normot on aina sitä mieltä) no jos sä et oo fat admirer nii mitä sä oikee teet mun kaa :DDDDDD

nii tai saahan mut laihutettuu kyllä jos pystyy jotenkin estämään mun syömisen jne jne silleen et se menee jo psykopatian puolelle :D silleen et mun ois jotenkin mahdotonta syödä ku vaikka vaan kerran päivässä joka ikinen päivä. That's obviously abuse mut se on ainut tapa millä mut voi laihuttaa. Et joku kirjaimellisesti pakottaa mut olemaan syömättä. Jos tarpeeks kauan syö korkeintaan kerran päivässä niin eiköhän sillä laihdu joskus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Olis edes niin mut yleensä se on tyyppi joka vaa valittaa ja valittaa että sä oot liian lihava mulle ollakses kaunis mut sit odottaa et se TOINEN saayksin laihdutettua :D i mean jos haluut et se laihtuu niin pidä sitä edes sit nälässä, estä sen syöminen jotenkin lol. Et voi olettaa että lihava saa laihdutettua itse. Se ei monestikaa onnistu.

Et joo mun ainut poikaystävä vaihtoehto on kyl fat admirer :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Those two pictures. Mä niin käytän tätä ikuisesti jos ikin tarvii selittää kuinka lihava oon. Kertoo enemmän kuin bmi. Saatan näyttää erilaiselta mutta koon puolesta silti totta.

Niin kai nyt pitää vähän fat admirer olla jos tosta pitää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Että good luck with Eunkwang because He would never be that much of a fat admirer, not hoi either, not hui either :D

En tiedä kuka on mutta ei ne. No, netissä on kyllä törmännyt moneenkin sellaiseen. Lähinnä redditissä. Tai vauvapalstalla. Suomessakin noita siis on.

Epäilen kuitenkin vahvasti että Eunkwang tai hoi tai hui ei ole

Ylös Pohja