Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Et kuka tommosesta sitte tykkää.

Ni sellanen täytyy olla poikaystävä ei mikää muu.

Sellanen joka tykkää tosta ja siitä ylöspäin niin on varaa myös lihoa. Jos tykkää laihemmasta kun toi niin... Nah, en voi olla sellasen kaa. Eli pelkät fat admirerit vaihtoehtoja. Harmi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Voisinpa varmuudella karkottaa kaikki skinny admirerit mut aina jokunen tyhmä normo varmaan haluaa "look past your fatness"

If you wanna look past my fatness you will keep walking goodbye

If you're an actual fat admirer and not a skinny admirer, then welcome i guess.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mun ensimmäinen kysymys jos joskus tapaan eunkwangin ja yllättäen jotain alkaakin tapahtua: "are you a fat admirer though 🤨 cause if you're not I can't be with you :)"

Hyi ällöä ei seksiä (toinen kysymys ton jälkeen)

"Can you deal with no sex forever?"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Yks jonka kaa juttelin jenkeistä oli just tollanen. Didn't want sex and was a fat admirer. Damn. Would have been a perfect match.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Yeah no i only like men

You can't claim to like women.

It's gross to me.

Men are not.

So straight/gay depending if i call myself a trans man or a woman.

So no matter what you may feel or whatever, it's still gross to you so basically yeah

So i dont know.

But it must mean I'm not bi. It must mean that I'm straight/gay. Basically straight woman but if we wanna talk about transgenderism then gay man.

It must mean that I'm not bi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Okei mut mä en voi kuitenkaan sanoo trans man koska mun olo pahentuu joten mun on pakko sanoo woman.

I mean trans man it's a better word silleen mut mun olo pahentuu silti joten en voi kyllä ajatella niin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
But how am i straight woman when ive "been in love" with women

Which wasn't actually "being in love" by the way

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ok so now i know (after seeing a post) that tits in general are very much lusted after

So in that sense not ugly

But mine individually, i dont know about that.

But tits in general.

I thought they were ugly.

But now i can see they are lusted after

And those were big so yeah big ones are good

Mut edelleenkään ei hirveesti muuta sitä miltä MUSTA tuntuu. Nään et ne on hyvä asia in general to them, mut ei mun olo oo muuttunu ollenkaan. Muuta kun se että nään mitä ne niistä sanoo. So sexy, mutta ei auta mitään.

Ja mun on silti ruma, ja omasta mielestäni kaikki muutkin on. Muiden mielestä ei oo kaikki. Mun ehkä saattaa olla. Mut näköjään in general ei oo rumat vaan seksikkäät. Oke.

Eipä tää kauheesti auta paitsi ehkä hyvin vähän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ok i dont wanna hear any shit ever again how "asians age better than white people" they literally don't. They age completely similarly. Bye :D mitä vittua toi argumentti edes on? Literally completely similarly + mua on edelleen luultu tyyliin alaikäseks. Ja oon 27. Tai epäilty et mahdollisesti voisin olla. Kun ostin sitä yhtä lääkettä.

Joten. I dont wanna hear that completely false shit ever again.

Individual shit. It's individual shit, once again.

Also dont ever wanna hear about how asians are thinner than white ppl because theyre not :)

Ah yes so thin!!!

just genetically thinner right? Every one of us. What is that girl then? White? :)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Joten ainut syy ikinä miks mun pitäis tuntee paskaa oloa siitä on vaa se että jos se näyttää muuten ulkoisesti huonommalta, ihonväri, kasvonpiirteet, whatever ne actual erot on. Paino ei edes liity rotuun XD eikä ikääntyminen liity rotuun :D ihonväri ja ulkonäkö muutoin. Mut painol ja ikääntymisel ei oo mitään tekemistä asian kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

Kun joku kysyy mitä mulle kuuluu :D silleen mitä mulle kuuluu no mitä oon ollu kotona eipä sen ihmeempää? Tf..... :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tbh the fact that I'm ugly niin se kyllä tiivistää aika monet mun ongelmat. Suuren osan muttei kuitenkaan kaikkea. Esim pre***** niin ei siin oo pelkästään rumuudesta kyse. Mut silti aika moni asia on. Esim jos seurustelisin ja paljastaisin kehoni sille niin kyllähän siinä on paljon sitä mikä johtuu rumuudesta. Mutta ei siinäkään varmaan kaikki. Cuz It's also embarassment joka ei johdu rumuudesta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tits embarrassment ei oo pelkästään rumuudesta. Siitäkin. Mut lisäksi siinä on jotain muuta huonoa varmaan kuin rumuus. En kyllä oikein tiedä mitä se vois olla. But it's embarrassment. Ei se voi olla muuta kun embarrassment.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Oh no I'm not embarrassed of tits at all, I'm embarrassed of the penis i have

Cause I'm an absolute stupid idiot

What's embarrassing about a penis? Fucking idiot. You had everything XD

Ylös Pohja